Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Informatie over KvK

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    indien het kvk op jou naam staat , is een identietisbewijs voldoende. Als je gemachtigd ben dat weet ik niet.. maar het kan nooit geen kwaad denk ik om een copie van de machtiging mee ta pekken denk ik.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    Comment


      #17
      Ik heb van de originele machtiging een kopietje dus de handtekening mee gekopieerd en ik moet dan nog de handtekening zetten dan neem ik die ook nog wel even mee bedankt voor de info

      Comment


        #18
        mijn ouders hebben wel KvK bewijs naar geen BTW Nummer dacht ik

        als je na alpeco gaat voor spektakel vuurwerk moet je dan bijde hebben of is KvK of BTW Genoeg (met je gegevens enzo erbij)
        [COLOR="Red"]Op maar 2007/2008 :bonk: [/COLOR]

        Comment


          #19
          Je btw nummer is je persoonlijke ID nummer plus extra toevoeging en dat nummer staat dus ook in je paspoort of op je id kaart.

          Dus neem dat uittreksel mee en laat je ID kaart zien, als het goed is weten ze bij Alpeco dan wel hoe ze je btw nummer moeten invullen.


          Tenzij je een vereniging of stichting hebt, dan hoef je niet altijd een btw nummer te hebben. Maar dan nog kan alpeco nav je ID nummer dat btw nummer eventueel wel invullen.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
            Je btw nummer is je persoonlijke ID nummer plus extra toevoeging en dat nummer staat dus ook in je paspoort of op je id kaart.

            Dus neem dat uittreksel mee en laat je ID kaart zien, als het goed is weten ze bij Alpeco dan wel hoe ze je btw nummer moeten invullen.


            Tenzij je een vereniging of stichting hebt, dan hoef je niet altijd een btw nummer te hebben. Maar dan nog kan alpeco nav je ID nummer dat btw nummer eventueel wel invullen.

            dus als ik het goed begrijp is Kvk en ID/Paspoort genoeg ?
            [COLOR="Red"]Op maar 2007/2008 :bonk: [/COLOR]

            Comment


              #21
              Als het goed is wel ja. Ken iemand die had zn kvk papieren bij zich en btw nummer niet. Kreeg van de oudere man daar te horen dat het btw nummer dus je ID nummer plus toevoegsel is. En die kon zo dus ingeschreven worden.

              Maar dat is nu wel 2, uh, 3 jaar geleden al weer dus ik weet niet zeker of ze dat nog steeds zo doen. Ik weet zeker dat Red Baron hier meer informatie over heeft. Dus of wachten tot die hier post of stuur hem een bericht met je vraag.

              Comment


                #22
                oke dus btw nummer is zelfde als je ID (Sofi) nummer ?

                dan komt het wel goed bedankt voor je info
                [COLOR="Red"]Op maar 2007/2008 :bonk: [/COLOR]

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Pyr0-freak Bekijk bericht
                  oke dus btw nummer is zelfde als je ID (Sofi) nummer ?

                  dan komt het wel goed bedankt voor je info

                  BTW nummer kent 14 posities

                  Voor je sofinummer NL en achter je sofinummer B01

                  Comment


                    #24
                    ''Als je graag spektakelvuurwerk dient te kopen op iemand anders zijn formulieren dan moet je dezelfde documenten meenemen + een document waar in staat dat je op naam van zijn bedrijf spektakelvuurwerk mag kopen met handtekening eronder van de eigenaar (Ook dit moet ook orgineel zijn).''

                    Kan iemand mij exact uitleggen hoe dit eruit moet zien?wat erin moet staan?
                    Ik vind 't een beetje onduidelijk.
                    M'n oom heeft namelijk een café, en is KvK-houder. Hij heeft dus ook BTW-formulieren etc. Ik wil alleen m'n oom niet meeslepen naar België
                    Maakt het uit met wat voor auto je komt, en wat zijn de gevolgen voor de KvK-houder als ik aangehouden zou worden?
                    'War does not determine who is right, only who is left.'

                    Comment


                      #25
                      God heb die van mij volgens mijnog ergens op me comp staan maar heb em ook hier ergens liggen... ik heb het volgende:


                      Ik *********(naam kvk houder) machtig hierbij ********(jouw volledige naam) op mijn kvk-nummer,namens mijn bedrijf, ********(naam bedrijf), vuurwerk te kopen.

                      Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

                      Naam, adres, bedrijfsnaam, kvk nummer van de kvk houder

                      Naam, adres van de Gemachtigde (jij dus)

                      Handtekening van beide personen

                      Dat is genoeg.
                      Het maakt verder niet uit met wat voor wagen je komt want daar worden pas je gegevens genoteerd voor de auto. Als je aangehouden wordt moet je er gewoon voor zorgen dat je die papieren niet op zak hebt dus kopietje van alles maken die meenemen en zodra je alpeco uitloopt weg flikkeren. Weet niet hoe oud je bent maar om te vervoeren moet je wel bedenken dat je 21 moet zijn...


                      Laatst aangepast door Firespree; 23 January 2007, 11:22.

                      Comment


                        #26
                        Ik ben 18, maar dat is geen probleem, ik laat het m'n vader wel doen
                        Bedankt voor je info Firespree

                        Maar je moet toch originele documenten meenemen?

                        M'n vader doet een beetje moeilijk, omdat hij niet gelooft dat het allemaal zo makkelijk is als beschreven is, hij is bang om voor *** te rijden.
                        Als ik gewoon alles wat je nodig hebt meeneem, dan kunnen ze je in principe toch geen aankoop weigeren?
                        Laatst aangepast door meerval; 29 January 2007, 16:39.
                        'War does not determine who is right, only who is left.'

                        Comment


                          #27
                          Dus het is niet verplicht om orginele kvk en btw papieren mee te nemen?
                          Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                          Comment


                            #28
                            Kopietje is ook genoeg inderdaad...

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Firespree Bekijk bericht
                              Kopietje is ook genoeg inderdaad...

                              nee dat is het niet (meer). Als men het niet vertrouwd gaat men niet accoord met een copietje!
                              [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                              Comment


                                #30
                                En hoe groot is de kans dat men je niet vertrouwd? Want als je het orgineel meeneemt wordt het dus verstoppen geblazen

                                Heb tussendoor nog een vraagje, als je voorzitter van een vereniging bent, of iets in de richting dat je voor een bedrijf inkopen moet doen. Heb je dan recht op KvK?

                                Comment

                                Working...
                                X