Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Maaseik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Honderden en nog eens honderden vuurwerk dummy's gratis af te halen @ZenaMaaseik

    Comment


      #32
      Een vuurwerkbril draag je 1 dag, een rood-witte stok voor altijd.

      Comment


        #33
        Bedankt voor de filmpje Jim,zou zeggen mocht je dummy's willen hebben onder andere dan kan je bij Zena maaseik goed terecht.

        Comment


          #34
          Wij zijn 31 januari toch maar voor de tweede keer in een maand tijd er geweest toch maar weer spullen gekocht kon het niet laten met die kortingen toen wij er kwamen stond koffie al klaar voor ons. jammer dat het voorbij is. ook nog wat dummy mee genomen

          Comment


            #35
            Hier is een foto van wat ik uit Maaseik heb weten te krijgen (echt vuurwerk, duh)
            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Belgisch vuurwerk.jpg
Vertoningen:2
Grootte:191,3 KB
ID:	1549482
            Gelukkig 2024!

            Comment


              #36
              Zijn de (nieuwe) waaiers 5shots - 8shots die er sinds kort op de Zena site staan nu ook in Maaseik verkrijgbaar? Zo ja dan word dat een ritje om van ieder 1tje of meer te gaan halen want moet zeggen dat ze er veel belovend uitziet.

              En is er al verder ook ergens nog informatie over karton inhoud of aantal verkrijgbaar per stuk? Want ben al begonnen met een showtje in elkaar te zetten ondertussen.

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door JSBenjamin Bekijk bericht
                Zijn de (nieuwe) waaiers 5shots - 8shots die er sinds kort op de Zena site staan nu ook in Maaseik verkrijgbaar? Zo ja dan word dat een ritje om van ieder 1tje of meer te gaan halen want moet zeggen dat ze er veel belovend uitziet.

                En is er al verder ook ergens nog informatie over karton inhoud of aantal verkrijgbaar per stuk? Want ben al begonnen met een showtje in elkaar te zetten ondertussen.
                Ik zou gewoon ff bellen met Maaseik zij kunnen je het wel vertellen, trouwens weet ik niet zeker of Maaseik wel open is deze tijd van het jaar

                Comment


                  #38
                  Zena Maaseik gaat pas aan het begin van het vuurwerkseizoen weer open.

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door JSBenjamin Bekijk bericht
                    Zijn de (nieuwe) waaiers 5shots - 8shots die er sinds kort op de Zena site staan nu ook in Maaseik verkrijgbaar? Zo ja dan word dat een ritje om van ieder 1tje of meer te gaan halen want moet zeggen dat ze er veel belovend uitziet.

                    En is er al verder ook ergens nog informatie over karton inhoud of aantal verkrijgbaar per stuk? Want ben al begonnen met een showtje in elkaar te zetten ondertussen.
                    15 per karton en zijn allrmaal dezelfde, gister gelezen in mod topic
                    Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Burning Salvo Bekijk bericht
                      Zena Maaseik gaat pas aan het begin van het vuurwerkseizoen weer open.
                      Hoe weet je dat? Ik kan nergens iets vinden hierover.
                      Gelukkig 2024!

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door maxwell96 Bekijk bericht
                        Hoe weet je dat? Ik kan nergens iets vinden hierover.
                        Productkennis, passie, beleving en de beste producten uit vuurwerkland is waar wij voor staan!


                        Hier staat dat hij momenteel gesloten is.
                        HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Graffioso Bekijk bericht
                          http://www.zenavuurwerk.com/index.ph...s/zena-maaseik

                          Hier staat dat hij momenteel gesloten is.
                          Op een ander forum is mij verteld dat er nog over wordt nagedacht:

                          Oorspronkelijk geplaatst door Valerie

                          Oorspronkelijk geplaatst door maxwell96
                          Oorspronkelijk geplaatst door PyroSpectrum
                          Een Maaseik topic is er en daar zitten we hier in.
                          Openingstijden staan op de hoofdsite: http://www.zenavuurwerk.com/index.ph...s/zena-maaseik
                          Wel niet erg gedetailleerd maar we zien toch of ze open zijn of niet :P
                          Er staat dat ze nu gesloten zijn. Zijn ze echt alleen in januari open?
                          Wij zijn dit volop aan het bekijken en plannen..dus verder openingstijden komen er nog op te staan ;)
                          Gelukkig 2024!

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door maxwell96 Bekijk bericht
                            Hoe weet je dat? Ik kan nergens iets vinden hierover.
                            Van iemand van Zena, lijkt mij behoorlijk betrouwbaar.

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Burning Salvo Bekijk bericht
                              Van iemand van Zena, lijkt mij behoorlijk betrouwbaar.
                              Best wel een misser eigenlijk, Baarle houden ze wel open en Olen ook. Scheelt toch een uur rijden voor de Duitsers

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door karol Bekijk bericht
                                Best wel een misser eigenlijk, Baarle houden ze wel open en Olen ook. Scheelt toch een uur rijden voor de Duitsers
                                Er wordt kennelijk nog over nagedacht, maar los van dat: hoezo een misser? Er zit een aardig kostenplaatje aan vast om zo'n locatie open te houden. Gelukkig zullen er ongetwijfeld niet alleen maar Duisters komen, maar toch. Je zult er minstens 2 of 3 man personeel moeten hebben lopen. Daarnaast moet je ook een bepaalde voorraad hebben, maak je overige operationele kosten, enz. En dat moet allemaal uit de marge betaald worden. Oftewel: je moet best wel wat verkopen om het in het laag-laag-seizoen (nu dus) rendabel te laten zijn. Ik zou het niet vreemd vinden als ze ervoor kiezen om alleen Olen en Baarle (1 vestiging) open te hebben en alle overige locaties niet.
                                Laatst aangepast door gizmo75; 21 February 2014, 16:52.
                                www.huismanvuurwerk.nl

                                Comment

                                Working...
                                X