Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Drutti

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Drutti is een zeer goede winkel. Altijd vriendelijk en beleefd. Tenminste tegen ons wel. Het is natuurlijk ook je je zelf opsteld. Drutti leeft de regels goed na en onder de 16 krijg je dus ook niets mee. Daar zijn ze heel scherp mee.

    Zijn misschien een beetje eigenaardige mensen maar ik kom er altijd met plezier. Maar als ik vuurwerk koop heb ik sowieso plezier

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Xtremerides.nl Bekijk bericht
      Drutti is een zeer goede winkel. Altijd vriendelijk en beleefd. Tenminste tegen ons wel. Het is natuurlijk ook je je zelf opsteld. Drutti leeft de regels goed na en onder de 16 krijg je dus ook niets mee. Daar zijn ze heel scherp mee.

      Zijn misschien een beetje eigenaardige mensen maar ik kom er altijd met plezier. Maar als ik vuurwerk koop heb ik sowieso plezier

      Hahaha...klopt helemaal Ruben
      Ik ben daar ook vaak te vinden om vuurwerk te kopen.
      En ik kan er altijd wel wat ouwhoeren met de mensen.

      Ga misschien nu Zaterdag even langs, bent dan toch in de buurt.

      Comment


        #18
        Drutti heeft de winkel weer open in de eerste week van November

        Comment


          #19
          Ja dat klopt pyroteamzuid. Maar ik ben al eens langs geweest en de winkel gaat al over 1 a 2 weken open werd mij verzekerd. (waren al bezig met de voorbereidingen). Ze zullen dit jaar dus vroeger opengaan als normaal.
          Pyroterror is verledentijd.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door pyroterror Bekijk bericht
            Ja dat klopt pyroteamzuid. Maar ik ben al eens langs geweest en de winkel gaat al over 1 a 2 weken open werd mij verzekerd. (waren al bezig met de voorbereidingen). Ze zullen dit jaar dus vroeger opengaan als normaal.
            Over 1 a 2 weken zitten we al in de eerste week van november hoor, en dat is wat pyroteamzuid ook zegt
            www.jekovuurwerk.nl

            Comment


              #21
              ben er gistere geweest..en net zoals vorig jaar..super service nette prijzen en heel leuk spul..

              Comment


                #22
                hey jongens,

                Ben gister voor de eerste keer daar geweest en ik moet zeggen top zaak, ondanks de vele negatieve berichten op dit en andere forums toch eens gaan kijken en daar ben ik blij om.
                Het is een leuke winkel en ik ben zeer goed en vriendelijk geholpen, ook aan de telefoon geen nare ervaringen.

                Volgend jaar ga ik hier zeker weer eens langs.
                Groeten,

                Michel.

                Comment


                  #23
                  Micheel..ik heb toch wel 1 keer gebeld om te vragen of er iets nieuws binnen was toen werd toch snel de haak op gegooid hahahah,maar zo in de winkel zijn ze super leuk..Krijg altijd leuk spul gratis erbij..en als je goed koopt..krijg je goed korting!!!!

                  Kortom..deze winkel is zeker een bezoekje waard!!

                  Comment


                    #24
                    ja zeker drutti is echt een keigoede winkel ben er ook geweest je moet er aan bellen voor naar binnen te komen maar ik zelf heb niets! gekocht jammer genoeg:S

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door knalluh Bekijk bericht
                      Ik woon zelf in Maastricht en ik kom vrij vaak langs drutti.
                      Ze hebben de choeet collectie in hun vitrines liggen ;)
                      welke datum gaat drutti open of is hij al open?

                      Comment


                        #26
                        Even een belletje en je weet het.
                        Pyroterror is verledentijd.

                        Comment


                          #27
                          Eerste week november. Nog niet dus.

                          Comment


                            #28
                            oké thnx
                            en weet iemand ook mis van hoelaat die open is en dicht

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door pyroteamzuid Bekijk bericht
                              Drutti heeft de winkel weer open in de eerste week van November
                              Ow? ben jij ook langs geweest? tegen mij zeiden ze over 2 weken afgelopen vrijdag

                              Bovendien dat mensen zeggen dat ze klantonvriendelijk zijn... Ik denk dat het per klant verschilt hoe ze zijn. Lastige klanten zullen ze natuurlijk minder vriendelijk tegen zijn dan makkelijke klanten.
                              Laatst aangepast door pyroboy; 12 October 2010, 15:49. Reden: dubbelpost

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door KSM Bekijk bericht
                                Ow? ben jij ook langs geweest? tegen mij zeiden ze over 2 weken afgelopen vrijdag
                                De post die je aanhaalt van pyroteamzuid is geplaats in het jaar 2009. Dus het betreft de opening van vorig jaar. Let volgende keer even op de datum voor verwarring te voorkomen.

                                En natuurlijk bepaald jouw houding en gedrag voor een groot deel uiteindelijk jouw behandeling.

                                Comment

                                Working...
                                X