Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Maaseik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door S.Klaasek Bekijk bericht
    Begin november de tweede container? het is inmiddels al 16 november. volgensmij weten ze nog niet wanneer de tweede container komt, wat ze wel weten is dat ie dit jaar nog komt. Daar zal idd wat je zegt de Supernaut 2 inkomen en denk ik de andere F2 producten van Funke.
    Vol verwachting klopt ons hard...
    Excuses ik bedoelde december...
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

    Comment


      Erg jammer dat het zo snel is gegaan met de Funke boxen! Uiteindelijk maar 3 dagen ongeveer in de verkoop gestaan.

      Comment


        Dat ging idd wel heel snel. Lucky bastards!
        Hopelijk krijg ik in december een kans om zo'n doosje te bemachtigen tegen een gereduceerde prijs.

        Comment


          Om 16.00 waren alleen de cloud en corolla er nog
          Jeder Schuss ein Genuss

          Comment


            Na Funke nu ook Xplode:
            https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

            Comment


              Xplode goes zena.

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20171116-203112.jpg
Vertoningen:1
Grootte:170,1 KB
ID:	1562418

              Comment




                mooie vervanger voor de vuurpijl.

                3 voor 5eu is geen geld
                Laatst aangepast door Ronaldeh; 16 November 2017, 20:56. Reden: correctie

                Comment




















                  Acties geldig van 17 november tot en met 26 november bij alle Zena Megastores en indien anders vermeld.
                  Zolang de voorraad strekt en niet cumuleerbaar met andere kortingen en of acties. Meer voorwaarden in de winkel.
                  HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

                  Comment


                    Helaas nog steeds geen 50% korting of verdubbelaar. Had eigenlijk verwacht dat één van deze acties aankomende week zou komen

                    Comment


                      Goed spul zeg, vooral die single shots. Helaas net terug, dus zal niet binnenkort nog eens gaan, benzine is niet gratis
                      Jeder Schuss ein Genuss

                      Comment


                        Double deck is wel een gave bak.
                        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                        Comment


                          Ziet er vet uit maar ik wacht even de test filmpjes af .krekeldekrekel
                          Natural Born Pyro

                          Comment


                            De Double Deck is zeker een leuke cake! En de Unplugged ook wel een lekker bakkie voor dat geld, als ie wel wat strakker achter elkaar gaat. En de Singleshots zijn ook dik! Ik ben wel benieuwd hoeveel gram daar in zit.

                            Comment


                              20gram volgens het duitse filmpje van de singleshots daar komt het effect ook iets minder over op mij
                              Natural Born Pyro

                              Comment


                                De Double Deck heeft 446 gram kruit en 36 shots van 25mm. De Unplugged is 100 shots van 30mm met 1800 gram kruit. Met die specificaties durf ik wel het gokje te wagen, dat ziet er niet opgevoerd uit op film.

                                Comment

                                Working...
                                X