Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Maaseik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door reverze Bekijk bericht
    Er zitten ook Belgen op dit forum. Het bespreken van Belgisch, CE-gekeurd, consumentenvuurwerk is op een Nederlands forum tot nader order NIET illegaal.
    Ik had het over reclame maken op een NL forum voor in NL illegaal vuurwerk...bespreken mag natuurlijk, maar faciliteren en zo import stimuleren...? Griezelige boel, nooit eerder zo tegenaan gekeken eigenlijk. Maar de tijden zijn veranderd.

    Comment


      http://www.hbvl.be/cnt/blmma_0206770...beslag-genomen

      Comment




        Maar dat gaat over donderdag.. Vandaag dus en.dat zou niet kunnen omdat ze vandaag niet open zijn

        Comment


          Ze bedoelen woensdag...

          Comment


            ik denk als alle winkels weer open mogen dat het voor Nederlanders absoluut niet leuk meer is om te gaan shoppen...want ik ben bijna zeker dat de 1kilo regel streng gehandhaafd gaat worden want anders gaan en blijven de winkels in de toekomst dicht.
            maar dat is mijn mening en ik hoop dat ik het helemaal verkeerd heb...

            Comment


              Ben er ook bang voor... maar er is wel een grijs gebied natuurlijk. Als je 1 kilo kruit koopt en dan weer terug de winkel in gaat voor een nieuwe bestelling, dan mag zena in principe nog een keer een kilo verkopen lijkt me... zelfde geldt voor de coffeeshops. Je mag een paar gram wiet verkopen, maar de verkoper is niet verantwoordelijk voor wat jij in je kofferbak hebt, toch? Ook al heb je 60 kilo toppen in je auto, dat is niet de verantwoordelijkheid van de winkel...

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                Hoorde net van een mede vuurwerkcrewlid op de app dat er 6 man aangehouden zijn in maaseik met teveel kilo's... dat zal dus hoogstwaarschijnlijk de oorzaak zijn van dit hele verhaal...
                Kan leiden tot een minnelijke schikking of een vervolging met boete en/of taakstraf als je het echt bont maakt. Wordt je vervolgt dan krijg je er ook nog de gerechtskosten bij..

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                  Ben er ook bang voor... maar er is wel een grijs gebied natuurlijk. Als je 1 kilo kruit koopt en dan weer terug de winkel in gaat voor een nieuwe bestelling, dan mag zena in principe nog een keer een kilo verkopen lijkt me... zelfde geldt voor de coffeeshops. Je mag een paar gram wiet verkopen, maar de verkoper is niet verantwoordelijk voor wat jij in je kofferbak hebt, toch? Ook al heb je 60 kilo toppen in je auto, dat is niet de verantwoordelijkheid van de winkel...
                  Jij snapt hem.

                  De handelaren in het illegale vuurwerk gaan hier natuurlijk wel bij varen.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                    Ben er ook bang voor... maar er is wel een grijs gebied natuurlijk. Als je 1 kilo kruit koopt en dan weer terug de winkel in gaat voor een nieuwe bestelling, dan mag zena in principe nog een keer een kilo verkopen lijkt me... zelfde geldt voor de coffeeshops. Je mag een paar gram wiet verkopen, maar de verkoper is niet verantwoordelijk voor wat jij in je kofferbak hebt, toch? Ook al heb je 60 kilo toppen in je auto, dat is niet de verantwoordelijkheid van de winkel...
                    Het zal waarschijnlijk ook niet zijn toegestaan om een vuurwerk klant 19x te helpen op 1 dag ..
                    Of ze vinden bv 1 karton hydra's IN kooi ,dan zou er al bewijs genoeg zijn

                    Ik hoop dat het allemaal meevalt , en dat Zena snel weer haar deuren kan opengooien
                    Natural Born Pyro

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                      Hoorde van een mede vwc lid op de app dat er 6 man aangehouden zijn in maaseik met teveel kilo's... dat zal dus hoogstwaarschijnlijk de oorzaak zijn van dit hele verhaal....
                      Klopt:

                      Comment


                        Minimaal tot 29 januari gesloten:

                        http://actuamaasland.blogspot.nl/

                        Comment


                          Is het afgelopen?

                          BEX VUURWERK
                          ALPECO
                          EDRUCO
                          ?ZENA?
                          En wie gaat dan volgen? Harry Loots misschien?
                          Simpelweg te veel zinloze kromme regeltjes welke bedrijven kapot maken.
                          Wie verwacht dit nu in januari als het vuurwerkseizoen infeite is afgelopen.
                          Dit gaat wat beloven voor het komende vuurwerkseizoen. Iedere winkel kunnen ze op dezelfde wijze gaan sluiten. Wat is nu één kilo P.S. per persoon c.q. per voertuig? In Duitsland en Frankrijk mag je zoveel consumenten vuurwerk laden als je wilt (tot de grens aangegeven in het ADR 333kg P.S.). In Nederland is het 25kg bruto maar daar wordt niet actief op gecontroleerd dus er is geen enkele limiet.
                          En de Belgen gaan hun eigen vuurwerkbedrijven kapot maken ter mindere glorie van de Nederlandse en Duitse vuurwerkbedrijven. Goed zo mensen ga zo door en dan vinden jullie het vreemd dat er Belgen moppen zijn waarin jullie I.Q. (het gebrek of totaal ontbreken daarvan) meestal centraal staat.

                          Oh ja en dan ook nog even tanken in België dat is toch wel helemaal het summum. Dat gaat ook ten koste van de Nederlandse schatkist.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
                          Minimaal tot 29 januari gesloten:

                          http://actuamaasland.blogspot.nl/

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door brother Bekijk bericht
                            Wat is nu één kilo P.S. per persoon c.q. per voertuig? In Duitsland en Frankrijk mag je zoveel consumenten vuurwerk laden als je wilt (tot de grens aangegeven in het ADR 333kg P.S.).
                            Ja, dat klopt dus niet.

                            Oorspronkelijk geplaatst door brother Bekijk bericht
                            In Nederland is het 25kg bruto maar daar wordt niet actief op gecontroleerd dus er is geen enkele limiet.
                            Officieel wordt het transport van 25 kg. tijdens de verkoopdagen gedoogd.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door reverze Bekijk bericht
                              Jij snapt hem.

                              De handelaren in het illegale vuurwerk gaan hier natuurlijk wel bij varen.
                              Plus nog in 2017 eu regels vuurwerk met cat 2 voor Belgie.
                              Dat zal illegale handelaren met cat 3 & 4 vuurwerk alleen maar blij maken.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                                Dan mag ik ook hopen dat vwc en fpm er goed van af komen. Want voor justitie, media en politiek is BE vw fewoonweg illegaal vw, of het een 2gr nitraatbom of siercake is...en op de forums heeft Zena onbelemmerd met hun illlegaal vw kunnen adverteren. Helaas kennen we genoeg voorbeelden van invallen waar het om BE vw ging. Wet is wet, ook al vinden wij dat soms anders. En met de "strijd" voor t vehoud van de traditie van NL consu vw in t achterhoofd is consequent zijn van belang.
                                Dan maken we van vuurwerkcrew.nl toch vuurwerkcrew.be

                                Comment

                                Working...
                                X