Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vroeg opstaan?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vroeg opstaan?

    Hallo mede pyro fans!

    Mijn ervaring met shoppen in Duitsland is dat als ik vroeg opsta om er naar toe te gaan het mega druk is en sommige dingen al op zijn, dan kom ik later om een uurtje of 15:00 terug en dan staan er wat verdwaalde Duitsers en liggen alle schappen vol..
    Hoe doen jullie het meestal? Hoe laat en welke verkoop dag (1, 2 of 3)?

    Groetjes Jasper!

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door PyroJasper Bekijk bericht
    Hallo mede pyro fans!

    Mijn ervaring met shoppen in Duitsland is dat als ik vroeg opsta om er naar toe te gaan het mega druk is en sommige dingen al op zijn, dan kom ik later om een uurtje of 15:00 terug en dan staan er wat verdwaalde Duitsers en liggen alle schappen vol..
    Hoe doen jullie het meestal? Hoe laat en welke verkoop dag (1, 2 of 3)?

    Groetjes Jasper!

    Ik ga al jaren naar Duitsland, en ben op verschillende tijden geweest op dag zowel dag 1en 2 .In de morgen, tussen de middag eind van de dag. Ligt het niet in welk willekeurig winkel dan ook.In de ene plaats (wat mij nog nooit is overkomen) ik rij standaard gewoon al even een 15-30 min verder dan de eersten aan de grens. Dan ligt het een dorp/stadje verderop wel.

    Ik winkel altijd omgeving Meppen-Lingen. Meppen word met de jaren wat drukker. Maar ervaar ik nog altijd als gezellig druk.

    Eind dag 2 en verkoopdag 3 slinken de vooraden wel logischerwijs

    Comment


      #3
      Tja ik ging tussen 2005/2012 om 6 uur ochten naar Kaufland die als eerste open was.
      Dan naar Lidl en de Aldi om 7 uur toen ging dat nog, maar een paar freaks gingen toen zo vroeg al naar de supermarkten voor vuurwerk te kopen. Nu ga ik pas in de middag naar de supermarkten om vuurwerk te kopen. Stuk rustiger dan in de ochtend.

      Comment


        #4
        Hier over de grens bij Emmerich is het altijd druk. ik woon op 5 min rijden vanaf de grens, en ik ga altijd de eerste verkoopdag vroeg. Alleen wat het moraal is je moet gewoon wat verder Duitsland in rijden. s'ochtends vroeg staat er inderdaad een flinke rij voor de Aldi/lidl. afgelopen jaar ben ik naar Lidl Rees gereden, daar stond pak en beet 15 man voor me voor dat het open ging. terwijl iemand anders in Emmerich bij de lidl stond en er 100 man voor stond. En soms ga ik in de avond diverse dagen nog even terug maar ook dan is het in Emmerich het drukte van jewelste. dus wanneer je gaat maakt niet uit maar hoever je de grens over rijd maakt wel wat uit.
        https://www.youtube.com/watch?v=OirqDPxf56o&t=18s

        Comment


          #5
          Op mijn gemakje sta ik op voor een ontbijtje. Dan rustig aan naar de discounters, Alle tijd, geen gedrang en weinig landgenoten. Wij zijn namelijk al in Duitsland! Ik zoek altijd naar manieren om vuurwerk shoppen te combineren met andere leuke dingen. Dit jaar valt het in het weekend en hebben we gekozen voor een weekendje center parcs eifel. Al vroeg geboekt voor weinig geld. Vrijdag middag rijden, maandag weer terug. Mannen vuurwerk shoppen, Vrouwen doen hun eigen ding. Vorig jaar hebben we een hotelletje in Duisburg geboekt en zo zoek ik eerder jaar naar mogelijkheden om naast het vuurwerk shoppen ook andere leuke dingen te doen.
          Laatst aangepast door Traniet; 15 November 2019, 00:06.

          Comment


            #6
            Ag dat hoeft helemaal niet vroeg opstaan. Ga tweede verkoopdag lekker rustig en er is nog volop te krijgen. Hoeft allemaal niet gelijk de eerste dag.
            En je rijd ff stukje verder Duitsland in en nergens last van drukte.
            The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Traniet Bekijk bericht
              Op mijn gemakje sta ik op voor een ontbijtje. Dan rustig aan naar de discounters, Alle tijd, geen gedrang en weinig landgenoten. Wij zijn namelijk al in Duitsland! Ik zoek altijd naar manieren om vuurwerk shoppen te combineren met andere leuke dingen. Dit jaar valt het in het weekend en hebben we gekozen voor een weekendje center parcs eifel. Al vroeg geboekt voor weinig geld. Vrijdag middag rijden, maandag weer terug. Mannen vuurwerk shoppen, Vrouwen doen hun eigen ding. Vorig jaar hebben we een hotelletje in Duisburg geboekt en zo zoek ik eerder jaar naar mogelijkheden om naast het vuurwerk shoppen ook andere leuke dingen te doen.
              Kijk! Jij maar er iets gaafs van! Veel plezier alvast!

              Comment

              Working...
              X