Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harry Loots [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    over die 13 shots potten van salons roger al wel veel goeds gehoord, maar nog nooit zelf gezien.

    Ik zag op de website van loots dat hij nu 2 verschillende soorten tt's heeft ééntje met 1,6gr en groene crepe en één met 1,95gr en rode crepe. Weet iemand of er veel verschil inzit van knal, de prijs verschilt maar 1€.

    1,95gr


    1,6gr

    Comment


      Die 13 shots potten zijn zeker goed. Kom al zeker 5 jaar bij Salon Roger en heb nog nooit last gehad van problemen of slechte effecten bij hun potten dus zeker aanrader alleen bij Loots kosten ze 15 en bij Salon Roger nu zo'n 11 euro..

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door terminator Bekijk bericht
        over die 13 shots potten van salons roger al wel veel goeds gehoord, maar nog nooit zelf gezien.

        Ik zag op de website van loots dat hij nu 2 verschillende soorten tt's heeft ééntje met 1,6gr en groene crepe en één met 1,95gr en rode crepe. Weet iemand of er veel verschil inzit van knal, de prijs verschilt maar 1€.

        1,95gr
        foto

        1,6gr
        foto
        Ik denk dat de 1.95 gram versie gewoon een oude vooraad van de oude thumping thunder is die harry waarschijnlijk nog toevallig ergens heeft weten te bemachtingen. Knalt iets harder dan de 1.6 gram versie en heeft een beetje meer druk.
        www.jekovuurwerk.nl

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door terminator Bekijk bericht
          over die 13 shots potten van salons roger al wel veel goeds gehoord, maar nog nooit zelf gezien.

          Ik zag op de website van loots dat hij nu 2 verschillende soorten tt's heeft ééntje met 1,6gr en groene crepe en één met 1,95gr en rode crepe. Weet iemand of er veel verschil inzit van knal, de prijs verschilt maar 1€.

          1,95gr


          1,6gr



          er waren eerst crepe nitraten te koop bij harry volgens mij vervang de tt met roze crepe hem nu. omdat de plaatje van de crepe nitraat verdwenen is op de site en deze er vervolgens staat. ze zijn allebei (crepe en tt met roze crepe) 1.95 gram volgens mij is dit gewoon een vervanger
          Vuurwerk is een vorm van kunst!

          Comment


            De Thumping Thunder 1,95 gram komt volgens mij van Wimmers. De 1,6 gram Thumping Thunder komt van Original.

            Ik heb ze vorig jaar alle twee gehad en vond de 1,95 gram versie toch iets beter knallen. Over deze nitraat heb ik wel meerdere keren gelezen dat Harry ze verkeerd heeft opgeslagen maar helemaal niets van gemerkt.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door redeamer Bekijk bericht
              Die 13 shots potten zijn zeker goed. Kom al zeker 5 jaar bij Salon Roger en heb nog nooit last gehad van problemen of slechte effecten bij hun potten dus zeker aanrader alleen bij Loots kosten ze 15 en bij Salon Roger nu zo'n 11 euro..
              Ik vind ze anders zwaar onder de maat. Vroeger waren het geweldige cake`s, waren ze zelfs 1,5inch zover ik heb vernomen, daar komen ook al die goede ervaringen vandaan. Maar de huidige versies van afgelopen jaren zijn niet om over naar huis te schrijven. Ik vond 9euro, 3 jaar terug, al te veel, laat staan 11euro wat ze nu kosten en 15 euro bij Loots.

              Comment


                Pijlenpakket PowerLine - Gala Star
                Loots: 22,50 euro
                Alpeco: 12,95 euro

                Pijlenpakket Powerline - Helios
                Loots: 27,50 euro
                Alpeco: 17,95 euro


                Doe er je voordeel mee. Vind een verschil van 10,- euro bij zo`n bedrag toch wel abnormaal hoog.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door originalmaster Bekijk bericht
                  Zijn Ze te vergelijke met de Z05 potten van zena maar dan 13 shots ?

                  mvg O
                  Vele malen beter.
                  Maar ik vind de Z05 potten van Orginal ook niks.
                  Laatst aangepast door the cigarman; 6 August 2008, 22:18.
                  Kom zei de vis in de vissenkom.

                  Comment


                    Bij loots haal ik voornamelijk pijlen en matten. Nederland breidt zijn sier meer uit (ook in prijs/kwaliteit). Niet echt nodig om bij loots Zo5jes Messiers in te slaan.
                    Laatst aangepast door jejestilo074; 10 July 2008, 23:03.

                    Comment


                      De mini vlinders 50 stuks voor 10 euro zijn uit het assortiment. De nieuwe kosten 4 euro en er zitten 25 in een doosje. Je moet trouwens wel opletten. Want bij loots weten ze de akties van de site niet
                      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                      Comment


                        Ja die mini vlinders (lady crackers) zijn afkomstig van Salon Roger.

                        Comment


                          Vandaag weer een aantal foto's toegevoegd aan het fotoalbum. Ditmaal betreft het de verkoopruimte van Harry Loots, de foto's die ik op 26 juli 2008 heb gemaakt. Het kan dus zijn dat sommige acties verlopen zijn, houdt daar rekening mee. Het gaat hier om een 40- tal foto's.



                          Klik voor meer foto's hier om in het goede onderwerp te komen van het fotoalbum van Vuurwerkcrew.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Di Resta
                            Harry Loots ook zeker wel met zijn vlotte praat is het altijd leuk om even langs te wippen als deze winkel open is. Zijn assortiment is de laatste tijd erg uitgebreid en daar ben ik erg blij om. Ook deze site is de laatste tijd wat meer actief aan het worden als we dichterbij september komen.

                            Keuze om Bonbridge spul te gaan verkopen vind ik uitstekend. Zitten heel veel goede batterijen tussen en is daarom ook zeker een kijkje waard.
                            Daarom kom ik graag bij Loots.
                            Hij verkoopt cakes van Bonbrigde maar ook Weco cakes.
                            Alleen zijn de Weco cakes in verhouding met de verkoop in Duitsland aan de dure kant.
                            Maar ja als je nooit naar Duitsland gaat voor je vuurwerk...
                            Laatst aangepast door the cigarman; 6 August 2008, 22:17.
                            Kom zei de vis in de vissenkom.

                            Comment


                              Het klopt indedaad dat de Zink 905 pijlen niet meer op voorraad zijn. Hij is afhankelijk van Wimmers. Wanneer Wimmers deze pijlen weer binnen heeft kan Loots ze bij hem afhalen voor zijn eigen verkoop. Dat is wel een nadeel van zijn winkel hij laat zelf niets invoeren maar koopt hij allemaal bij groothandels. Dat is ook een klein beetje af te leiden aan zijn prijzen, die liggen allemaal net wat hoger dan normaal. Het assortiment van Harry Loots is daarom ook erg uitgebreid met een heel groot scala aan verschillende merken.

                              Naast de Zink 905 heeft Harry Loots ook weer de Twightlight pijlen op voorraad. Een 6 stuks 2'' bolpijlen met allen 73 gram, hij heeft ze ook in de actie staan: 25 euro per doos (normalitair 35).

                              Comment


                                Deze cakes lijken mij zeer goed geprijsd.
                                Is dit wat? Kent iemand ze?

                                Ruitcake
                                tot 4 verschillende effecten per pot. Zeer mooi, lage prijs, aanrader
                                VASTE AANBIEDING
                                4 voor €50



                                Comment

                                Working...
                                X