Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dolfijn [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    ype jij bedoelt waarschijnlijk gekleude super vlinders want die gekleurde vlinders die ze bij dolfijn verkopen gaan ongeveer zo hard als een TT.

    de nitraten zijn echt goed bij dolfijn.
    eens piking, altijd piking. :wink:

    Comment


      #17
      Ik ben er niet zo positief over. hun winkel is ronduit lelijk, en hun aanbod is gering. ze hebben me slecht geholpen en ik heb een idee dat ze iets te maken hadden met het feit dat er opeens controles kwamen in baarle.. heb die mensen nooit vertrouwd.. maar dat is natuurlijk subjectief

      Comment


        #18
        Njah het lijkt me een raar en zelfmoordend om controlle's te regelen voor je klanten. Maarja wanneer jij dat idee hebt zal daar vast een reden voor zijn.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
          Njah het lijkt me een raar en zelfmoordend om controlle's te regelen voor je klanten. Maarja wanneer jij dat idee hebt zal daar vast een reden voor zijn.
          Nouja er gaan verhalend rond dat ze hun vuurwerk terug krijgen in ruil voor kentekens, dat zal wel een sterk verhaal zijn, maar toch vertrouw ik hun niet, en daar heb ik zo mn redenen voor. Daarbij vind ik de winkel echt niets, eigenlijk alleen maar om snel ff thunder crackers te halen. als een winkel maar een handjevol spullen heeft die de moeite waard zijn vind ik het geen goede winkel ;)

          Comment


            #20
            Verhalen die rondgaan willen wij hier niet bespreken, als ze niet bewezen zijn mag je er niet van uit gaan dat dit verhaal klopt.

            Comment


              #21
              Dolfijn heeft een nieuwe prijslijst per 22 september. (Word document)

              Koop je vuurwerk bij Dolfijn Vuurwerk Belgie in Baarle-Hertog. Siervuurwerk - Knalvuurwerk - Pijlen - Pakketten - Flowerbeds - Kindervuurwerk

              Comment


                #22
                dolfijn

                Waar kan je zien welke producten met kvk zijn en welke niet?
                Nog even, nog heel even, en dan helemaal los! :bye:

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Thommy-Bom Bekijk bericht
                  Waar kan je zien welke producten met kvk zijn en welke niet?
                  Bij Dolfijn is alles zonder KVK te koop, Alpeco is op dit moment de enige winkel die vuurwerk verkoopt met KVK in Belgie.

                  Comment


                    #24
                    Prijslijst van Dolfijn per 10-11-2007 (Word Document)

                    Koop je vuurwerk bij Dolfijn Vuurwerk Belgie in Baarle-Hertog. Siervuurwerk - Knalvuurwerk - Pijlen - Pakketten - Flowerbeds - Kindervuurwerk

                    Comment


                      #25
                      Hmz, Hidden Missile Base voor 11,25. Wat aan de dure kant voor NL spul dat in België verkocht wordt, voor €0,25 verschil hoef je daar nou ook niet voor af te reizen, als je zo'n ding in de voorverkoop besteld en je 10% korting hebt ben je al goedkoper uit dan in Baarle.

                      Dit is louter interessant voor de mensen die geen spullen van Beko kunnen kopen in hun omgeving.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door piking Bekijk bericht
                        ype jij bedoelt waarschijnlijk gekleude super vlinders want die gekleurde vlinders die ze bij dolfijn verkopen gaan ongeveer zo hard als een TT.

                        de nitraten zijn echt goed bij dolfijn.
                        ik zie de gekleurde super vlinder niet op de prijslijst staan..?

                        Comment


                          #27
                          ik zie eigelijk ook te TT niet op de lijst staan wel de Tunder cracker..?

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door jankruif Bekijk bericht
                            ik zie eigelijk ook te TT niet op de lijst staan wel de Tunder cracker..?
                            Dan neem je toch de thunder crackers, die harder gaan.
                            Het leven is een feest!

                            Comment


                              #29
                              Heeft iemand ervaring met die 6 ''grote taarten'' voor €15 p.s.?
                              'War does not determine who is right, only who is left.'

                              Comment


                                #30
                                de " zwarte doos nitraat" thundercraker op de prijslijst dus zijn de enige aanraders van dolfijn. een keiharde knal en een groene vlam.. jawel sier voor knal..... en een knal hard genoeg om de autoallarmen in de straat af te laten gaan (en dat is me met de TT niet gelukt!!!)

                                Comment

                                Working...
                                X