Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alpeco Fireworks [Kapellen]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Die zak met rookpoeder is allesbehalve nieuw, deze verkopen ze al jaren. Had volgens mij ooit eens begrepen dat je de rook zelf in een koker of iets moest doen en er dan een lont in doen voordat het werkt. Beetje vaag verhaal, maar je moet in ieder geval zelf aan de slag met dat poeder wil je er een rookbom/staaf/potje van kunnen maken.

    Misschien dat iemand hier ervaring mee heeft en er meer over kan vertellen.

    Comment


      Dit stond er op de site van Alpeco:
      11.02.08 - NIEUWE OPENINGSUREN


      Wij vestigen er uw aandacht op dat de openingsuren voor 2008 enigszins anders zijn (meer en langer open) dan vorig jaar. Raadpleeg zeker deze rubriek alvorens u een bezoek brengt aan Alpeco buiten het seizoen !

      Hier het linkje met de tijden: http://www.alpeco.be/openingsuren.aspx

      Goed nieuws dus!

      Comment


        LAATSTE NIEUWS

        09.05.2008 - Big Spanish Cracker
        De "Big Spanish Cracker" zijn vanaf heden vrij te koop voor buitenlandse particulieren !

        Comment


          hopen dat ze de vertraging ook beter hebben gemaakt want die viel mij dit jaar erg tegen
          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
            LAATSTE NIEUWS

            09.05.2008 - Big Spanish Cracker
            De "Big Spanish Cracker" zijn vanaf heden vrij te koop voor buitenlandse particulieren !
            Klopt. Ik was afgelopen week bij Harry Loots (was er toevallig in de buurt op vakantie) en toen kreeg ik een doosje van hem mee "om te proberen". Ik zag op de achterzijde de aanduiding "Spektakelvuurwerk" staan, maar Harry gaf aan dat het keuringsnummer drie weken geleden was afgegeven en deze dus nu vrij voor consumenten verkrijgbaar is. het achteropschrift zal dus aangepast gaan worden.
            Ik kende deze knaller dus totaal niet (was altijd gewoon tevreden met de Trueno's toen ze er nog waren), maar ik heb ze inmiddels getest (ik wou ze niet bewaren). Ze knallen naar mijn gevoel net iets harder dan de Chooet Bangers van Original. Alleen vind ik van laatstgenoemde de wikkel natuurlijk veel mooier.

            Aardige kerel trouwens, die Harry. Ik kwam er natuurlijk aanzetten met vier kinderen en mijn vrouw. We verlieten de zaak weer met een zak vol partypoppers die mijn kinderen kado hadden gekregen van 'm. Maar excuus, ik ga offtopic

            Groetjes,
            Cameo
            -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
            Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

            Comment


              Wikkeltje zegt natuurlijk niks over de Inhoud lijkt me he Je kan het nog zo mooi verpakken, als het vuurwerk zélf op niks trekt schiet het als nog niet op.

              Maar het klopt inderdaad dat ze goedgekeurd zijn.
              [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
                ... Wikkeltje zegt natuurlijk niks over de Inhoud lijkt me he Je kan het nog zo mooi verpakken, als het vuurwerk zélf op niks trekt schiet het als nog niet op.
                ...
                Daar heb je helemaal gelijk in, RedBaron. Al zijn wij Museum-dudes natuurlijk nog wel eens bijzonder gevoelig voor bepaalde artwork. Gelukkig presteert de Chooet Banger ook uitstekend. Een goede balans dus

                Hier nog een foto van de Big Spanish Cracker. Ik vind 'm overigens keurig afgewerkt. Het lontje had wel iets langer gemogen, vind ik.



                (meer foto's in het Museum)

                Groetjes,
                Cameo
                -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                Comment


                  Vandaag even een bezoekje gebracht aan Alpeco en Edruco.
                  Lekker rustig rond deze tijd.
                  Mini Pirats bij Alpeco zijn van een ander merk nu, het zijn nu Batman's Batflash.
                  10 Pakjes van gehaald om te testen, hier een foto:


                  Ook bij edruco maar meteen even een doos Petard Hua Liang 873 meegenomen.


                  Over 2 weekjes weer terug om wat siervuurwerk en matten te halen.

                  Groeten.

                  Comment


                    Vraagje @ Bong.

                    Die Batflash strijkers, dat zijn toch hele oude strijkers.

                    Of zijn dat andere.
                    Harry Loots, verkocht ze een paar jaar geleden, en die zaten in een geel doosje.
                    Kom zei de vis in de vissenkom.

                    Comment


                      Weet niet of het oude zijn, wat ik wel weet is dat ze heel goed knallen voor hun formaat.
                      Vind ze een stuk beter dan de meeste mini strijkers.

                      Gr

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                        Vraagje @ Bong.

                        Die Batflash strijkers, dat zijn toch hele oude strijkers.

                        Of zijn dat andere.
                        Harry Loots, verkocht ze een paar jaar geleden, en die zaten in een geel doosje.
                        Klopt toen werden ze ook al verkocht onder de naam batflash. Inderdaad in een geel doosje
                        Laatst aangepast door dennis-pyro; 26 May 2008, 11:52.
                        Stoken tot we er bij neervallen!!

                        Comment


                          Voor de liefhebbers van oude prijslijsten etc.:
                          Op onderstaande link kan je oude prijslijsten van Alpeco downloaden:
                          O.a. de prijslijst van 1999-2000 let op: in Ned.gld.

                          Comment


                            Dat waren toch van de einde-reeks produkten?

                            Zijn al die einde-reeks dingen er nu definitief uit?
                            Vorig jaar had je ook o.a. die 12s 40mm Red & Silver peonie potten, en sinomax Willow potten. Vooral die 40mm dingen waren erg oke, ben benieuwd of die er nog zijn?!

                            Verder al enig zicht trouwens op leuke, nieuwe artikelen?

                            Comment


                              Hallo mensen, bij Alpeco worden BSC's verkocht (legale versie) waarmee is dit te vergelijken, met een TT of een trueno no3/4(of wat anders)?
                              En trouwens klopt het dat Alpeco er lang over doet om e-mails te ontvangen want ik heb 1 week geleden 1 gestuurd en ik heb nog steeds geen antwoord
                              Laatst aangepast door Bram95; 24 June 2008, 19:10.
                              "I came in like a crackling ball."

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door 070-pyro-070 Bekijk bericht
                                Hallo mensen, bij Alpeco worden BSC's verkocht (legale versie) waarmee is dit te vergelijken, met een TT of een trueno no3/4(of wat anders)?
                                En trouwens klopt het dat Alpeco er lang over doet om e-mails te ontvangen want ik heb 1 week geleden 1 gestuurd en ik heb nog steeds geen antwoord
                                Big Spanish Cracker van Alpeco gaat iets harder dan TT 1.6grams.

                                Alpeco is wel wat traag met een Replay Berichten...

                                Comment

                                Working...
                                X