Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Informatie over KvK

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    thnx people

    Comment


      #62
      heb miss een lompe vraag.

      zouden ze rare vragen beginnen te stellen als er ineens 2 knapen van 16 en en van unn de vader erbij staat.

      want duidelijk op wijst dat het voor ons is.

      kunnen ze ons dan weigeren?

      Comment


        #63
        zolang je de papieren hebt niet maar tegenwoordig heb je wel iets meer nodig dan alleen wat papieren.

        Comment


          #64
          Ze zullen sowieso weigeren, KvK regeling is niet meer van toepassing en je kunt er dus geen spektakelvuurwerk meer mee kopen.
          Mvg Frans

          Comment


            #65
            mijn vader heeft alles: kvk, btw-papieren, nederands bedrijf , paspoort en al die rampetamp.

            zouden ze ons dan echt kunnen weigeren?

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door titanium thunder 1308 Bekijk bericht
              mijn vader heeft alles: kvk, btw-papieren, nederands bedrijf , paspoort en al die rampetamp.

              zouden ze ons dan echt kunnen weigeren?
              Lees eens een post boven je. Maar stel dat je nog met kvk kon kopen, dan zouden ze jullie niet weigeren omdat er 2 minder jarige bij zijn. ALthans , heb het nog nooit meegemaakt

              Comment


                #67
                De Belgische wet is veranderd en er mag niet meer aan mensen met KvK spektakelvuurwerk verkocht worden, dat is gewoon helemaal voorbij.
                Zie ook de navolgende topic:
                Mvg Frans

                Comment


                  #68
                  tnx voor de uitleg.

                  Comment


                    #69
                    Dat is echt zonde, heb ik net KVK is die regeling afgeschaft... Maarja, er leiden meerdere wegen naar het vuurwerk

                    Comment


                      #70
                      Idd jammer dat deze regeling er niet meer is

                      maar er zal vast wel genoeg te krijgen zijn...

                      Comment

                      Working...
                      X