Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Maaseik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zonnetje: check, Fijne mensen: check, Leuke babbel: check, Buikje vol: check, Vuurwerkkoopjes: check en last but not least Zena Trophy 2017: check! Kortom alweer een geslaagde editie van onze jaarlijkse LVC Mei-meeting! Bedankt voor jullie komst, see you @ the Zena Trophy 2017! More info soon!

    FOTOALBUM VIND JE HIER!
    HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

    Comment


      Gezien niet iedereen graag een camera in zijn gezicht heeft heb ik voornamelijk de winkel gefilmd, niet zozeer de bbq zel. Hierbij enkele beelden van de Mei-meeting 2017 editie!
      Hopelijk kunnen jullie deze enkele beelden waarderen, heb niet al teveel gefilmd.

      Comment


        Leuke compilaties mannen

        Was weer een geslaagde meeting. Gezellig dat jullie er allemaal waren.

        Zena bedankt voor de gastvrijheid, en enorm vet dat er weer een Trophy is !
        Ben ook benieuwd naar de Hummer cake.

        Comment


          Ik zag net dat Zena Maaseik ook op zaterdag open is vanaf deze maand maar ik zie maar 4 producten bij de knallers. Is er echt zo weinig of staat niet alles op de site?

          Comment


            Ja dus. Heb wat los spul meegenomen. Ik heb nog even met Henri gesproken over vuurwerk, zeilen en het geloof haha!

            Hij wist mij te vertellen dat ze vanaf september professioneel knalvuurwerk mogen gaan verkopen, wat dus inhoud dat er weer knallers van 3/4/5 gram komen...was iemand daar bekend mee? Dit in het kader dat die zijn toegestaan om vogels te verschrikken

            Comment


              Ik ben hier afgelopen donderdag even geweest, zat op 40km afstand op een vakantie park dus moest even kijken.
              Het was leeg in de showroom, er waren een hoop cakes maar weinig speciaals waarvoor je naar België af zou reizen.
              Ik telde zelfs maar 3 knallers in de vitrine, geen matten en slechts 2 pijlen pakketten op voorraad.
              Wel waren de mods te koop met 50% korting en enkele andere leuke aanbiedingen.
              Maar voordat er een nieuwe vracht komt zou ik er niet meer heen gaan.
              075 zaantjee

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
                Ja dus. Heb wat los spul meegenomen. Ik heb nog even met Henri gesproken over vuurwerk, zeilen en het geloof haha!

                Hij wist mij te vertellen dat ze vanaf september professioneel knalvuurwerk mogen gaan verkopen, wat dus inhoud dat er weer knallers van 3/4/5 gram komen...was iemand daar bekend mee? Dit in het kader dat die zijn toegestaan om vogels te verschrikken
                Word dat dan weer zo'n kvk route net als rivella (beetje vreemd maar wel lekker)

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
                  Ik ben hier afgelopen donderdag even geweest, zat op 40km afstand op een vakantie park dus moest even kijken.
                  Het was leeg in de showroom, er waren een hoop cakes maar weinig speciaals waarvoor je naar België af zou reizen.
                  Ik telde zelfs maar 3 knallers in de vitrine, geen matten en slechts 2 pijlen pakketten op voorraad.
                  Wel waren de mods te koop met 50% korting en enkele andere leuke aanbiedingen.
                  Maar voordat er een nieuwe vracht komt zou ik er niet meer heen gaan.
                  Er lagen nu 5 waaronder de megatresk, astronauten, piraatjes en oranje nitraten en van die kleine rode dingetjes. Er lagen wel wat matten maar dat stelde niets voor. Ik zit elke maand in venlo dus kijk af en toe effe

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
                    Er lagen nu 5 waaronder de megatresk, astronauten, piraatjes en oranje nitraten en van die kleine rode dingetjes. Er lagen wel wat matten maar dat stelde niets voor. Ik zit elke maand in venlo dus kijk af en toe effe
                    Wat voor producten vallen daar nog meer onder dan behalve knallers?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
                      Er lagen nu 5 waaronder de megatresk, astronauten, piraatjes en oranje nitraten en van die kleine rode dingetjes. Er lagen wel wat matten maar dat stelde niets voor. Ik zit elke maand in venlo dus kijk af en toe effe
                      Geen flash astronauten gok ik? :P
                      Wie zoekt zal vinden

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door duitje Bekijk bericht
                        Geen flash astronauten gok ik? :P
                        5 euro voor een slof. Nee denk et niet

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                          Wat voor producten vallen daar nog meer onder dan behalve knallers?
                          Sorry ik heb je vraag 10 keer gelezen maar snap niet wat je bedoeld

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
                            Ja dus. Heb wat los spul meegenomen. Ik heb nog even met Henri gesproken over vuurwerk, zeilen en het geloof haha!

                            Hij wist mij te vertellen dat ze vanaf september professioneel knalvuurwerk mogen gaan verkopen, wat dus inhoud dat er weer knallers van 3/4/5 gram komen...was iemand daar bekend mee? Dit in het kader dat die zijn toegestaan om vogels te verschrikken
                            Als dit toch eens waar zou zijn....

                            Comment


                              Vraag me wel oprecht af wat hier van waar is...

                              Dat wordt natuurlijk dan een en al grijs/vaag gebied met een hoop fraude etc.

                              Maar het zou inderdaad wel fantastich zijn voor alle partijen!

                              Comment


                                Ik vermoed dat dit gewoon onder F3 gaat vallen wat ruimere mogelijkheden bied.

                                Al is het dan wel weer illegaal voor NL

                                Gr
                                Extreme Pyromaniac for life.

                                Comment

                                Working...
                                X