Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EDRUCO [Kapellen]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ze hebben wel aparte aanbiedingen hier > Top Stars, normaal 25 euro en nu 30

    Wel leuke nieuwe cakes zo te zien onder "eigen" label van Edruco en wat knallers van Pyrostar nieuw in het assortiment.

    Comment


      Geen 30% korting actie dit jaar...?

      Het lijkt erop dat deze actie er niet komt dit jaar.
      Kan de winkel ook telefonisch niet bereiken.

      Echt jammer, want ik wou best wel weer een paar Monster Kings halen.

      Comment


        is er wel eens iemand van jullie bij edruco geweest ? zo ja wat moet je laten zien moet je iets overleggen van een rijbewijs id of paspoort kvk ofzo mvg pyrotje

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door pyrotje Bekijk bericht
          is er wel eens iemand van jullie bij edruco geweest ? zo ja wat moet je laten zien moet je iets overleggen van een rijbewijs id of paspoort kvk ofzo mvg pyrotje
          Het enige wat je moet laten zien is geld om je spullen te betalen
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
            Het enige wat je moet laten zien is geld om je spullen te betalen
            bijna juist.

            mijn vader moest zijn paspoort of rijbewijs laten zien (was pas 15).
            ik spreek nogal vlaams dus vroegen ze voor een brief van de burgemeester want anders krijg je gen knalvuurwerk mee.
            maar gelukkig heeft mijn vader een bedrijf zitten in Roosendaal dus kreeg ik het wel mee. en vergeet je geld niet.


            Bij edruco hebben ze idd veel meer in hun asssortiment dan bij alpeco.

            ze hebben daar meer potten en sierpijlen en als ik mij niet vergis ook meer knalvuurwerk. maar wat ze bij alpeco verkopen en bij edruco verkopen, het kost exact even veel.

            ik verkies edruco boven alpeco (behalve met KVK)

            hun officiële website is: www.edruco.be
            Laatst aangepast door titanium thunder 1308; 6 March 2010, 21:13. Reden: linkje bijzetten xd

            Comment


              Klopt het nu dat Edruco van januari t/m september gesloten is?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                Klopt het nu dat Edruco van januari t/m september gesloten is?
                Beetje zoekwerk doet wonderen*, maar dit is inderdaad het geval.
                Jan t/m sep staat een G bij van gesloten.


                Er staat A=Enkel op afspraak vanaf 500 euro.
                Er staat alleen nergens A, wil je veel besteden een deze maanden kun je vast wel even bellen. Je krijgt vanzelf wel te horen of dit mogelijk is.

                (*niet vervelend bedoeld overigens)
                Laatst aangepast door nederlandsvuurwerk; 6 March 2010, 21:51. Reden: mogelijke miscommunicatie

                Comment


                  die zijn toch een soort van bondgenoot van Alpeco doe 3 magazijnen verder zit? (alpeco 9 edruoc starrenhoflaan 6).

                  alpeco is wel heel het jaar open

                  Comment


                    zijn van dezelfde eigenaar en voeren zon beetje hetzelfde assortiment het enige verschil alpeco verkoopt ook spektakel vuurwerk en een beperkt feestvuurwerk assortiment en edruco een groot feest vuurwerk assortiment en geen spektakel vuurwerk

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door titanium thunder 1308
                      momenteel niet, heeft iemand ervaring met de nieuwe producten die ze sindspas verkopen?
                      Deze producten hadden ze vorig jaar ook al, ze hebben gewoon een eigen label gekregen en zijn hier vorig jaar al mee begonnen, het is misschien zoals Red Baron al zegt in een ander topic dat het misschien allemaal omlabelingen zijn van Bonbridge. Maar het zijn in ieder geval goede cakes !
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        EDRUCO heeft gisteren een hele rits promoties en acties gestart die bijna allemaal tot het einde van november en/of december 2010 gaan lopen. Behoorlijke kortingen, gratis vuurwerkacties, nieuwe producten en nog veel meer!!

                        Kijk hier op de nieuwspagina van de EDRUCO-website voor meer info.
                        Laatst aangepast door gizmo75; 12 November 2010, 00:57. Reden: einddatum acties toegevoegd
                        www.huismanvuurwerk.nl

                        Comment


                          In elk geval goed om te zien dat er in Edruco nog leven zit, jammer dat ze geen cake assortimenten aanbieden zoals de monda assortimenten en andere bonbridge artikelen. maar wie weet komt Alpeco eerdaags met een up date
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                            Jammer dat ze geen cake assortimenten aanbieden zoals de monda assortimenten en andere bonbridge artikelen.
                            Die bieden ze zeker wel aan; Monda ass. is bijvoorbeeld 59,50.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
                              Die bieden ze zeker wel aan; Monda ass. is bijvoorbeeld 59,50.
                              Ik bedoelde als promotie artikel
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                verkopen ze de tt 1308 per 10??
                                op de site staat hij alleen per 100??(in een doosje)

                                Comment

                                Working...
                                X