Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Maaseik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door chupinazo Bekijk bericht
    Geldt er een max aantal boxen bijvoorbeeld per klant?
    Niet dat er gasten komen die 10+ stuks kopen voor "eigen gebruik" (snapte?) En zaterdag de bunkers zijn leegverkocht voor diegenen die dan pas erheen kunnen rijden?
    Ik zou persoonlijk max 2 stuks hanteren, maarja, dat ben ik.
    Daar zijn naar mijn weten geen regels aan. En 10 boxen 'voor eigen gebruik' is niet echt interessant, ze zijn nu allemaal ook wat duurder dan vorig jaar en meer korting ga je echt niet krijgen. Zelfs echt voor eigen gebruik vind ik dit op het randje zitten qua prijs persoonlijk ( verwend met freakacties ). Denk ook wel dat ze genoeg voorraad hebben hoor, die andere boxen komen strategisch over een paar weken in de schappen. Als je deze niet meer kan kopen dan kan je die andere over 2 weken kopen.

    Comment


      Het weekend staat weer voor de deur, tijd voor weer wat rammers dus! Geldig in de Megastores te Olen en Maaseik van 12 oktober tot en met 13 oktober 2019!

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	ZENA_WEEKENDRAMMERS_SECOND_YELLOW.jpg
Vertoningen:5
Grootte:285,3 KB
ID:	1574057

      Comment


        Zena knalt de bladeren van de bomen! Onze herfstacties zijn geldig van 12 oktober tot en met 29 oktober!



        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	NieuweProductenpic.jpg
Vertoningen:4
Grootte:266,1 KB
ID:	1574063

        Comment


          Zena Vuurwerk helpt je weer het weekend in te zetten met nieuwe weekenddeals! #zena #zenavuurwerk #hbf #harderbetterfaster #snapte #weekendrammers

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	ZENA_WEEKENDRAMMERS_19-20.jpg
Vertoningen:4
Grootte:278,3 KB
ID:	1574264

          Comment


            Hierbij presenteren wij u de nieuwe weekendrammers van zaterdag en zondag!

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	ZENA_WEEKENDRAMMERS_26-27.jpg
Vertoningen:2
Grootte:281,9 KB
ID:	1574484

            Comment


              Geld op elk produkt in de winkel 25% korting? Behalve dan de acties die op dat moment geldig zijn.
              Want ik kom thuis en zie dat ik veel meer betaald heb dan wanneer je er 25% aftrekt en op sommige produkten heb ik zelfs 50% gekregen dus zou nog veel goedkoper moeten zijn.
              Beetje vreemd dit.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
                Geld op elk produkt in de winkel 25% korting? Behalve dan de acties die op dat moment geldig zijn.
                Want ik kom thuis en zie dat ik veel meer betaald heb dan wanneer je er 25% aftrekt en op sommige produkten heb ik zelfs 50% gekregen dus zou nog veel goedkoper moeten zijn.
                Beetje vreemd dit.
                Met de lvc pas krijg je die korting.
                16e jaar op vuurwerkcrew!!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                  Met de lvc pas krijg je die korting.
                  Die had ik laten zien en had gevraagd voor extra korting omdat het over een groot bedrag ging.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
                    Die had ik laten zien en had gevraagd voor extra korting omdat het over een groot bedrag ging.
                    Dat is heel raar, die 25 procent krijg je op het gehele assortiment, uitgezonderd aanbiedingen of andere acties.

                    Zal gewoon even uitrekenen wat het kost zonder korting en wat het gekost zou moeten hebben met de juiste kortingen en dit even tegenover het bedrag leggen wat je betaald heb. Als er dan inderdaad blijkt dat je veels te veel betaald heb, gewoon een mail sturen en anders bellen. Misschien hebben ze ter plaatse wel een fout gemaakt.
                    16e jaar op vuurwerkcrew!!

                    Comment


                      Bali tiger is 45 euro per pot met 25% eraf 33.75 maar zag ze in de aanbieding staan voor 27.50 dus weet niet of het hier fout gegaan is. Wel jammer dat ik de bon niet heb meegekregen.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                        Dat is heel raar, die 25 procent krijg je op het gehele assortiment, uitgezonderd aanbiedingen of andere acties.

                        Zal gewoon even uitrekenen wat het kost zonder korting en wat het gekost zou moeten hebben met de juiste kortingen en dit even tegenover het bedrag leggen wat je betaald heb. Als er dan inderdaad blijkt dat je veels te veel betaald heb, gewoon een mail sturen en anders bellen. Misschien hebben ze ter plaatse wel een fout gemaakt.

                        Toch nog eens goed nagerekent blijkt toch te kloppen.
                        Maar blijkt dus dat op een bedrag van 849 euro krijg je 22 euro korting en dat noemen ze royaal
                        Totaal heen en terug 5 uur in de auto gezeten omdat ik vorig jaar daar een mooie korting kreeg van een andere verkoper en al 2 keer in Olen gekocht zonder extra korting te krijgen dus besloten om toch deze lange rit naar Maaseik te maken.
                        Nou daar komen we dus nooit meer.
                        Voel me gewoon genaaid.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
                          Toch nog eens goed nagerekent blijkt toch te kloppen.
                          Maar blijkt dus dat op een bedrag van 849 euro krijg je 22 euro korting en dat noemen ze royaal
                          Totaal heen en terug 5 uur in de auto gezeten omdat ik vorig jaar daar een mooie korting kreeg van een andere verkoper en al 2 keer in Olen gekocht zonder extra korting te krijgen dus besloten om toch deze lange rit naar Maaseik te maken.
                          Nou daar komen we dus nooit meer.
                          Voel me gewoon genaaid.
                          Erg lullig ja, mee eens! Je wilt niet als een aasgier overkomen maar afwachten wat ze *mogelijk* met de prijzen gaan doen is ook niet echt een goed plan zie je maar!

                          Ik zou gewoon mijn mond opentrekken de volgende keer!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                            Erg lullig ja, mee eens! Je wilt niet als een aasgier overkomen maar afwachten wat ze *mogelijk* met de prijzen gaan doen is ook niet echt een goed plan zie je maar!

                            Ik zou gewoon mijn mond opentrekken de volgende keer!
                            Probleem was dat ik extra korting vroeg maar ze al erg moeilijk deden over de funke 20 en 25 mix en de bali tiger omdat ik alleen de mooiste potten uit gekozen had.
                            Ze hebben liever dat je de hele doos koopt omdat ze maar 1 doos open mogen hebben staan.
                            Vervolgens was de maltese tiger op en kreeg ik de paranoid dus moest ik eerst kijken of die wel mooi was.
                            Vervolgens voegden ze zelf produkten toe waar ze leuke korting op konden geven maar ik zei dat ik dit niet wilde en dit deed ze een paar keer en wist op den duur niet meer hoe of wat.
                            En er stonden andere klanten te wachten omdat het best lang duurde en ze zei dat ze niks anders kon regelen dus toen akkoord gegaan.
                            Vind dit erg vervelend als je niet eens kan kopen wat je zelf wilt hebben.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
                              Toch nog eens goed nagerekent blijkt toch te kloppen.
                              Maar blijkt dus dat op een bedrag van 849 euro krijg je 22 euro korting en dat noemen ze royaal
                              Totaal heen en terug 5 uur in de auto gezeten omdat ik vorig jaar daar een mooie korting kreeg van een andere verkoper en al 2 keer in Olen gekocht zonder extra korting te krijgen dus besloten om toch deze lange rit naar Maaseik te maken.
                              Nou daar komen we dus nooit meer.
                              Voel me gewoon genaaid.
                              Je voelt je genaaid omdat je bovenop de aanbiedingen, de 25% LVC korting en 22 euro extra korting niet nog meer extra korting van de verkoper krijgt? Hou op zeg je kiest er zelf voor om 5 uur in de auto te stappen, daar hoeven zij in hun prijzen geen rekening mee te houden.. Dat je vorig jaar meer korting kreeg is natuurlijk top maar ze zijn je daar niks verplicht. Ik vind het maar gierig overkomen zo

                              Comment


                                25% is geen korting he.
                                Dat is gewoon ern standaard er staat zelfs dat je minimaal 25% korting krijgt dus hoezo gierig?

                                Comment

                                Working...
                                X