Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanbod (online) folders 2018-2019 Duitsland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
    De Artus/Reno is dus 33% duurder geworden. Jammer
    Inderdaad maar het is maar 1 euro meer dus 3,99 valt nog mee

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Traniet Bekijk bericht
      Helemaal mee eens. Voor mij telt niet eens zozeer het vuurwerk. Het gaat mij om de belevenis van een winkel binnen stappen en lekker door het vuurwerk te scharrelen. Zelf pakken en in je karretje leggen. Dat is voor mij de reden om daarheen te rijden.
      Vergeet de curryworst niet

      Comment


        #33
        ik ga sowieso naar duitsland naar ruhrfeuerwerk in bottrop en mss op de terug weg nog naar heron emlichheim de ouderwetse rotjes halen die weer snipperen en een rijst lont hebben net zoals vroegah!!!

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door firepower Bekijk bericht
          ik ga sowieso naar duitsland naar ruhrfeuerwerk in bottrop en mss op de terug weg nog naar heron emlichheim de ouderwetse rotjes halen die weer snipperen en een rijst lont hebben net zoals vroegah!!!
          Hey ik ga ook daar mijn bestelling halen.
          Maar hun hebben ook rotjes met grijs lont hoor?
          Daarna ga ik nog verder shoppen bij aldie en lidl enz

          Comment


            #35
            Alle fans van artus ik zag een duitse youtuber zeggen dat wel vaker voorkomt dat op bestellijst hogere prijs staat maar dat ze dan voor de oude prijs in de winkel liggen.
            Dus even afwachten wat de prijs zal zijn dan.

            Comment


              #36
              Ik heb op een ander forum zien staan dat de folder van lidl op 2 december online zou komen

              Comment


                #37


                Video's van de producten die Hagebaumarkt dit jaar verkoopt, helaas nog zonder prijzen

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Iceking9 Bekijk bericht
                  Ik heb op een ander forum zien staan dat de folder van lidl op 2 december online zou komen
                  De afgelopen 4-5 jaar kwam de Lidl folder op de 12/13e uit, een woensdag. Dat zal dit keer dus ook wel weer zo zijn.

                  Comment


                    #39
                    Ben er nog nooit geweest, ik zie alleen maar de rommel die mijn zwager en een andere kennis elk jaar meebrengen en 's avonds afsteken en denk dan alleen daar ben je een halve dag voor weggeweest voor die troep ?
                    Het trekt me dus totaal niet om daar in die overvolle supermarkten te moeten gaan staan en te "vechten" voor een cake a la artus/reno/alligator waar ik echt niets aan vond.
                    Doe mij dan maar een monster ride, Mount Lu of één van de andere cakes die ik in de freak actie ook voor 10,- of minder gekocht heb en die ik binnen een uur opgehaald heb.
                    I love Mines

                    Comment


                      #40
                      Handelshof is ook online.
                      https://handelshof-publish.blaetterk...atalogId=58527

                      Comment


                        #41
                        Kwam iets leuks tegen op Instagram. Vuurwerkaanbiedingen voor kleinere winkels. https://www.instagram.com/p/BqekWnhl...=1rzzj18qpirtk

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht
                          Ben er nog nooit geweest, ik zie alleen maar de rommel die mijn zwager en een andere kennis elk jaar meebrengen en 's avonds afsteken en denk dan alleen daar ben je een halve dag voor weggeweest voor die troep ?
                          Het trekt me dus totaal niet om daar in die overvolle supermarkten te moeten gaan staan en te "vechten" voor een cake a la artus/reno/alligator waar ik echt niets aan vond.
                          Doe mij dan maar een monster ride, Mount Lu of één van de andere cakes die ik in de freak actie ook voor 10,- of minder gekocht heb en die ik binnen een uur opgehaald heb.
                          Dit is ook precies de reden dat ik niet meer naar Duitsland ga.. vind het prijstechnisch gezien eigenlijk ook helemaal niet meer zo interessant, met een beetje freakactie hier in Nederland kun je voor datzelfde geld veel mooier spul halen. Qua sfeer is het natuurlijk wel geweldig, lekker met een kar vol vuurwerk rondrijden daar.. en de drank is goedkoper!

                          Comment


                            #43
                            Ik ga eigenlijk om de volgende redenen:
                            -sfeer
                            -voor mij is het niet ver weg
                            - En als je het een beetje goed uitzoekt kun je zeker wel mooi vuurwerk halen voor een leuke prijs. De Artus is idd niet spectaculair maar er zijn zat andere mooie cakes en die iets duurder zijn maar nog onder de 30 euro zitten. Helemaal als je niet paraat bent bij de Freakacties is het zo gek niet.

                            Comment


                              #44
                              ik ga niet alleen voor het vuurwerk maar ook voor andere dingen , een partij drank inslaan dat aanzienlijk goedkoper is , electronica en de nodige boodschappen en dat scheelt echt heel veel met nederland

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
                                ik ga niet alleen voor het vuurwerk maar ook voor andere dingen , een partij drank inslaan dat aanzienlijk goedkoper is , electronica en de nodige boodschappen en dat scheelt echt heel veel met nederland
                                Dat kan je het hele jaar doen... Alleen moet je die laatste dagen wat langer wachten aan de kassa
                                I love Mines

                                Comment

                                Working...
                                X