Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gerard Smeets Maasmechelen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik vind het echt een goede winkel hoor.
    Altijd een praatje met hem maken enzo maarja inderdaad hij heeft toch wel alles iets duurder.
    Trouwens ben nog langs geweest en die pirat black box kosten 4 euro maar het zijn zeker toppers want ik steek soms wat in me achtertuin af en zei tegen me moeder ff een strijker dus ik steek hem aan en Bam die knal was me toch ff harder dan ik dacht
    En me moeder niet erg blij nee
    Ook goede service vind ik maar ik las op deze pagina dat hij chainthunders niet heeft maar hij heeft wel celebration crackers maar toen ik er was alleen die van 240 shots.
    Heb er 15 euro voor betaald.
    Verder vind ik de winkel ook wel goed ingericht alleen moet je niet kijken naar de dieren spullen als je voor vuurwerk komt

    Comment


      #32
      maar ze koste dus 4 euro die strijkers?
      dan ga ik er een boel inslaan
      Is gsmeets nu ook op zondag geopend!?
      Laatst aangepast door .rico.; 30 August 2008, 10:01.

      Comment


        #33
        Ja van 9uur tot 12:00 en nitraat matten heeft hij ook in 500shots verzie aleen niet van het bekende merk bonbrits of hoe je dat schrijft

        Comment


          #34
          weet niet of ik nog op tijd ben met je te waarschuwen maar die black box strijkers is echt troep. ik ben gister geweest en we hadden even een doosje meegenomen om te testen. dus wij steken ze af. kwamen allemaal gewoon van die spuitende vlammetjes uit en deden niks. als ze het wel deden knalden ze zelfs in de lucht met weggooien. maar degene die wel gingen gingen wel echt goed hard. maar dat waren er serieus hooguuit 20.
          kan een slecht pakje zijn geweest om meneer smeets slaat ze gewoon niet goed op.

          Comment


            #35
            Oke ja ik ben nog niet langsgeweest maar een vriend van me had er vorig jaar ook een paar en die ginge gewoon wel goed sommige met gewoon die spuitende vlammetjes maar de meeste gingen gewoon goed. en ik ik ga zatrerdag langs
            maar ik koop er toch gewoon een paar

            Comment


              #36
              ga je gang. maar kom dan niet met klachten dat ze het niet goed doen. want bij deze ben je gewaarschuwd

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Bas. Bekijk bericht
                weet niet of ik nog op tijd ben met je te waarschuwen maar die black box strijkers is echt troep. ik ben gister geweest en we hadden even een doosje meegenomen om te testen. dus wij steken ze af. kwamen allemaal gewoon van die spuitende vlammetjes uit en deden niks. als ze het wel deden knalden ze zelfs in de lucht met weggooien. maar degene die wel gingen gingen wel echt goed hard. maar dat waren er serieus hooguuit 20.
                kan een slecht pakje zijn geweest om meneer smeets slaat ze gewoon niet goed op

                meneer smeets slaat ze gewoon niet goed op.

                [/QUOTE]


                Hahaha... dat kan wel kloppen,weet ook waar hij het op slaat



                GR



                Pyroteamzuid ( Christiaan )

                Comment


                  #38
                  ik heb gehoord dat je die strijkers niet moet gooien maar gewoon neerleggen of een heksekring van maken want dan doen ze het wel.
                  want als je ze gooit gaan die strijkkopjes kapot en komt er een klein fonteintje.
                  Dat is mij verteld dan

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door .rico. Bekijk bericht
                    ik heb gehoord dat je die strijkers niet moet gooien maar gewoon neerleggen of een heksekring van maken want dan doen ze het wel.
                    want als je ze gooit gaan die strijkkopjes kapot en komt er een klein fonteintje.
                    Dat is mij verteld dan
                    als dat het geval is dan vind ik het gewoon slechte strijkers. als het een beetje kwaliteit is moet je er toch mee kunnen gooien eh. btw het kopje brand meestal in de lucht al op. het zou dan liggen aan het vertragingskruit.

                    Comment


                      #40
                      Ik ben vandaag naar g smeets geweest hij heeft nog niet alles:(
                      Ik heb er die pirat black box gekocht en ze doen het bijna allemaal
                      en nog wat ander spul heb ik gekocht

                      ciao

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door .rico. Bekijk bericht
                        Ik ben vandaag naar g smeets geweest hij heeft nog niet alles:(
                        Ik heb er die pirat black box gekocht en ze doen het bijna allemaal
                        en nog wat ander spul heb ik gekocht

                        ciao
                        Maak een leuk Tripreportje met wat foto's van je gekochte spul en deel je ervaring van vandaag met ons
                        Het leven is een feest!

                        Comment


                          #42
                          Meneer smeets heeft mij verteld dat hij deze maand alles op voorraad zal hebben!
                          Het kwam omdat er olympische spelen in China waren en daardoor kreeg hij het deze maand wel allemaal binnen

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Bas. Bekijk bericht
                            als dat het geval is dan vind ik het gewoon slechte strijkers. als het een beetje kwaliteit is moet je er toch mee kunnen gooien eh. btw het kopje brand meestal in de lucht al op. het zou dan liggen aan het vertragingskruit.
                            Er staat ook op gebruiks aanwijzigingen dat je ze op de grond moet neerleggen.
                            "I came in like a crackling ball."

                            Comment


                              #44
                              Weet iemand misschien wanneer de prijzen op de site komen te staan?
                              Ennuh, ligt G. Smeets in het centrum van Maasmechelen?

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door .ιllιlı*xavier*lılılι. Bekijk bericht
                                Weet iemand misschien wanneer de prijzen op de site komen te staan?
                                Ennuh, ligt G. Smeets in het centrum van Maasmechelen?
                                De bus stopt op 300 meter voor zijn winkel.(deze bus gaat naar maasmechelen outvillage)
                                "I came in like a crackling ball."

                                Comment

                                Working...
                                X