Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Informatie over KvK

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    als jij alles gelijk weggooi zodra je bij alpeco de winkel uit ben kan de nederlandse politie er nooit meer achter komen op welke naam je het gekocht hebt. (let wel op als de belgische politie je dan in belgie aanhoud ben je in overtreding omdat je de papieren niet meer hebt)
    trouwens ik geloof niet dat de nederlandse politie er uberhaubt iets mee kan als ze de naam van de houder van het KVK hebben, want die is niet in overtreding omdat het kopen van dat vuurwerk niet illegaal is maar het over de grens brengen ervan wel (zal dit nog ff aan mn vrouw vragen morgen die weet er wat meer van af :P)

    btw let wel op dat je dan een kopie van het paspoort van de houder van het KVK hebt en een verklaring dat je vuurwerk mag kopen op zijn KVK

    Comment


      #47
      Ze kunnen wel al de gegevens van de KVK-houder achterhalen via Alpeco. Dus als de politie het vermoeden heeft dat jij het vuurwerk naar Nederland hebt gebracht (Uiteraard, anders zullen ze geen gegevens opvragen) kunnen ze een kijkje komen nemen bij je huisadres.
      [COLOR="Red"][B]Shell=Stuk vuurwerk wat d.m.v een stijglading in een mortier word afgeschoten.
      Mortier=Buis waar de Shell in word afgeschoten[/B][B].[/B][/COLOR]

      [B][COLOR="Green"]Een Mortier is geen Shell en een Shell is geen Mortier.[/COLOR][/B]

      Comment


        #48
        ze kunnen niet de gegevens bij alpeco opvragen (tja opvragen kan altijd, maar krijgen is een tweede)
        ze kunnen niet eens belgische bekeuringen innen omdat ze de gevens niet krijgen het is wetelijk gezien gewoon niet mogenlijk voor de politie om gegevens in een ander land op te vragen voor iets kleins als vuurwerk smokkel.
        vergeet niet dat het aankopen van het vuurwerk in belgie gewoon een legale aankoop is en degene die het koopt (dus de KVK houder) op dat moment nix strafbaars doet
        degene die wel strafbaar is is degene die het over de grens brengt!
        tenzei je een grootschallig handel begint en de KVK houder wist dit dan word tie weer meedeplichtig :P (maar dan nog als je alle papieren weg gegooid hebt en nix tegen de politie zegt kunnen ze nooit achter de naam van de KVK houder komen)
        dus wat leert dit ons :P
        1. als je vuurwerk wil gaan handelen met de KVK van een ander gooi dan alle papieren weg.
        2 als het voor eigengebruik is kun je rustig de papieren houden omdat de KVK houder zich niet schuldig maakt aan illegale praktijken is er nix aan de hand.

        Comment


          #49
          Alpeco heeft mij verzekerd dat ze nooit en ten nimmer KvK gegevens door zouden geven.
          En het is makkelijk zat; al zou dat gebeuren dan zou dat gelijk de genadeklap zijn voor Alpeco, want dan koopt niemand er meer.
          Mvg Frans

          Comment


            #50
            en de wet verbied het hun om te doen "bescherming van persoonsgegevens"

            Comment


              #51
              hoe zit het met de leeftijdcheck van 21 jaar.

              Wordt deze nageleefd of kijk met niet nauw als de vervoerder 19/20 is?

              wat zijn jullie ervaringen hiermee.

              Comment


                #52
                ik koop al jaren bij Alpeco op KVK en ze hebben nooit gevraagd naar een brandblusser en BTW nummer(die ik wel heb) staat geregistreerd bij alpeco en hoef alleen mijn naam te zeggen en bedrijf en krijgt alles zo mee.

                Er wordt niet gevraagd naar ID die ik wel bij me heb en in al die jaren dat ik er koop is er nooit iets gebeurd met na controle door de politie of instanties dus je kunt gewoon veilig kopen.
                Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                Comment


                  #53
                  Hey kan je op dit moment nog steeds bij alpeco tercht met een kvk voor het prof vuurwerk?

                  Bvb een timmermans kvk?

                  groeten stefan

                  Comment


                    #54
                    1. Ja dat kan
                    2. Volgens mij wel.
                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      #55
                      Zolang je maar KvK en BTW nummer hebt
                      [I]Zonder [B]vuur[/B] geen [B]werk![/B][/I]

                      Comment


                        #56
                        Oke bedankt voor de reactie!

                        groeten,

                        Comment


                          #57
                          Bij welke winkels kan ik buiten Alpeco eigenlijk met kvk terecht? Alvast Bedankt!

                          Comment


                            #58
                            alpeco is de enogste zo ver ik weet en mischien bij europyrotechnie
                            maar alpeco zeker!

                            Comment


                              #59
                              europyrotechnie ook idd 3xh

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door luus75 Bekijk bericht
                                Bij welke winkels kan ik buiten Alpeco eigenlijk met kvk terecht? Alvast Bedankt!
                                kippen boer in olen schijnd ook dingen te doen met kvk !

                                mvg O

                                Comment

                                Working...
                                X