Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Maaseik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oh god aan, zaterdag middag mooi op tijd de "Hardste Knalpijlen van België" op de kop weten te tikken voor 15,-. Blijkt het nu dat er een productiefout in zit en het sierpijlen zijn geworden met een harde burst, jammurrrr. http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...s-*NIEUW-2017*

    Comment


      Dus als ik een Funke Tears from heaven koop krijg ik de 2e gratis met die bon?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
        Dus als ik een Funke Tears from heaven koop krijg ik de 2e gratis met die bon?
        Dit klopt volledig, echter kan het zijn dat deze uitverkocht zijn. En ik meen me te herinneren dat dit het geval was.
        alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door job3228 Bekijk bericht
          Oh god aan, zaterdag middag mooi op tijd de "Hardste Knalpijlen van België" op de kop weten te tikken voor 15,-. Blijkt het nu dat er een productiefout in zit en het sierpijlen zijn geworden met een harde burst, jammurrrr. http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...s-*NIEUW-2017*
          En ik maar van iedereen online en offline horen dit is echt kwaliteits vuurwerk..
          naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

          Comment


            Tja, elke importeur krijgt wel eens te maken met een productiefout hè

            Comment


              Heb het nagevraagd gaat wel om een echt cadeau geven
              Dus doosje bon bons of flesje drank nep cadeau geld niet

              Comment


                Beetje onhandig dat dat Funke spul niet gewoon in hun assortiment op de site staat

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
                  Beetje onhandig dat dat Funke spul niet gewoon in hun assortiment op de site staat
                  Omdat ze het ook niet op voorraad hebben.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door pyro_11 Bekijk bericht
                    Heb het nagevraagd gaat wel om een echt cadeau geven
                    Dus doosje bon bons of flesje drank nep cadeau geld niet
                    Klopt! Precies dezelfde actie hadden ze in 2015 ook! Moest ineens aan deze post van Zena denken (eventueel voor cadeau-inspiratie):

                    Comment





























                      Acties geldig bij Zena Megastore Maaseik & Olen en Zena Stores (tijdens FUNKE HOURS).
                      Deze artikelen doen niet mee met de huidige verdubbelaar actie.
                      Zolang de voorraad strekt en niet cumuleerbaar met andere kortingen en of acties. Meer voorwaarden in de winkel.

                      HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

                      Comment


                        Klopt het dat er in Maaseik al niks meer is?
                        Ik hoorde net van iemand die daar is geweest dat nagenoeg alles is uitverkocht, ook dingen van het normale assortiment die nog wel op de site staan.
                        https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
                          Klopt het dat er in Maaseik al niks meer is?
                          Ik hoorde net van iemand die daar is geweest dat nagenoeg alles is uitverkocht, ook dingen van het normale assortiment die nog wel op de site staan.
                          Ze gaven om 12.00 aan op Facebook dat 90% van de gehele Funke voorraad in alle Zena winkels al op is. Dat zal nu wel helemaal op zijn..

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Ze gaven om 12.00 aan op Facebook dat 90% van de gehele Funke voorraad in alle Zena winkels al op is. Dat zal nu wel helemaal op zijn..
                            Dan is de voorraad toch wel heel minimaal geweest. In nog geen 24 uur nagenoeg uitverkocht
                            https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                            Comment


                              Waarschijnlijk na het succes van vorige levering op t laatste moment restvoorraden opgekocht

                              Comment


                                of de hype rondom funke is enorm.
                                Jeder Schuss ein Genuss

                                Comment

                                Working...
                                X