Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkduitsland.com

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Woesley_Pyromun Bekijk bericht
    Jaa die vond ik ook al erg vet! Denk je dat er meer bij kom aan losse cakes?
    Ik heb geen idee, ik heb zelf een paar Funke cakes besteld bij Piroshop Arentz in Zutphen. Mochten ze hier de Elegant Night nog binnenkrijgen, sluit ik niet uit dat ik nog een ritje naar Emmerich ga maken

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Woesley_Pyromun Bekijk bericht
      Jaa die vond ik ook al erg vet! Denk je dat er meer bij kom aan losse cakes?
      lezen wat vuurwerkduitsland heeft aangegeven

      3.) Veelvoudig krijgen wij de vraag betreft Funke of dit het hele assortiment betreft, dat antwoord is ja. Net zoals bij elk merk wat we op nemen in het assortiment plukken we alleen de beste artikelen eruit, inmiddels is er keus genoeg.

      Comment


        Dit jaar voor het eerst bestelt ! Zeer benieuwd naar de funke blokken ! Kan niet wachten om op te halen haha

        Comment


          Ze hebben nu ook een paar Volt! producten toegevoegd van vuurwerktotaal! Ze breiden het assortiment dus wel uit! ;)

          Kunnen jullie wat lijsten delen? Dan kan ik wat inspiratie opdoen! Alvast bedankt!

          Mvg Wesley pyro

          Comment


            is er nog een kortings-actie? black friday zoals vorig jaar?

            Comment


              Hoop van wel anders moet ik mijn lijstje aanpassen voor dit jaar.

              Comment


                Als ik op de site kijk, zie ik dat de boxen van evo er niet meer op staan. Komen deze nog terug of zijn deze inmiddels uitverkocht?

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door DeDeu122 Bekijk bericht
                  Als ik op de site kijk, zie ik dat de boxen van evo er niet meer op staan. Komen deze nog terug of zijn deze inmiddels uitverkocht?
                  Evo word niet uitgeleverd in Duitsland dit jaar. Heef met LGZ papieren te maken Lager Gruppen Zuweisung. De BAM moet ze nog in een gategorie zetten. Tot die tijd mag het niet verkocht worden. Tenminste dit staat op verschillende Duitse sites.
                  http://www.youtube.com/c/ReVerser

                  Comment


                    TER INFO!!

                    De vuurwerk demo is verplaatst naar 14-12-2019, dit vanwege de vergunning die is ingetrokken.
                    Ook de locatie is veranderd zal dit keer plaats vinden in Kalkar, Greilack 29, 47546 Duitsland

                    Comment


                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20191129-105728_Facebook.jpg
Vertoningen:1
Grootte:110,1 KB
ID:	1575392
                      Bij deze ook hun Bf actie
                      Brrrap, lekker knallen

                      Comment


                        Helaas niet op alles zo als vorig jaar met de Blackfriday actie van 15%.
                        Maar toch net wat besteld o.a Vuurwerktotaal HFF Shots of Anarchy blok als afsluiter van mijn Oud & nieuw 2019/2020

                        Comment


                          Klopt het dat de site een error geeft?! Ik kom niet op de verschillende pagina's, er komt steeds een 404 error... :(

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Gemaskerde Muchacho Bekijk bericht
                            Klopt het dat de site een error geeft?! Ik kom niet op de verschillende pagina's, er komt steeds een 404 error... :(
                            Ja klopt maar kan je om heen.
                            Ga naar Collectie en dan naar Filter optie! Dan werkt het wel

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door pyroteamzuid Bekijk bericht
                              Ja klopt maar kan je om heen.
                              Ga naar Collectie en dan naar Filter optie! Dan werkt het wel
                              Dank u zeer. Haha, wel vreemd dat ze niet reageren. Niet op Insta, niet hier of op de mail..

                              Ze hebben helaas niet de Supernaut.. Ben ik nog naar opzoek...

                              Comment


                                Vandaag een mail gekregen dat de supernaut 1 en 2 niet geleverd worden dit jaar

                                Comment

                                Working...
                                X