Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Maaseik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ziet er goed uit en met de LVC pas ook leuke prijzen. Die singleshots zijn voor dat geld wel een keer leuk om uit te proberen.
    www.youtube.com/channel/UC94WfxZTV9DBXXN480qvnWQ

    Comment


      Van de Double Deck staat al een filmpje hier op vwc, geschoten tijdens de Heron demo. Minder indrukwekkend dan de krekel film maar nog steeds erg goed.
      De straatfilmpjes van de single shots zien er ook erg goed uit.

      Word het assortiment nog uitgebreid Joyce? Denk dat iedereen graag de Lethal Whistle in het assortiment ziet.
      https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
        Van de Double Deck staat al een filmpje hier op vwc, geschoten tijdens de Heron demo. Minder indrukwekkend dan de krekel film maar nog steeds erg goed.
        De straatfilmpjes van de single shots zien er ook erg goed uit.

        Word het assortiment nog uitgebreid Joyce? Denk dat iedereen graag de Lethal Whistle in het assortiment ziet.
        Ik was bij de demo van VW24 en moet zeggen, in het echt vond ik hem beter overkomen dan op het "krekelfilmpje"!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          De Lethal Whistle zal niet bij in het assortiment opgenomen worden, wel komen er nog andere Xplode producten aan

          De eerste cake uit het filmpje staat nog wel bij ons in de planning, echter kunnen we hier momenteel nog geen datum op plakken.

          HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

          Comment


            Errug gaaf en mooi uitgevoerd ringeffect in de laatste cake. Hoop alleen niet dat Zena deze gasten gaat sponsoren oid want filmpje is verder vermoeiend om aan te horen.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door blouapie Bekijk bericht
              Errug gaaf en mooi uitgevoerd ringeffect in de laatste cake. Hoop alleen niet dat Zena deze gasten gaat sponsoren oid want filmpje is verder vermoeiend om aan te horen.
              dat hebben ze reeds gedaan door de cakes mee te geven he?

              Comment


                Haha, als die gasten door iemand gesponsord dan is t zena. Ik ken ge vuurwerk youtuber die zo veel het woord zena in de mond neemt. Je ziet ze verder ook weinig ander spul stoken van loots of salon roger. Wel wat spul in polen. Jongens doen het erg goed met hun kanaal. Erg veel verstand van vuurwerk hebben ze alleen niet.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
                  Haha, als die gasten door iemand gesponsord dan is t zena. Ik ken ge vuurwerk youtuber die zo veel het woord zena in de mond neemt. Je ziet ze verder ook weinig ander spul stoken van loots of salon roger. Wel wat spul in polen. Jongens doen het erg goed met hun kanaal. Erg veel verstand van vuurwerk hebben ze alleen niet.
                  Ze hebben er inderdaad echt 0.0 verstand van, maar de filmpjes zijn wel erg leuk om te zien. Ik vind het een grappig duo iedergeval en ik kijk er met veel plezier naar! Door reclame kan ik altijd wel heen kijken persoonlijk. En ze zijn sowieso erg enthousiast over alles, niet persé voor de gratis spullen.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                    Ze hebben er inderdaad echt 0.0 verstand van, maar de filmpjes zijn wel erg leuk om te zien. Ik vind het een grappig duo iedergeval en ik kijk er met veel plezier naar! Door reclame kan ik altijd wel heen kijken persoonlijk. En ze zijn sowieso erg enthousiast over alles, niet persé voor de gratis spullen.
                    Als je weinig kennis er van hebt kun je weinig verglijken, dan is alles mooi
                    Jeder Schuss ein Genuss

                    Comment


                      Black Friday bij Zena:
                      https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                      Comment


                        Nog een goed gelezen ,, (helaas) wel alleen de verdubbelaar te gebruiken op de "deelnemende"artikelen .
                        Dus niet op het hele winkel assortie..
                        Mja toch mooi
                        Natural Born Pyro

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door pielke Bekijk bericht
                          Nog een goed gelezen ,, (helaas) wel alleen de verdubbelaar te gebruiken op de "deelnemende"artikelen .
                          Dus niet op het hele winkel assortie..
                          Mja toch mooi
                          Beetje onduidelijk inderdaad. Je kan dus maar van 1 aanbieding gebruik maken?
                          Ook onduidelijk dat er staat per 2 boxen en dan ook nog 1+1 gratis. Ik neem niet aan dat je dan 4 boxen krijgt bij inlevering van een poes.
                          https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                          Comment


                            Ja zo staat het daar
                            Natural Born Pyro

                            Comment














                              + veel meer in de winkel!

                              Acties geldig van 24 november tot en met 26 november bij alle Zena Megastores en indien anders vermeld.
                              Zolang de voorraad strekt en niet cumuleerbaar met andere kortingen en of acties. Meer voorwaarden in de winkel.

                              Volledige nieuwsbrief: klik hier
                              HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

                              Comment


                                Eerst even toestemming aan mijn vriendin vragen op ik een foto van haar naaktkat mag uitprinten
                                Natural Born Pyro

                                Comment

                                Working...
                                X