Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harry Loots [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    nieuwsbrief van loots:
    BINNENKORT VERKRIJGBAAR BIJ LOOTS VUURWERK!
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	7.jpg
Vertoningen:1
Grootte:37,2 KB
ID:	1543518


    Meer informatie binnenkort via onze nieuwsbrief en website!




    Wilt u deze nieuwsbrief niet meer ontvangen? U kunt zich afmelden door in te loggen op uw account.
    Ga hiervoor naar http://www.lootsvuurwerk.nl

    Loots Vuurwerk
    Kapelstraat 13
    2387 Baarle-Hertog
    België
    [email protected]


    ben benieuwd .
    Verwarde trouwens panda met panta . maar ben alsnog benieuwd.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
      Vragen om een gratis product dat doe je niet is mijn mening en het krijgen van een gratis artikel is inderdaad geen verplichting, mocht je iets krijgen dan is dat dan altijd mooi meegenomen
      Toch is het vaak zo dat wanneer je het op een leuke/grappige/vriendelijke manier weet te brengen, het juist mooi uit kan pakken. Houdt je er nog een goed gesprek aan over ook vaak. Ligt er maar net aan met wie je te maken hebt, maar er zijn zeker winkeliers die zoiets juist erg op prijs stellen.
      Als je al veel gebruik maakt van acties en kortingen is het natuurlijk logisch dat je niks/niet veel erbij krijgt, maar je moet de situatie gewoon een beetje aanvoelen

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
        Vragen om een gratis product dat doe je niet is mijn mening en het krijgen van een gratis artikel is inderdaad geen verplichting, mocht je iets krijgen dan is dat dan altijd mooi meegenomen
        Ik heb ook niet gezegd dat hij erom moet vragen, ik geef immers zelf aan dat niemand verplicht is om cadeautjes te geven. Waar het in mijn reactie om gaat is dat ik vind dat als je ontevreden bent dat niet hier op het forum moet zetten maar juist direct aan de verkoper zelf moet melden!
        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          Voor zij die hem niet krijgen:

          Onze nieuwsbrief 27 november 2012:

          Loots vuurwerk heeft weer tal van producten getest en selecteerde voor jullie vuurwerkfreaks volgende toppers!

          Onder het motto van "we gaan steeds verder, op zoek naar het beste" kijkt Loots Vuurwerk over de grenzen heen om jullie de beste producten tegen de beste prijzen te kunnen aanbieden. Deze nieuwelingen zijn een ware toevoeging aan ons assortiment en zullen applaus verzekeren door je buren en omstaanders met oud op nieuw.

          Wanneer je bij Loots Vuurwerk je vuurwerk komt, steel jij de show met oud op nieuw!

          OLDSKOOL-NEWSKOOL COLLECTION
          Deze 19 shots serie heeft zijn naam niet gestolen. Onder op de afbeelding zien we een remake van de welbekende oude labels terug van de Midnight thunder, Giant Soaring Eagles en de Small Festival Balls, boven deze cakes zijn we drie cakes met volledig nieuwe huidendaagse labels. Maar zoals elke vuurwerkfreak weet is een mooi label een leuke bijkomstigheid, TOPPRESTATIES dienen een product te leveren en dat doen deze zeker! Verwacht je aan extreem grote boeketten en harde burstknallen.

          Old-Newskool Collection

          Nieuw in ons assortiment 2012!

          Super zware 19 shots cakes EXCLUSIEF verkrijgbaar bij Loots Vuurwerk!
          30mm tubes en maximale burst zorgen voor gigantische boeketten met extra harde knallen en super heldere effecten! Multi-effect met 3 shots finale. Nu met 32% tot 44% korting!

          Ons mooiste 19 shots assortiment ooit!
          SUPER AANRADER!
          • SUPERSTUNT van €28, NU : 1 voor €19
          • SUPERSTUNT van €84, NU : 3 voor €52.5
          • SUPERSTUNT van €168, NU : 6 voor €95
          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1.jpg
Vertoningen:2
Grootte:17,3 KB
ID:	1543559

          ALCATRAZ 25SH
          Deze super krachtige batterij met 30mm tubes een super variatie aan effecten en de afwisseling van het single shot en in salvo's schieten deed onze monden open gaan, en ja u kent het wel, het ooooooooh gevoel. Een cake die perfect past aan het einde van je vuurwerkshow!

          Alcatraz 25sh

          Nieuw in ons assortiment 2012!

          Zeer krachtige batterij met gigantische grote gouden glitterboeketten en zilver crackling palmen afsluitend met prachtige finale van gouden treurwilgen met rode blinkereffecten.

          NU IN SUPERPROMO!

          Aanrader!
          • Van €47.50, NU! : 1 voor €32.5

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:15,8 KB
ID:	1543560

          NEW GENERATION 6 - JORGE FIREWORKS

          Een extra zware hoge 19 shots pot van Jorge Fireworks met een super prijs/kwaliteit verhouding. Deze pot bevat maar liefst 380gram kruit en heeft buizen met een kaliber van 30mm, de extra doffe burstknallen en de gigantisch grote boeketten gecombineerd met een prachtige 3 shots finale maken van deze pot een ware topper.

          New Generation 6 19sh

          Nieuw in ons assortiment 2012!
          super prijs kwaliteit! JORGE FIREWORKS

          Hoge 19 shots, met 30mm tubes en 380gram kruit, 20gram per shot, doffe burstknal.
          effect: Rode glitterstaarten eindigend in zilveren palmen met chrysantium crackling.

          2 voor €49: combinate New Generation 5 + New Generation 6 mogelijk!
          • Van €32.50, NU! : 1 voor €29
          • Vaste aanbieding, van €65, NU : 2 voor €49

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:16,4 KB
ID:	1543561

          JW 2000 EXCLUSIVE WAAIER 500GR

          Deze grote 500grams waaier met 35 shots is ABSOLUUT de mooiste W-shaped waaier op de Belgische markt! Vele W-shaped waaiers zijn te klein van boeket om echt een mooie overgang te geven tussen de boeketten. Met dit product heeft u iets uniek in huis, en op de dag van vandaag, hechten wij bij Loots Vuurwerk veel waarde aan dergelijke producten. Dit is de ultimatum finale voor uw vuurwerkshow!

          JW2000 Exclusive waaier 500gr

          Nieuw in ons assortiment 2012!
          super prijs/kwaliteit! JORGE FIREWORKS!


          Gestoord krachtige 500grammer, 35 shots W-shaped waaier met multi-effect.
          ONTZETTEND BREED!

          Een topper van een finale voor uw vuurwerkshow.

          • 1 voor €39.5
          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:14,1 KB
ID:	1543562

          Comment


            Heeft iemand ervaring of informatie over dat 19 shots assortiment?

            Comment


              Ik verwacht dat het een omlabeling is van het 6-19 assortiment.
              Iemand in de chat had het er laast ook al over en deze komen bij wolff vandaan,dus kan haast niet missen
              dat dit een omlabeling is.
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                En ook nog eens even duur. Dat weten we bijna dus zo goed als zeker.

                Comment


                  Dit 19 schots assortiment is al eeuwen oud.
                  Wert zoon 8 jaar geleden in mijn omgeving verkocht door handelaren.
                  Deze cakes kwamen toen van Panda nwt als fe Steel hawks van toen.
                  Je had toen 2 sets dus 12 verschillende cakes.
                  1 cake vond ik matig want dat was een fish pot.. Geloof de Polaris.
                  De overige 11 cake's waren toen uitzonderlijk goed!
                  Grote boeketten en mooie kleuren en effekten.!

                  Ik ben blij dat deze cake's weer terug van weg geweest zijn!
                  Volgendjaar maar in slaan!
                  Ze waren toen iig fenomenaal goed! Nerm dat maar van me aan.

                  Of ik moet me gruwelijk vergissen en zijn dit tog nieuwe omgelabelde cakes met de labels van vroegag?
                  Laatst aangepast door 3xh; 28 November 2012, 21:40.

                  Comment


                    Eentje heb ik al in me assortiment. Met het grappigste label van de reeks denk ik haha.



                    Erg benieuwd naar de uitwerkering van deze serie cakes!
                    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                    Comment


                      Geweldige retro labels !
                      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                      Comment


                        zo´n kabouter via een tube naar buiten knallen, BOEM!

                        Comment


                          Als de tails van de giant soaring eagles nog steeds zo goed zijn, dan moet ik toch ook maar weer eens kangs Harry rijden!
                          Op andere fora: bloodwake / mollyman

                          Comment


                            Nieuwsbrief Loots 06 december 2012

                            Panda 19sh assortiment
                            SUPERPROMO 12.5 JAAR LOOTS VUURWERK!

                            Zeer goed afgwerkte 19 shots kwaliteitscakes van Panda! Eén van werelds grootste vuurwerkmakers!
                            8 verschillende verkrijgbaar!

                            Nu met straffe introductiekorting!
                            Aanbieding geldig tot en met 14 december!

                            • 1 voor €18
                            • Introductiestunt, van €72, NU : 4 voor €55
                            • Introductiestunt, van €144, NU : 8 voor €100


                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:20,6 KB
ID:	1543659
                            foto van website afgehaald, kreeg bij die van de nieuwsbrief van Loots foutmelding.

                            Comment


                              Iemand al ervaring met de bovenstaande cakes?

                              Comment


                                Echt niemand ervaring met die panda cakes, misschien iemand effect omschrijving? ik wil ze wel kopen als het effect me aanspreekt.
                                Je bent een rund als je een ander geen vuurwerk gunt.

                                Comment

                                Working...
                                X