Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HQ Fireworks

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Ik vind de "exclusieve" producten, die je echt niet op de nederlandse markt kan krijgen toch ook wel interessant om een bezoekje te brengen. Of die ik prijstechnisch hier voor de zelfde prijs haal. Wat dan dichterbij is, dan wanneer ik heel Nederland door moet.

    Comment


      #62
      Die unleashed furry is wel een heerlijk bakkie hoor! Lekker snel tempo en volgens mij prima burst!!
      Die salvo's klinken prima.

      Comment


        #63
        Nog een topper welke hier verkocht word.

        Comment


          #64
          Titanium salute was er vandaag nog...voor wie ze nog graag wil aanschaffen

          Comment


            #65
            Nog blackfriday aanbiedingen??

            Comment


              #66
              Eerste keer bij deze winkel geweest, ligt echt super afgelegen! Goed geholpen, alles wat ik wilde was op voorraad + extra gekregen en drankje voor de weg terug.

              Ze hadden nog de Titanium Salute op voorraad, maar volgens mij niet heel veel meer.
              https://youtube.com/@Pyroblom

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
                Eerste keer bij deze winkel geweest, ligt echt super afgelegen! Goed geholpen, alles wat ik wilde was op voorraad + extra gekregen en drankje voor de weg terug.

                Ze hadden nog de Titanium Salute op voorraad, maar volgens mij niet heel veel meer.
                serieus? bummer, heb van het weekend nog getwijfeld om te gaan :(

                Comment


                  #68
                  De Megatresk Explo zijn ook bij HQ te koop! Filmpieee



                  Groettekes!
                  YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                  Comment


                    #69
                    Bobbies en Marinas zijn nu verkrijgbaar bij HQ Fireworks





                    Groetjes!
                    YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                    Comment


                      #70
                      Van de week gaan jullie weer open is er al een Openingsknaller

                      Comment


                        #71
                        Oldskool Newskool assortiment is vernieuwd, wij hebben hem voor jullie getest. Meer kruit, nieuwe effecten!



                        Groetjes!
                        YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                        Comment


                          #72
                          Ziet er prima uit! Ik vind vooral cake 2 erg mooi, welke is dat?

                          Comment


                            #73
                            Leuk assortiment, alleen de crackling vind ik eerder een verarming van de effecten dan een verrijking.
                            Maar ja, ik ben ook anti crackling... sorry.
                            Kom zei de vis in de vissenkom.

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
                              Ziet er prima uit! Ik vind vooral cake 2 erg mooi, welke is dat?
                              Geen idee heb ze aan elkaar geknoopt en aangestoken haha!

                              Vandaag weer een nieuwe cake online geslingerd! De Dove of Love 2018 versie!



                              Groetjes!
                              YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                              Comment


                                #75
                                Bedankt voor het op de hoogte houden van de Belgische producten haha, ik vindt het ook een mooie, die 2018 versie! Blijft wel een groot pluspunt dat bij HQ Fireworks dat de voorraad altijd dik in orde is!

                                Comment

                                Working...
                                X