Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LVC-acties bij Zena Megastore te Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Een vent met ballen wil toch het hele jaar knallen!!
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	46031_526911207338921_643981832_n.jpg
Vertoningen:1
Grootte:164,5 KB
ID:	1543267

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
      ja leuk elkaar lekker bashen??
      Tja ik geef gewoon mijn mening en de fanboys reageren hysterisch.
      Ik had gehoopt dit weekend te gaan maar ik ga voor die Betelgeuze geen 200km rijden omdat de prijs nog altijd te hoog is, dat is alles en meer is het niet.
      Het is hier blijkbaar verboden om de minste kritiek te hebben naar Originals toe en dat is spijtig.
      Men mag in dit topic enkel Originals complimenteren, enkel dat is "on topic".

      maar ik vind olen in alle opzichten parkeren service assortiment acties prijzen een topwinkel
      Akkoord.

      Comment


        #78
        ja te begrijpen niet iedereen woont op spuug afstand van olen mensen uit bv regio noord holland vinden 50% korting nog niet genoeg,niet omdat het niet veel is maar vanwege de afstand.tenzij je voor 1000 euri gaat halen dan loont het weer wel maar niet voor 200 euro-wbt benzine etc

        Comment


          #79
          Heerlijke actie ! Bam jonguh !
          75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
            ja te begrijpen niet iedereen woont op spuug afstand van olen mensen uit bv regio noord holland vinden 50% korting nog niet genoeg,niet omdat het niet veel is maar vanwege de afstand.tenzij je voor 1000 euri gaat halen dan loont het weer wel maar niet voor 200 euro-wbt benzine etc
            Waarom zou je dan ook naar Belgie gaan, als het toch niet loont? Het spul in Nederland is inmiddels even goed of zelfs beter, dus dat is geen reden.
            Is het om je vuurwerk eerder in huis te hebben?
            Of voor de zwaardere knallers?

            Ik woon ook best ver van Belgie af en ga daar ook dus niets halen, behalve als een kennis toevallig ook die kant op moet.
            Als je het dan toch perse wilt, kan je dus beter samen doen met anderen, met zn 4en ernaartoe bijvoorbeeld, en ook halen voor anderen in de buurt. Zo spreid je de kosten en heeft nog steeds iedereen profijt van de actie.

            Btw, benzine is niet zo duur nog, 500km --> 1/10 rijden = 50 liter, dus zo'n 90 euro.
            (500km gerekend van HHW, incl terugreis dus)


            Geweldige actie van Olen overigens, goede prijzen voor goed vuurwerk

            Comment


              #81
              Nou ik vind de single shots(los diablos),matten,rookpotten,fakkels,fonteinen en vuurpijlen veel beter in BE dan in NL. En natuurlijk hebbe dingetjes zoals de space flight,ground mouse,aansteekfakkels van 10 minuten,roze lont,djf thunders,golden dragon crackers,match crackers enzv enzv.

              Nederland heeft weer beter knalpotten kwa prijs/kwaliteits verhouding vind ik. En betere sier cakes.
              Laatst aangepast door dikkeeric; 1 November 2012, 19:12.
              75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

              Comment


                #82
                Inderdaad top actie's. Prachtig! Als je bijv. de betelgeuze ziet, de rookpotten en de knallers, wat een kortingen!!! Behalve de vele producten die loots wel heeft en zena niet, is het toch wat het orginalspul betreft, voor mijn part: dag Harry Loots!

                Comment


                  #83
                  Chinese lantaarn ,is de beste koop.880 shots.en goede knal
                  www.zenavuurwerk.com

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door ChrissieOne Bekijk bericht
                    Waarom zou je dan ook naar Belgie gaan, als het toch niet loont? Het spul in Nederland is inmiddels even goed of zelfs beter, dus dat is geen reden.
                    Is het om je vuurwerk eerder in huis te hebben?
                    Of voor de zwaardere knallers?

                    Ik woon ook best ver van Belgie af en ga daar ook dus niets halen, behalve als een kennis toevallig ook die kant op moet.
                    Als je het dan toch perse wilt, kan je dus beter samen doen met anderen, met zn 4en ernaartoe bijvoorbeeld, en ook halen voor anderen in de buurt. Zo spreid je de kosten en heeft nog steeds iedereen profijt van de actie.

                    Btw, benzine is niet zo duur nog, 500km --> 1/10 rijden = 50 liter, dus zo'n 90 euro.
                    (500km gerekend van HHW, incl terugreis dus)


                    Geweldige actie van Olen overigens, goede prijzen voor goed vuurwerk
                    ik woon redelijk dichtbij dus zijn er veel redenen om naar belgie in het byzonder naar olen te rijden ,de prijs de service beter knal aanbod mooi sier en bovenop de kortingen nog kado,s daarom dus

                    Comment


                      #85
                      Waarom ik naar België ga is:
                      - betere knalproducten;
                      - omdat je 't hele jaar door op je gemak kunt winkelen;
                      - tijd hebt voor een praatje en goed advies;
                      - er zeker de laatste (en eerste) paar maanden van het jaar zeer interessante kortingen zijn;
                      - veel vuurwerk gewoon veel goedkoper is dan in Nederland;
                      - ik geen rekening hoef te houden met reiskosten i.v.m. lease auto;
                      - er vuurwerk bij zit dat je niet in Nederland vindt;
                      - het een leuk dagje uit is.

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                        Inderdaad top actie's. Prachtig! Als je bijv. de betelgeuze ziet, de rookpotten en de knallers, wat een kortingen!!! Behalve de vele producten die loots wel heeft en zena niet, is het toch wat het orginalspul betreft, voor mijn part: dag Harry Loots!
                        Joh, Loots is ook een winkel en zal nooit de producten kunnen aanbieden als een importeur als Olen.



                        Bij Loots moet je niet voor Zena spul zijn, daar moet je voor Bonbridge/Tri-star/Salon Roger spul/Pyrostar vuurwerk zijn.
                        Het leven is een feest!

                        Comment


                          #87
                          De hindou 3000 voor 19,90.
                          www.zenavuurwerk.com

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
                            Joh, Loots is ook een winkel en zal nooit de producten kunnen aanbieden als een importeur als Olen.



                            Bij Loots moet je niet voor Zena spul zijn, daar moet je voor Bonbridge/Tri-star/Salon Roger spul/Pyrostar vuurwerk zijn.
                            Ze bieden wel een klein aantal producten aan van Zena hoor. Maar ik probeerde vooral te zeggen, dat Loots zeker niet kan opboksen tegen de kortingen van Zena!

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                              Ze bieden wel een klein aantal producten aan van Zena hoor. Maar ik probeerde vooral te zeggen, dat Loots zeker niet kan opboksen tegen de kortingen van Zena!
                              Lijkt me logisch als ie het daar zelf vandaan moet halen
                              OT: Blijven leuke acties, jammer dat het eea nog niet op voorraad is.

                              Comment


                                #90
                                Dat is ook gewoon zo wat kortingen betreft van andere merken hoor.

                                Comment

                                Working...
                                X