Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dolfijn [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door ifeelfine Bekijk bericht
    de " zwarte doos nitraat" thundercraker op de prijslijst dus zijn de enige aanraders van dolfijn. een keiharde knal en een groene vlam.. jawel sier voor knal..... en een knal hard genoeg om de autoallarmen in de straat af te laten gaan (en dat is me met de TT niet gelukt!!!)
    Nu niet meer hoor. De vlam is er uit, je krijgt nu de zwarte doos nitraat zonder vlam.
    Het leven is een feest!

    Comment


      #32
      Jammer dat Dolfijn pas in september open gaat en dan alleen in het weekend. Wil toch ff de pot Sky War daar halen en misschien nog wat kleine dingen. Njah, stel ik me tripje maar 2 weken uit
      We hit them hard, we hit them low! [B]Den Haag hooligans[/B] about to lose control!

      Comment


        #33
        Er staat in het nitraten topic dat hier zwarte doos nitraten tekoop zijn is dit waar?
        "I came in like a crackling ball."

        Comment


          #34
          Er was sprake van een restpartij 'Zwarte Doos'- nitraten. Deze waren nog over van de vorige bestelling maar werden nog gewoon verkocht en dat terwijl de nieuwe regels in Belgie intreedde (vlam voor knal mag niet meer). Dus zal deze nitraat niet meer worden aangevoerd als deze op zijn. En volgens mij was dat al het geval maar dat weet ik niet precies.

          Zie het bovenstaande bericht van Denjo ook over deze nitraten.

          Comment


            #35
            was het helemaal vergeten te melden maar dolfijn heeft zijn zij winkeltje totaal gesloopt en is momenteel weer aan het Renoveren.. de vorige keer dat ik in baarle was ( vorige week ) waren ze al flink opgeschoten en de voor kant staat al weer.. wellicht heb ik nog ergens een foto deze zal ik hier dan plaatsen..

            groeten

            Ryan.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Thundering in tha sky Bekijk bericht
              was het helemaal vergeten te melden maar dolfijn heeft zijn zij winkeltje totaal gesloopt en is momenteel weer aan het Renoveren.. de vorige keer dat ik in baarle was ( vorige week ) waren ze al flink opgeschoten en de voor kant staat al weer.. wellicht heb ik nog ergens een foto deze zal ik hier dan plaatsen..

              groeten

              Ryan.

              wie weet word het nu dan wel een goede winkel !!!
              zou een Mooie aanwinst voor Baarle ook al kunnen ze denk ik niet op tegen zena en loots !!

              mvgO

              Comment


                #37
                Voorkant, Ryan hij hoeft alleen ingericht etc te worden. Vorige week waren ze ( bij de eerste hal )klaar met bouwen en het in een sopje aan het zetten. Er stond nog geen balie ofzo maar moet zeggen zag er niet zo spetterend uit.
                Moet een hoop gebeuren voordat het De bunker of Tabac-o-thiek gaat verslaan aan het uiterlijk.

                Hoop persoonlijk dat er in hun assortiment ook een beetje verbouwd wordt ;)
                ..

                Comment


                  #38
                  iemand toevallig een filmpje van die Venus pijlen die ze daar verkopen ?

                  (niet die van Original..)

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door joeyjoey Bekijk bericht
                    iemand toevallig een filmpje van die Venus pijlen die ze daar verkopen ?

                    (niet die van Original..)

                    Ze zijn wel grappig niet te veel van verwachten maar ze zijn best goed voor de prijs.

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkboy10 Bekijk bericht
                      Ze zijn wel grappig niet te veel van verwachten maar ze zijn best goed voor de prijs.
                      Zou je misschien ook kunnen zeggen waarom ze grappig zijn? Zo hebben we er namelijk niks aan, je post wat meer beredeneren zorgt voor een goede indruk voor iemand online
                      Het leven is een feest!

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
                        Zou je misschien ook kunnen zeggen waarom ze grappig zijn? Zo hebben we er namelijk niks aan, je post wat meer beredeneren zorgt voor een goede indruk voor iemand online

                        Ik vind het best mooi de pijlen als je niet een erg groot budget hebt dan zijn ze wel goed ik neem ze dit jaar weer denk ik en een best mooien uitwerking hebben ze.

                        Meschien heeft me vriend nog een filmpje van deze pijlen zal morgen even vragen als die ze heeft dan zet ik het filmpje er op.


                        Maar hoe moet je fotos en filmpjes op vwc in het forum zetten stuur even een pm.
                        __________________
                        Laatst aangepast door omepje; 4 August 2008, 19:50.

                        Comment


                          #42
                          Tot 1 september zijn we open op afspraak
                          Vanaf 2 september zijn we 6 dagen/week geopend


                          Website Dolfijn is weer online
                          En prijslijst beschikbaar


                          Koop je vuurwerk bij Dolfijn Vuurwerk Belgie in Baarle-Hertog. Siervuurwerk - Knalvuurwerk - Pijlen - Pakketten - Flowerbeds - Kindervuurwerk

                          Comment


                            #43
                            Zo de verbouwing was vorige week al klaar..
                            Heb even door het raampje kunnen spieken en moet zeggen.. Sjieke boel toch wel hoor..

                            Het is vrij simpel kan het wel even uitleggen . ( als ik iets fout zeg dan verwar ik het even )

                            Er zijn beetje lelijk groene tegels en witte muren. Dan heb je meteen recht voor je de Verkoop tafel en aan de zijkanten hangen kasten. Dit allemaal van hout. Ook staan er al wat dummie's. in de kasten wat opzich er al wel grappig uitzach.
                            Maar het is nog niet klaar, want de posters enzo moeten er nog komen. En als die er al zijn dan is het een hele ongezellige maar sjieke winkel voor een vuurwerkwinkel.
                            ..

                            Comment


                              #44
                              Wie heeft er al ervaring met de nieuwe ''zwarte doos'' nitraten zonder vlam?

                              Gaan deze gewoon net zo hard maar dan zonder vlam?

                              RaideR
                              https://youtube.com/@Pyroblom

                              Comment


                                #45
                                De zwartedoos nitraten zonder vlam zijn de Thunder crackers. Zitten ook niet meer in een zwarte doos maar in een witte.....

                                Deze zijn een stuk minder dan de eerdere versie.

                                Ik zou liever naar Zena gaan en daar dan TT's halen als ik jou was.

                                Comment

                                Working...
                                X