Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk in België

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerk in België

    Hallo,

    ik had een vraagje, ik heb veel mensen nu al gehoord over dat ze vuurwerk gaan halen in België...
    Vanaf wanneer zijn die winkels daar nou open?
    Ik hoorde ze over baarle-hertog of baarle-nassau.. Wat is nou het verschil? Baarle-nassau ligt nog in nl en baarle-hertog niet ofzo?

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door axfire Bekijk bericht
    Hallo,

    ik had een vraagje, ik heb veel mensen nu al gehoord over dat ze vuurwerk gaan halen in België...
    Vanaf wanneer zijn die winkels daar nou open?
    Ik hoorde ze over baarle-hertog of baarle-nassau.. Wat is nou het verschil? Baarle-nassau ligt nog in nl en baarle-hertog niet ofzo?
    beetje verder zoeken dan je neus lang is. Alles is in handige categorieën ingedeeld op vuurwerkcrew.



    Hier staan allerlei winkels uit Belgie. Kijk waar je het dichtste bij woont of welke al open is. Salon Roger gaat pas in oktober open. Maar andere winkels zijn nu al open. Volgende keer hoef je geen topic open te maken, klik gewoon op "forum" bovenin en scroll naar beneden je ziet daar een lijst met vele categorieën

    Comment


      #3
      openingstijden loots;

      pyroshop:
      In onze winkel vindt u een zeer ruim assortiment van allerlei soorten Belgisch knal en siervuurwerk waaronder nitraten, vlinders, chineese rollen, knalpijlen, 500gram cakes, mega vuurpijlen, rookbommen etc... Je kunt bij ons pinnen met Nederlandse & Belgische bankpassen!


      Zena kan je zelf wel vinden mag ik hopen.
      ffffffffff

      Comment


        #4
        Inderdaad mijn excuses...
        Normaal ben ik wel iemand die het zoveel mogelijk zelf uitzoekt en die niet zomaar wat post...
        Maar deze keer was ik gewoon een beetje gemakzuchtig bezig.
        In ieder geval bedankt.

        Comment


          #5
          Er is alleen 1 ding dat ik nog niet helemaal begrijp, bijvoorbeeld bij zena is het adres in Baarle-Hertog.. Dat krijg ik alleen niet ingevuld op een routeplanner, hij pakt dan wel dezelfde straat alleen dan in Baarle-Nassau.. Hoe zit het tussen deze 2 dorpen?

          Comment


            #6
            ingewikkeld. ene deel is nederlands en de ander belgisch ofso iets. kan je zien door de lijn die er door heen loopt.
            ffffffffff

            Comment


              #7
              Deze dorpen zitten tegen elkaar aan, er loopt een lijn door de dorpen de ene kant van een straat kan bijvoorbeeld Nederland zijn en de ander België.

              Zoek eens op google maps:
              Klokkenstraat 6a, Baarle-Hertog, België. Dan streetvieuw en dan kom je het zena bordje van zelf tegen.
              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

              Comment


                #8
                Oke ontzettend bedankt.
                Iemand toevallig ervaring met de brommer daar? Goed bereikbaar?

                Comment


                  #9
                  Heb er geen ervaring mee, maar het net als in Nederland is prima bereikbaar hoor. Niet meer of minder.

                  Comment


                    #10
                    er zijn veel jeugdige freaks die er heen gaan met scooter/brommer. weet niet waar je vandaan komt maar het is goed te doen qua bereikbaarheid
                    ffffffffff

                    Comment


                      #11
                      Als je er 1 hebt, ook op de snorfiets moet je een helm op in belgie (niet dat je daar ver in gaat maar toch) das wel iets om te onthouden.. Die boetes nemen een flinke hap uit je vw budget ;-)

                      Comment


                        #12
                        Elburgersc,

                        T is voor jou wel handig denk ik als ik het zo lees, want dan kun je ook zien dat het allemaal niet ver van elkaar af ligt met de brommer! Je kunt ze zo af rijden met je scooter cq brommer! Denk idd aan je hoofddeksel....

                        Comment

                        Working...
                        X