Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    moet mijn complimenten geven over de pyrostar chineserollen wat een heerlijke matten zeg,kan original nog puntje aan zuigen

    Comment


      Kan iemand van pyro shop de openingstijden van 2011 geven?
      En zijn jullie ook bezig met de nieuwe 500grams regeling?
      en wat kunnen wij als liefhebber nog allemaal van jullie verwachten de komende tijd?
      mvg 3xh

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door hindoerol Bekijk bericht
        moet mijn complimenten geven over de pyrostar chineserollen wat een heerlijke matten zeg,kan original nog puntje aan zuigen
        Mee eens! Geweldige matten! De 100.000 Klapper die ik had klapte zo hard dat de mensen andersom gingen staan ! Geweldig dus!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
          Kan iemand van pyro shop de openingstijden van 2011 geven?
          En zijn jullie ook bezig met de nieuwe 500grams regeling?
          en wat kunnen wij als liefhebber nog allemaal van jullie verwachten de komende tijd?
          mvg 3xh
          Je vragen zijn doorgemaild naar Pyro shop!
          Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

          Comment


            Van pyroshop heb ik hoge verwachtingen. In mijn ogen staan ze bekend om goede kwaliteit, ze luisteren goed naar de klanten en ze hebben vaak originele producten.

            Het enige wat ik niet hoop is op dure 500 grammers. Ik denk dat er nu massaal nieuwe producten geproduceert worden dus er moet ook goed geconcurreerd worden, maar dat laat ik aan hun over..

            Comment


              Van wat ik heb gezien heeft pyroshop mooie producten in hun assortiment, jammer genoeg wordt er niet gereageerd op mail. Ben benieuwd wat hun stappen gaan zijn mbt de 500 grammers.
              https://youtube.com/@Pyroblom

              Comment


                De pyroshop zal waarschijnlijk de vuurwerkpotten van 500 gram
                uit nederland invoeren. Want pyrostar zit ook in NL.

                Comment


                  Zou wel zo makkelijk zijn lijk mij, om al bestaande producten te gaan verkopen. Maar met de wetgeving die nu in Belgie van gang is, zijn veel betere dingen uit te halen. En het is ook origineler om nieuwe producten te gaan verkopen. Dat is ook aantrekkelijker voor ons om een tripje naar BE te maken.

                  Comment


                    Openingstijden januari tot en met maart 2011:

                    Momenteel zijn wij enkel op afspraak geopend !!
                    Vanaf April zullen er weer vaste dagen zijn dat we open zijn!
                    Een afspraak maken kan Telefonisch op het nummer: 0032(0)47 86 93089 of
                    Via [email protected]

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door darkwintucker Bekijk bericht
                      De pyroshop zal waarschijnlijk de vuurwerkpotten van 500 gram
                      uit nederland invoeren. Want pyrostar zit ook in NL.
                      Is dit een feit, of is dit een gedachte?

                      Ik ben ook wel benieuwd naar wat de pyroshop ons dit jaar gaat brengen met o.a. de nieuwe regelgeving.

                      Comment


                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door darkwintucker Bekijk bericht
                          Ja dat is het arsortiment wat in Nederland verkocht wordt.
                          Staat niet bij dat het in 2011 in Belgie verkocht gaat worden.
                          Even geduld het het advies.
                          Het is nog lang niet 31 december, er kan nog veel gebeuren qua arsortiment in Belgie.
                          Hopelijk komen ze wel met cakes voor de Belgische markt, want anders wordt het wel eenheids worst.
                          Kom zei de vis in de vissenkom.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                            Openingstijden januari tot en met maart 2011:

                            Momenteel zijn wij enkel op afspraak geopend !!
                            Vanaf April zullen er weer vaste dagen zijn dat we open zijn!
                            Een afspraak maken kan Telefonisch op het nummer: 0032(0)47 86 93089 of
                            Via [email protected]
                            Is het inmiddels al bekend welke vaste dagen de Pyroshop open zal zijn?
                            Volgende week is het namelijk al april.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                              Is het inmiddels al bekend welke vaste dagen de Pyroshop open zal zijn?
                              Volgende week is het namelijk al april.
                              Het is nog veels te vroeg Fred!
                              Rustig...
                              Kom zei de vis in de vissenkom.

                              Comment


                                Na contact te hebben gehad,Pyroshop zal nu meestal op zondag open zijn tot er vaste tijden er weer zijn.
                                Voor de zekerheid als je op een zondag gaat kan je hun het beste eerst mailen of een telefoontje plegen.
                                Je kan bij hun ook een afspraak maken om doordeweeks of in de avond langs te gaan.
                                Tevens zal de website van Pyroshop binnenkort worden geupdate.
                                Laatst aangepast door jawe; 8 May 2011, 13:36.

                                Comment

                                Working...
                                X