Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Maaseik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door pyro046 Bekijk bericht
    Is idd door zena bedacht en door funke geproduceerd.
    Producten zijn gewoon door funke bedacht. Zena heeft alleen eigen labeltje bedacht
    Jeder Schuss ein Genuss

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door pyro046 Bekijk bericht
      Is idd door zena bedacht en door funke geproduceerd.
      Studiokluif.nl heeft het label bedacht, zij doen vrijwel alles m.b.t. design van flyers tot merchandise etc.

      Comment


        De inhoud is van funke de gordijnen eromheen van luypaers
        Fireworks it's an art not a crime

        Comment


          Flinke doos in ieder geval maar ik laat dit luypaers nog even in zijn kooi zitten
          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181019_192107.jpg
Vertoningen:2
Grootte:105,3 KB
ID:	1567615
          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181019_192215.jpg
Vertoningen:1
Grootte:196,2 KB
ID:	1567616
          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181019_192115.jpg
Vertoningen:1
Grootte:177,5 KB
ID:	1567617
          31/12 Knalle als een malle!

          Comment


            Da's de eerste keer dat ik op een forum deze kooi zie. Heb zeker onder een steen geleefd ofzo haha.
            Moet je gelooof ik wel een goeie tang voor hebben.
            Is dit alleen in belgie/duitsland? Want hier in NL nog nooit gezien.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door chupinazo Bekijk bericht
              Da's de eerste keer dat ik op een forum deze kooi zie. Heb zeker onder een steen geleefd ofzo haha.
              Moet je gelooof ik wel een goeie tang voor hebben.
              Is dit alleen in belgie/duitsland? Want hier in NL nog nooit gezien.
              In Nederland wordt het 'zwaardere' vuurwerk ook zo aangeleverd. Waarschijnlijk knipt je dealer de kooi er al uit, voordat het product aan jou wordt uitgeleverd. Stukje (meer dan terechte) service...

              Comment


                Zelfs de Nederlandse mania rocket punch (27pijlenpakket) wordt geleverd in een kooi
                Fireworks it's an art not a crime

                Comment


                  Als de effect lading voor meer als zoveel procent (ik dacht 5 procent) uit flash bestaat is een kooi verplicht.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                    Studiokluif.nl heeft het label bedacht, zij doen vrijwel alles m.b.t. design van flyers tot merchandise etc.
                    Klopt als een bus..




                    Is de White Siberian Tiger trouwens al te krijgen of zijn er al filmpjes van??

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Luypaers_07b.jpg
Vertoningen:1
Grootte:112,3 KB
ID:	1567622
                    Zo in mijn sas met sas..

                    Comment


                      Ik ben vandaag even wezen buurten bij Zena Maaseik. Eind van de middag dus het was lekker rustig. Vooral even de aanbiedingen en nieuwe producten meegepakt. Er waren een aantal oude producten van Original NL die weg mochten voor een lagere prijs. Onder andere de Chainthunder (die net voor mn neus werd weggenomen, uitverkocht dus) en de Legacy, die ik voor 20 euro kon krijgen. Verder is de Duplex cracker van Fünke helaas uitverkocht, maar de nieuwe producten van Fünke worden ergens in november verwacht. Zoals altijd was de service goed. (Gratis aansteker )Bedankt Zena!

                      Comment


                        Ik zag vandaag youtuber die de funke produkten waar ik speciaal naar gevraagd had kopen namelijk de funkenweide violet en funkenweide rood blinker. Wist niet dat die er zouden komen. En zijn die net binnen?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
                          Ik zag vandaag youtuber die de funke produkten waar ik speciaal naar gevraagd had kopen namelijk de funkenweide violet en funkenweide rood blinker. Wist niet dat die er zouden komen. En zijn die net binnen?
                          Oh laat maar video is vandaag geupload maar is al een jaar oud

                          Comment


                            Is idd een video van vorig jaar maar nu pas geupload��

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door pyro046 Bekijk bericht
                              Is idd een video van vorig jaar maar nu pas geupload��
                              Ja nu pas.
                              En wist niet dat zena deze 2 produkten vorig jaar verkocht had.
                              Zijn de mooieste van allemaal snap niet dat ze er nu niet meer zijn.

                              Comment


                                Zal ik denk ik wel te maken hebben met productie en het zijn zeer gewilde cakes

                                Comment

                                Working...
                                X