Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LVC Zoekt Aktieve Leden

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    LVC Zoekt Aktieve Leden

    De LVC zoekt aktieve leden. We willen graag enkele mensen die bij meetings, evenementen e.d. de handen uit de mouwen willen steken.

    Er wordt gedacht aan enthousiaste mensen die de mogelijkheid de wil en de tijd hebben zich voor de LVC leden in te zetten. Eigen vervoer is een plus punt.

    Denk hier niet te makkelijk over want je bent vroeg aanwezig, (opzetten) en laat weg (opruimen).

    Na een jaar bekijkt de LVC of je een aanwinst bent voor het team en je een vaste aanstelling krijgt.

    Het is de bedoeling van de LVC om t.z.t. uit deze groep nieuwe bestuursleden te kiezen.

    Ben jij zo’n iemand aarzel dan niet maar e-mail je motivatie naar:

    [email protected]

    Vanzelfsprekend wordt elke aanmelding vertrouwelijk behandeld .
    Een vuurwerkbril draag je 1 dag, een rood-witte stok voor altijd.

    #2
    Succes met het zoeken naar actieve leden Sisser. Hoop dat je aanmeldingen genoeg krijgt. Mensen, wil je actief zijn en leuke dingen meemaken aarzel dan niet en stuur een mailtje naar Sisser.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    Comment


      #3
      Helemaal mee eens wat Marco ook al vermeld in zijn post dat het zeker een hele leuke en uitdagende job is en dat je bijna overal voor aan mag staan en dus vaak een streepje voor hebt.
      Misschien stuur ik Jim zelf wel een mailtje
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #4
        Ik zou heel graag invulling willen geven aan en dergelijke functie. Helaas is de afstand voor mij een belemmering, ik kan gewoonweg niet overal (op tijd) bij zijn....

        Succes met de zoektocht naar goede mensen!

        Comment

        Working...
        X