Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Maaseik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
    Als daar veel 20mm salutes in zitten a la Piromax Titanium Salute kan het erg leuk worden.

    Feit dat het bijna allemaal shapes zijn vind ik wel een flink nadeel.
    Als die erg breed schieten hebben er maar weinig mensen de ruimte ervoor.
    De salutes uit de oude Hydra F zou ik al prima vinden.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Graffioso Bekijk bericht
      Het binnenkomen van de eerste container met Funke spullen staat voor de deur, dus binnen maximaal 2 weken moeten de eerste spullen wel in onze schappen liggen.

      Hierbij kan ik jullie alvast meedelen welke producten dat zullen zijn, alsook wat de verkoopprijzen zullen worden (zonder enige LVC kortingen):

      FCM259-1 Cloud Connected 259sh € 225,00
      FCM259-2 Tears From Heaven 259sh € 225,00
      FCM288-1 Supernaut I 288sh € 250,00
      FC30-116-1 Paranoid 116sh € 190,00
      FC30-100-3 Corolla Blue 100sh € 160,00

      Zodra ze effectief binnen zijn zullen ze op de site verschijnen en ik kan jullie nu al verklappen dat er een mega introductieknaller aan zit te komen.

      Groeten vanuit Zena
      heerlijk, ben benieuwd naar de films.

      de cloud connected is wel de meest variable volgens mij.

      orginele paranoid is ook wel vet trouwens ..

      Wordt nog lastig kiezen

      Comment


        Nu verkoopt Zena ook de Golden Showers cakebox van Salon Roger.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
          Nu verkoopt Zena ook de Golden Showers cakebox van Salon Roger.
          Dikke cakebox jonguh!
          Laatst aangepast door LVT; 7 November 2017, 14:11.
          YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

          Comment


            Top nieuws dat ze eraan komen, ben benieuwd naar de introductie knaller maar daar vertrouw ik zena wel in.Alle 5 voor 500��. Ben ook beneiwud naar de filmpjes. Als de burst zo goed is als die van de hydra of zoals de titanium salute dan zijn het toppers. Tevens vind ik straatfilms veel realistischer dan sommige product films. Vaak staan ze met de prosuctdilmpjes veel verder en lijken de uitwerkingen minder.

            Omtrent die 19shots potjes die had ik vorig jaar. Waren van goede kwaliteit en ik vond ze vergelijkbaar met de hydra. De prijs was 29euro dacht ik.

            Zelf ben ik benieuwd of er nog een goede salvo cake komt.
            Of weet iemand nog een salvo cake ?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door LVT Bekijk bericht
              Moet niet meer gekker gaan worden!
              Zena de gekste!
              Snapte?!?!

              Comment


                Zijn dit de dozen die normaal alleen in het zwarte circuit te krijgen zijn? Of hoe moet ik deze zien?

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door PSVfanatics_geleen Bekijk bericht
                  Zijn dit de dozen die normaal alleen in het zwarte circuit te krijgen zijn? Of hoe moet ik deze zien?
                  Komt overeen, alleen zijn deze wel CE goedgekeurd

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door PSVfanatics_geleen Bekijk bericht
                    Zijn dit de dozen die normaal alleen in het zwarte circuit te krijgen zijn? Of hoe moet ik deze zien?
                    Nee, aangepaste versie voor consument.

                    Hoe ik het begrijp zijn de orginele blokken aan een stuk met mix caliber 30mm/50mm
                    Bij deze versies heb je 20mm/30mm. en zijn het losse cakes in een blok.
                    Het is wel compound dus je hoeft ze dan weer niet door te lonten...

                    Edit: maximale hoeveelheid per tube etc. zal ook anders zijn.

                    Comment


                      Het is geen compound maar het heeft het zelfde systeem als Rubro. Dus een bundel snellontjes die bij het reserve lont zitten en die steken zo het hoofdlont aan van de volgende cake.

                      De illegale blokken hadden veelal 30mm tubes en soms 50mm tubes er tussen. Deze hebben 30mm sierbombettes en 20mm voor de salutes en fluiters. Profblokken met 30mm tubes hebben per tube nooit meer dan de Nederlandse blokjes. Meestal hebben profblokjes met 30mm 20 gram kruit per tube en als ze nog mines bevatten dan zo´n 25 gram hooguit ( dat zie je verder eigenlijk nooit ). Funke is daar wel een uitzondering in dus die boeketten zullen gewoon hetzelfde zijn ( in theorie ) als bij deze consumenten blokjes.

                      Comment


                        [QUOTE=spanic99;904208]Top nieuws dat ze eraan komen, ben benieuwd naar de introductie knaller maar daar vertrouw ik zena wel in.Alle 5 voor 500��. Ben ook beneiwud naar de filmpjes. Als de burst zo goed is als die van de hydra of zoals de titanium salute dan zijn het toppers. Tevens vind ik straatfilms veel realistischer dan sommige product films. Vaak staan ze met de prosuctdilmpjes veel verder en lijken de uitwerkingen minder.

                        Omtrent die 19shots potjes die had ik vorig jaar. Waren van goede kwaliteit en ik vond ze vergelijkbaar met de hydra. De prijs was 29euro dacht ik.

                        Dan zou ik nu zeker ook voor de jaw breaker gaan, is nu aan 15 eur per cake en is de vervanger voor de hydra

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Graffioso Bekijk bericht
                          Het binnenkomen van de eerste container met Funke spullen staat voor de deur, dus binnen maximaal 2 weken moeten de eerste spullen wel in onze schappen liggen.

                          Hierbij kan ik jullie alvast meedelen welke producten dat zullen zijn, alsook wat de verkoopprijzen zullen worden (zonder enige LVC kortingen):

                          FCM259-1 Cloud Connected 259sh € 225,00
                          FCM259-2 Tears From Heaven 259sh € 225,00
                          FCM288-1 Supernaut I 288sh € 250,00
                          FC30-116-1 Paranoid 116sh € 190,00
                          FC30-100-3 Corolla Blue 100sh € 160,00

                          Zodra ze effectief binnen zijn zullen ze op de site verschijnen en ik kan jullie nu al verklappen dat er een mega introductieknaller aan zit te komen.

                          Groeten vanuit Zena
                          Gaan de jongens van pyrofreak4life ze ff oppikken en filmen?

                          Hoop dat er wel ff flinke kortingen op komen, op deze manier prijzen de blokjes zich de markt uit vergeleken met de nl freak webshops en hun doorlontbakken.
                          PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                          Comment


                            Er is wat verwarring omtrent die pijlen lees ik..... jullie collega heeft toen in een filmpje gemaakt op de trophy gezegd dat er een 25 grams knalpijl zou komen.
                            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                            Comment


                              Hoe kijken de kenners aan tegen een vergelijking van dit spul met bijvoorbeeld een Transbomber?

                              Comment


                                Zou het tempo te vergelijken zijn met de "prof"?
                                Jeder Schuss ein Genuss

                                Comment

                                Working...
                                X