Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Maaseik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Alleen in Maaseik schijnt cat. P1, dus de flash knallers, verboden te zijn.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
      Hoe weet je dat er geen knalwerk op voorraad is als je niemand hebt gesproken?
      Omdat simpel gezegd overal een label opgeplakt is van.....“Tijdelijk op”.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
        Alleen in Maaseik schijnt cat. P1, dus de flash knallers, verboden te zijn.
        Wat een onzin!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door schaafienr1 Bekijk bericht
          Wat een onzin!
          Vind je? Of ís zo? Ik herhaal enkel wat er online gemeld is.

          Comment


            Lijkt me nogal onmogelijk. Is gewoon wettelijk geregeld door het gehele land

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door schaafienr1 Bekijk bericht
              Lijkt me nogal onmogelijk. Is gewoon wettelijk geregeld door het gehele land
              Vergunning om P1 op te slaan is weer anders dan om cat2 op te mogen slaan. Daarom (tijdelijk) geen P1 in Maaseik. Is al sinds eind december als ik het goed heb. Zijn er ongetwijfeld mee bezig, maar overheden zijn niet altijd even snel.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                Vind je? Of ís zo? Ik herhaal enkel wat er online gemeld is.
                Is zo. Niet alleen met P1 mag er flash in een knaller zitten, ook met F2. De F2 producten worden daar gewoon verkocht.

                Comment


                  Fotos liegen niet
                  Attached Files

                  Comment


                    Ik geloofde jou wel buldog

                    maar toch slim gedaan!!

                    Comment


                      Het klopt idd dat de opslag van Maaseik niet voldoende voor P1. Overige locaties van Zena schijnen wel in orde te zijn

                      Comment


                        Zeer vreemd dat dit soort informatie niet duidelijk door Zena kenbaar wordt gemaakt.

                        Comment


                          Zena is heel goed in Marketing maar niet in communicatie.

                          Comment


                            Marketing is communicatie.

                            Zena heeft geen concurrentie daarom lijkt t allemaal heel wat. Zo een pakje rotjes zit 1000 procent marge op. Wat dat betreft hebben ze t daar in olen allemaal lekker makkelijk.
                            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                              Marketing is communicatie.

                              Zena heeft geen concurrentie daarom lijkt t allemaal heel wat. Zo een pakje rotjes zit 1000 procent marge op. Wat dat betreft hebben ze t daar in olen allemaal lekker makkelijk.
                              Waarom zijn ze dan goed in aanbiedingen en acties overbrengen, maar transparantie over gang van zaken achterwege houden?

                              En dat Zena geen concurrentie heeft ben ik het niet met je eens. In ieder geval niet meer voor siervuurwerk. Daar zijn Nederlandse freakacties veel beter voor. En knalwerk is Zena echt niet de enige hoor. Harry Loots en genoeg tuincentra in Belgie hebben het ook.

                              Comment


                                Tcdtje in alles wat je zegt benoem je het. België is alleen leuk voor de knallers. Verder kun je beter in Nederland shoppen.

                                Comment

                                Working...
                                X