Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gerard Smeets Maasmechelen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Verder staan de openingstijden op de startpagina van Smeets.Hier de tijden om je toch te helpen.

    De winkel is elke dag open van 8u tot 19u
    Maandag van 13u tot 19u
    Zondag van 9u tot 18u

    Op Kerstdag is de winkel gesloten
    Laatst aangepast door Ruben; 4 December 2011, 10:46.
    [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

    Comment


      #92
      Heb wat leuk inkopen kunnen doen, ben ook bij Salon Roger langs geweest.

      Hij had leuke spullen maar heb wel altijd het idee dat zijn prijzen hoger liggen dan bij andere winkels. Ook vraag ik me af hoe eerlijk hij is, want hij zegt bij alles dat het goed is.

      Ik zal het wel merken zodra ik het spul kan testen de 31ste
      Freak 4 Life

      Comment


        #93
        Weet iemand die er onlangs geweest is misschien of ze nog de groene black box pirat verkopen i.p.v. de zwarte?
        Omdat mijn lokale krantenwinkeltje is overgeschakeld op de zwarte versie.
        En ik ben altijd al content geweest van de groene, maar nu heb ik de zwarte en deze zijn bij mij van slechte kwaliteit.

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door de vinnie Bekijk bericht
          Weet iemand die er onlangs geweest is misschien of ze nog de groene black box pirat verkopen i.p.v. de zwarte?
          Omdat mijn lokale krantenwinkeltje is overgeschakeld op de zwarte versie.
          En ik ben altijd al content geweest van de groene, maar nu heb ik de zwarte en deze zijn bij mij van slechte kwaliteit.
          Niemand die dit weet?

          Comment


            #95
            Nop ik zou het niet weten kerel

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door Vaessen Bekijk bericht
              Heb wat leuk inkopen kunnen doen, ben ook bij Salon Roger langs geweest.

              Hij had leuke spullen maar heb wel altijd het idee dat zijn prijzen hoger liggen dan bij andere winkels. Ook vraag ik me af hoe eerlijk hij is, want hij zegt bij alles dat het goed is.

              Ik zal het wel merken zodra ik het spul kan testen de 31ste
              Ik heb zelf heel veel ervaring met salon Roger en beleve me hij praat geen onzin hij verkoopt ook gewoon echt goed spul kwa potten vooral de 13 shot waar iedereen t altijd over heeft.

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door Pauly-D Bekijk bericht
                Ik heb zelf heel veel ervaring met salon Roger en beleve me hij praat geen onzin hij verkoopt ook gewoon echt goed spul kwa potten vooral de 13 shot waar iedereen t altijd over heeft.
                Ja hier ben ik het ook mee eens.

                Comment


                  #98
                  Ik ben het hier ook mee eens!

                  Nog iemand?

                  Comment


                    #99
                    @ kapotte stofzuiger.
                    Ik doe wel een beetje laggerig om u maar ik heb tog een vraag.
                    Heb je nog wat gehoord over de Rasta nitraat?
                    Ut kwam toen erg ongeloof waardig over.
                    Betekend niet dat ik je niet geloof.
                    Maar ben gewoon erg benieuwd.
                    een Nieuwe knaller/nitraat is niets mis mee.

                    mvg 3xh

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Pauly-D Bekijk bericht
                      Ik heb zelf heel veel ervaring met salon Roger en beleve me hij praat geen onzin hij verkoopt ook gewoon echt goed spul kwa potten vooral de 13 shot waar iedereen t altijd over heeft.
                      Kerel, ik had het over Gerard Smeets. Gerard Smeets kan het soms wat mooier neerzetten ;-)
                      Laatst aangepast door Vaessen; 27 December 2011, 17:30.
                      Freak 4 Life

                      Comment


                        Oei, precies gene vriend van Smeets.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Vaessen Bekijk bericht
                          Kerel, ik had het over Gerard Smeets, Salon Roger is eerlijk en verteld geen onzin. Gerard Smeets daarentegen wel.
                          Gerard verteld het soms inderdaad wat spectaculairder, maar dat moet je op de koop toenemen. Hij vekoopt in elk geval goed spul en daar gaat het om toch?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
                            Oei, precies gene vriend van Smeets.
                            Ik had mijn post een beetje verkeerd neergezet, heb hem ge-edit. Begrijp me niet verkeerd ik ben een vaste klant bij hem elk jaar. Maar hij kan het wel wat overdrijven.

                            Oorspronkelijk geplaatst door limbopyro Bekijk bericht
                            Gerard verteld het soms inderdaad wat spectaculairder, maar dat moet je op de koop toenemen. Hij vekoopt in elk geval goed spul en daar gaat het om toch?
                            Ben ik met je eens, had mijn post nog eens nagelezen en heb hem ge-edit. Kwam verkeerd over. Hij heeft inderdaad goed spul te koop en het is een aardige gozer
                            Freak 4 Life

                            Comment


                              Dan mag je wel eens wat duidelijker type ma Als t idd over Gerard Smeets gaat Ben ik het wel met je eens sorry voor het ongemak

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door limbopyro Bekijk bericht
                                Gerard verteld het soms inderdaad wat spectaculairder, maar dat moet je op de koop toenemen. Hij vekoopt in elk geval goed spul en daar gaat het om toch?
                                Ben vorige week aantal keren bij hem geweest, de verhalen dat hij een botte man is, kan ik NIET bevestigen. Ik vind hem een relaxte vent met veel kennis en klantvriendelijkheid.
                                Laatst aangepast door FireDragon; 12 January 2012, 20:48. Reden: ge-edit :-)

                                Comment

                                Working...
                                X