Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkduitsland.com

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ook maar even een bestelling geplaatst ;)
    ☞M~PYRO☞

    Comment


      Beste Vuurwerkliefhebbers,

      Hier weer even een aantal upgrades, te beginnen met de belangrijkste;

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Verkooppunten2.png
Vertoningen:1
Grootte:664,1 KB
ID:	1573988

      1.) Na veelvoudige vraag naar een verkooppunt in Meppen, zijn wij dit toch serieuzer gaan overwegen en na enige onderzoek kwa ligging hebben we toch besloten een punt in Meppen beschikbaar te stellen. Ook het verkooppunt im Emmerich is reeds bekend, beide kunt u vinden;

      Wij hebben vier vuurwerk verkoop- en ophaalpunten, net over de grens tussen Nederland en Duitsland. Dichtbij, goedkoop en top kwaliteit vuurwerk!


      2.) Recentelijk hebben wij producten van Zink (vulkanen) aan het assortiment toegevoegd, alsmede een aantal compounds van Evolution.

      3.) Veelvoudig krijgen wij de vraag betreft Funke of dit het hele assortiment betreft, dat antwoord is ja. Net zoals bij elk merk wat we op nemen in het assortiment plukken we alleen de beste artikelen eruit, inmiddels is er keus genoeg.

      Hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben, als er vragen zijn horen we ze graag.

      Met vriendelijke knal,
      Vuurwerkduitsland.com

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkduitsland Bekijk bericht
        Beste Vuurwerkliefhebbers,

        Hier weer even een aantal upgrades, te beginnen met de belangrijkste;

        [ATTACH=CONFIG]47611[/ATTACH]

        1.) Na veelvoudige vraag naar een verkooppunt in Meppen, zijn wij dit toch serieuzer gaan overwegen en na enige onderzoek kwa ligging hebben we toch besloten een punt in Meppen beschikbaar te stellen. Ook het verkooppunt im Emmerich is reeds bekend, beide kunt u vinden;

        Wij hebben vier vuurwerk verkoop- en ophaalpunten, net over de grens tussen Nederland en Duitsland. Dichtbij, goedkoop en top kwaliteit vuurwerk!


        2.) Recentelijk hebben wij producten van Zink (vulkanen) aan het assortiment toegevoegd, alsmede een aantal compounds van Evolution.

        3.) Veelvoudig krijgen wij de vraag betreft Funke of dit het hele assortiment betreft, dat antwoord is ja. Net zoals bij elk merk wat we op nemen in het assortiment plukken we alleen de beste artikelen eruit, inmiddels is er keus genoeg.

        Hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben, als er vragen zijn horen we ze graag.

        Met vriendelijke knal,
        Vuurwerkduitsland.com
        Nu word het direct interessant. Meppen is te doen
        http://www.youtube.com/c/ReVerser

        Comment


          Die zink fonteinen klinken interessant ;), iemand hier ervaring mee?
          ☞M~PYRO☞

          Comment


            Die zink fonteinen klinken interessant;), iemand hier ervaring mee?
            ☞M~PYRO☞

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door moesten Bekijk bericht
              Die zink fonteinen klinken interessant;), iemand hier ervaring mee?
              Zijn dit niet dezelde fontijnen als bugano maar dan 3 euro duurder.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
                Zijn dit niet dezelde fontijnen als bugano maar dan 3 euro duurder.
                Die zijn toch niet geproduceerd door zink?
                ☞M~PYRO☞

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door moesten Bekijk bericht
                  Die zijn toch niet geproduceerd door zink?
                  Ze heten ook bugano zelfde aantal gram denk dat er niet gek veel verschil in zal zitten dus gewoon mooie fontijnen.

                  Comment


                    Zijn exact dezelfde Zink fonteinen die volgens mij door Bugano worden geïmporteerd. Weco importeert ze voor de grote Discounters in Duitsland.
                    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                    Comment


                      Ik ga er vanuit dat het verkooppunt EMMERICH AM RHEIN het punt is waar ik mijn bestelling met ophaallocatie Kleve kan ophalen toch?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door jipi92 Bekijk bericht
                        Ik ga er vanuit dat het verkooppunt EMMERICH AM RHEIN het punt is waar ik mijn bestelling met ophaallocatie Kleve kan ophalen toch?
                        Klopt, ophaallocatie Kleve is inderdaad Duisburgerstr. 65 in Emmerich am Rhein.

                        Met vriendelijke knal,
                        Vuurwerkduitsland

                        Comment


                          Zojuist ook besteld samen met een maat van me! We zijn benieuwd !!

                          Comment


                            Goeiemiddag zijn er echte cakes die jullie mij kunnen aanraden? Met wat tempo, flink aantal schoten, veel power en mn voorkeur gaat uit naar Funke. Niet te duur qua schotsverhouding. Alvast bedankt!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Woesley_Pyromun Bekijk bericht
                              Goeiemiddag zijn er echte cakes die jullie mij kunnen aanraden? Met wat tempo, flink aantal schoten, veel power en mn voorkeur gaat uit naar Funke. Niet te duur qua schotsverhouding. Alvast bedankt!
                              Van wat er nu online staat aan losse cakes, zou ik voor de Blue Blood gaan

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                                Van wat er nu online staat aan losse cakes, zou ik voor de Blue Blood gaan
                                Jaa die vond ik ook al erg vet! Denk je dat er meer bij kom aan losse cakes?

                                Comment

                                Working...
                                X