Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Maaseik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Komt zena ook met 19 shot van funke dan? Of alleen blokken?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door pyro_11 Bekijk bericht
      Komt zena ook met 19 shot van funke dan? Of alleen blokken?
      mij is verteld dat die in een latere levering tegelijk met de supernaut 2 komen
      Jeder Schuss ein Genuss

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
        mij is verteld dat die in een latere levering tegelijk met de supernaut 2 komen
        Dat zal dan begin december zijn?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
          Dat zal dan begin december zijn?
          Geen idee. Dan moet je ook maar even contact met ze opnemen. Mss weten ze nu al wel meer
          Jeder Schuss ein Genuss

          Comment


            Is er ook al meer bekend over de Batteria's, en de nieuwe klappers van zena en funke?

            Comment


              hallo ik heb even een vraag ik had laatst een potje in mijn handen en viel op de betonen grond nu is mijn vraag of dit effect heeft op de uitwerking van de pot ik hoor het wel van juli

              ps ik wist niet waar in dit form ik dit kon vragen dus plaats ik het hier

              Gr vvw

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door vvw Bekijk bericht
                hallo ik heb even een vraag ik had laatst een potje in mijn handen en viel op de betonen grond nu is mijn vraag of dit effect heeft op de uitwerking van de pot ik hoor het wel van juli

                ps ik wist niet waar in dit form ik dit kon vragen dus plaats ik het hier

                Gr vvw
                Als de tubes nog rond zijn en de kleistoppen nog in orde. En de bombettes op de plek. Dan is er niks aan de hand. Als er zichtbare schade is wordt het een ander verhaal. Dan kun je evt. de beschadige tubes leeg maken voor de veiligheid
                Jeder Schuss ein Genuss

                Comment




                  Maar liefst VIER knalaanbiedingen voor jullie dit weekend! Een cakebox die voorzien is van de beste en nieuwste sterrencombinaties, met maar liefst 116 schoten, dit allemaal voor slechts € 75, een dikke cakebox bestaande uit 6 cakes van 20 schoten voor slechts € 16,50 of een 36 schots waaier met dikke crackling of gouden staarten voor slechts € 25! Alleen dit weekend geldig bij de Zena Megastores (Maaseik en Olen)



                  HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

                  Comment


                    Weet iemand toevallig of de Zena Cakebox nog in België in het assortiment komt? Meestal komt deze box wel in het assortiment, maar ik heb hem dit jaar nog niet er tussen zien staat helaas.

                    Comment


                      Die komt nog in het assortiment
                      HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Joyce Bekijk bericht


                        Maar liefst VIER knalaanbiedingen voor jullie dit weekend! Een cakebox die voorzien is van de beste en nieuwste sterrencombinaties, met maar liefst 116 schoten, dit allemaal voor slechts € 75, een dikke cakebox bestaande uit 6 cakes van 20 schoten voor slechts € 16,50 of een 36 schots waaier met dikke crackling of gouden staarten voor slechts € 25! Alleen dit weekend geldig bij de Zena Megastores (Maaseik en Olen)



                        Je had er even bij moeten zetten da thet 16.50 per cake is en niet die hele cakebox met 6 cakes

                        Comment


                          Dat staat er ook
                          Jeder Schuss ein Genuss

                          Comment


                            16,50 voor dat hele blok zou ook niet bepaald realistisch zijn.
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                              Dat staat er ook
                              niet in de tekst

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
                                niet in de tekst
                                Beter lezen boven de prijs staat per cake
                                ook bekend op avp met de zelfde naam

                                Comment

                                Working...
                                X