Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Maaseik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dan print je toch voor de zekerheid je eigen top4 uit ?
    Natural Born Pyro

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door micheel Bekijk bericht
      Leuke actie die 50%, maar wat als je nu een product hebt gekozen wat niet op voorraad is, in de winkel print je niet zomaar even een ander product uit. En dat betekend dat bijvoorbeeld de luypaers asiatic cheeta en event4 met de 50% actie goedkoper zijn dan de aanbieding?
      Ja klopt maar die zijn nu in de aanbieding dus mag je niet de 50% op gebruiken. En ik weet bijna wel zeker dat ze daar echt niet moeilijk over doen als je dan geen print bij je hebt.
      En al helemaal niet als jij met een print aan komt en dat artikel is uitverkocht mag je echt wel een andere uitzoeken zonder print in te leveren

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door PSVfanatics_geleen Bekijk bericht
        Ik heb inderdaad de Sunda Clouded moeten kopen aangezien de Argentina Puma er niet meer was zaterdag.
        Wel tevens de 50% korting ertegen gegeooid dus voor 80 euro toch een goede vervanger denk ik.
        Jaa inderdaad met die 50% is het nog leuk om mee te nemen, maar anders vind ik hem vrij prijzig als ik eerlijk ben.

        Comment


















          Comment


            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door keviaert Bekijk bericht


              Je hebt veel te zeggen Keviaert.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht



                Je hebt veel te zeggen Keviaert.
                nou precies dat heb ik helaas ook te zeggen over de winkel op het moment haha

                Comment


                  Zojuist een mail ontvangen dat de funke blokken en luypeard blokken binnen zijn!!!

                  Comment




















                    Comment


                      Even in mijn glazen bol kijken....

                      Ik zie dat er binnen nu en 5 uur een video van deze producten online komt op xtremerides.

                      Comment


                        Mwa , vet maar ook overpriced..
                        Natural Born Pyro

                        Comment


                          Pff.. oorspronkelijk verkoopprijs van de Fireball 350,- euro? Dat voor een 200sh bak. En dan met korting toch nog 250 euro durven te vragen. Tjonge jonge..
                          Waarom hier geen 50% korting op geven, 175,- euro is toch ook nog een nette prijs waar nog steeds genoeg marge op zit, niet dan?

                          Comment


                            Het is 25 gram per shot he, dit zijn 10 cakes met 500 gram per stuk. Daar betaal je nu 25 euro per stuk voor. Nergens in Nederland dat je die prijs betaald behalve in freakacties. Denk persoonlijk ook wel dat dit het dikste blok van dit jaar is van alle Funke en Luypaers artikelen. En ik had het nog met een maatje van me erover, ook al vinden wij freaks dit dan duur. Er staan honderden andere in de rij dit maar al te graag dit blokje willen.

                            Geloof me dat ie voor het weekend al is uitverkocht.

                            Comment


                              Ja deze blokken zullen wel hard gaan net als vorig jaar. Best prijzig, maar wel dikke bakken.

                              Comment


                                Vet ding en ik vind de prijs vrij normaal. 25e per 500 grammer is niets gek. Iedereen loopt hier weg met evo maar die zie ik ze voor dat geld niet maken.

                                Comment

                                Working...
                                X