Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harry Loots [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door MjB Bekijk bericht
    Weet iemand of de duitse cakes zoals deze bij Loots (en rest van Belgïe) verkocht worden, hetzelfde zijn als die je in Duitsland kan halen?
    De Aquila is wel hetzelfde weet ik uit eigen ervaring, maar hoe zit het bijvoorbeeld met de Powerhouse? Deze is ook in Duitsland verkrijgbaar.
    Naar mijn weten zijn het dezelfde producten als die op de duitse markt
    Once a pyro, always a pyro

    Comment


      #77
      NIEUWSBRIEF LOOTS 3 DECEMBER 2007

      Vorig weekend hadden we een siervuurwerkactie waarbij je maar liefst 4 sierbatterij kon kopen voor €25 in plaats van €29,50. Op aanvraag van verschillende klanten doen we deze sieractie nog eens over op 8 en 9 december. Eveneens zijn alle producten die in de actie zitten gefilmd.


      De messier potjes van het merk thor zijn multieffectbatterijen die verschillende effecten hebben en zelfs een finale op het einde. We hebben er random 5 uitgepikt uit het assortiment van 12 verschillende om julie een impressie te geven van deze geweldige potjes.


      messier 1: http://www.youtube.com/watch?v=68VZvjp63s0

      messier 2: http://www.youtube.com/watch?v=UllkZ...eature=related

      messier 3: http://www.youtube.com/watch?v=Ytrfq...eature=related

      messier 4: http://www.youtube.com/watch?v=0hHq6...eature=related

      messier 5: http://www.youtube.com/watch?v=E17gV...eature=related

      Verder hebben we ook de weco aquila (de meest verkochte sierbatterij van weco) op film gezet. Deze pot schiet met een zilvere tail de lucht en geeft een keiharde knal bij het boeket. Spijtig is de knal niet goed hoorbaar omdat we afschoten midden in de weilanden en het dit weekend stormde.

      weco aquila: http://www.youtube.com/watch?v=0D4PzHdDX0I



      Diamond heeft u al eerder op onze website kunnen bewonderen maar dit potje zit ook in de aanbieding daarmee dat we hem er even bijzetten. Want voor 5,50€ kan je hem niet laten liggen en past hij perfect thuis in deze aanbieding. Knetterstaarten met daarna goud/blauwe boeketten.

      Diamond: http://www.youtube.com/watch?v=gpY7j75bZHA

      Verder is ook dit weekend eindelijk de apollo binnengekomen, dit is een 25 shots batterij die eveneens zoals de messier een zeer goede vulling heeft. We noemen hem dan ook het grote broertje van de messier. Omdat we ons vuurwerk altijd testen en hertesten hebben we hier ook enkele van afgeschoten en voor julie op film gezet. Zodat julie ook van deze potjes een beeld krijgen van wat ze doen.


      Apollo 1: http://www.youtube.com/watch?v=w_GF
      mcO8A

      Apollo 2: http://www.youtube.com/watch?v=qJQ28Zf_7uE

      Apollo 3: http://www.youtube.com/watch?v=8YYo_R-3ip0

      Verder is dit weekend uiteindelijk het leveringsprobleem van de zink 905 opgelost en zijn deze weer volop in stock. Deze sierpijlen zijn maximaal gevuld en worden zeer vaak gebruikt in vuurwerkshows. Ze kosten 10€ per stuk, bij aankoop van 5 stuks betaal je 9€ per stuk en bij aankoop van 10 pijlen nog 8€.

      En ook de zes bolpijlen 3inch van bonbridge. één van de mooiste pijlenpakket uit onze winkel zijn eveneens terug op voorraad. Alle 6 maximaal gevuld met 75gr kruid. Zeer grote uitspattingen in de luch. Eveneens zijn kleine broertje twilight is terug, 6 bolpijlen van 50gr.

      PS: Deze week betaalt u slechts 50€ voor dit pakket
      Hou je mailbox goed in de gaten want er komen misschien, we moeten natuurlijk altijd eerst testen nog leuke nieuwe producten aan. Waaronder nieuwe nitraten, nieuw pijlenpakket, een een groot sierpakket. The family pack.

      Comment


        #78
        Weer twee nieuwe nitraten in het assortiment van Harry Loots.

        Nieuwe nitraat: crêpe nitraat



        Deze nitraat bevat maar liefst 1.95gram kruit en heeft een super sterke huls. Deze twee factoren zorgen er dan ook voor dat hij super hard knalt. De prijs zal €11 zijn voor een doosje van 20 stuks. Maar omdat dit een nieuw item is hebben we besloten het in 2007 zolang aan te bieden aan een introductieprijs van 10€ per doosje. Ook op deze nitraat zal de actie gelden 5 kopen +1gratis.

        Nieuwe nitraat: Nitrate Thunder



        Verder verkopen wij voortaan ook de nitrate thunder. Deze nitraat heeft een zeer dikke huls en bevat hoogwaardig kwaliteit kruit. Bij het afsteken van deze nitraten krijg je een zware knal met een heel felle flits, welk in vele nitraten vaak ontbreekt. €6 per doosje. ACTIE: 10 doosjes voor €50

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door Di Resta Bekijk bericht
          Weer twee nieuwe nitraten in het assortiment van Harry Loots.

          Nieuwe nitraat: crêpe nitraat



          Deze nitraat bevat maar liefst 1.95gram kruit en heeft een super sterke huls. Deze twee factoren zorgen er dan ook voor dat hij super hard knalt. De prijs zal €11 zijn voor een doosje van 20 stuks. Maar omdat dit een nieuw item is hebben we besloten het in 2007 zolang aan te bieden aan een introductieprijs van 10€ per doosje. Ook op deze nitraat zal de actie gelden 5 kopen +1gratis.

          Nieuwe nitraat: Nitrate Thunder



          Verder verkopen wij voortaan ook de nitrate thunder. Deze nitraat heeft een zeer dikke huls en bevat hoogwaardig kwaliteit kruit. Bij het afsteken van deze nitraten krijg je een zware knal met een heel felle flits, welk in vele nitraten vaak ontbreekt. €6 per doosje. ACTIE: 10 doosjes voor €50
          Het zal de nieuwsbrief toch niet zijn
          ik krijg nl. hetzelfde berichie in mijn postvak, best grappig!
          maarjah, stom dat ze die oude nitraten willen imiteren, nu lijkt het net op die nitraten uit '93/'94
          2011, denk!

          Comment


            #80
            haha die nitraten heb ik ook alleen dan via me handelaar(die van 1,95 gram)

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door Pyro-1992 Bekijk bericht
              haha die nitraten heb ik ook alleen dan via me handelaar(die van 1,95 gram)
              hèhè maar het niet te persoonlijk.
              Die handelaar is niet van ''jouw'', maar voro iedereen die hem kent

              Maargoed. Voor hoeveel heb je hem dan gekocht?
              ik heb bij Loots 1 pakje gekocht om te proberen.
              Maar ik ben geen fan van Loots, want die geeft helemaal niets gratis.
              Dat mevrouwtje dat daar aan de kassa zit, geeft nooit wat. harry wel, maar die zit meer in het magazijn of te bellen!
              2011, denk!

              Comment


                #82
                Choeêt knalaanbieding

                We beginnen met het super nieuws dat we weer een nieuwe VASTE knalaanbieding hebben die onze beide winkels geldt het hele jaar door. Je krijgt 4 doosjes choeêt nitraat (hardste nitraat) en 2 doosjes choeêt vlinders (hardste vlinders), 40 super harde knallers dus, voor de prijs van 25€ i.p.v. 30€.




                Verder zijn er 2 super mooie nieuwe pijlenpakketten binnen.

                Twilight 6 2inch bolpijlen voor 25€



                Dit pijlenpakket is eigenlijk niet nieuw, maar meer terug van weggeweest. 2 jaar geleden kostten deze pijlen 35€ bij ons in de winkel. Nu kunnen we ze julie aanbiedingen aan 25€, dus maar liefst 10€ minder. Welk echt een spotprijs is voor deze pijlen. Ze hebben een harde burstknal en zeer volle mooie boeketten. Echt een aanrader!!

                Star emoticons 4 x 75gr bolpijl en 3 x 50gr bolpijl



                Dit nieuwe pijlenpakket bevat maar liefst 4 maximaal gevulde pijlen, die echt zeer mooi zijn. Net als bij de twilight een harde burst met grote mooie volle boeketten, maar dan nog iets zwaarder, welk dus zorgt voor nog grotere uitspattingen. Ook de 50gr bolpijlen in dit pakket zijn echt een waar spektakel om te aanschouwen. De prijs van dit nieuw pakket zal liggen op 55€ maar de hele maand december kan u ze nog kopen aan 50€.

                Family pack: nieuw super voordeel pakket!!



                Dit pakket bevat de 4 mooiste potten uit het torcal assortiment. 2 super mooie fontijnen, één met zeer fel zilver licht en de andere met crackling, ze hebben een brandtijd van 1 minuut en bereiken maar liefst een hoogte van 4,5meter. Verder zitten er nog 5 mooie pijlen in het pakket.

                Als u de producten los zou aankopen bent u maar liefst 85€ kwijt.

                4 x Torcal batterijl(12,50€/stuk) = 50€
                2 fontijnen (10€/stuk) = 20€
                5 pijlen (3€/stuk) = 15€
                Totale waarde vuurwerk €85, wij bieden julie dit pakket aan voor slechts €65!!

                Verder verwachten wij binnenkort nog een nieuwe knalpot, die naar horen zeggen waarschijnlijk de hardste zal worden uit ons assortiment. Uiteraard zullen wij deze eerst testen en houden we julie hier van op de hoogte.




                http://www.lootsvuurwerk.nl

                Comment


                  #83
                  nieuwe super harde knalpot!!

                  Vanaf heden hebben we een nieuwe knalbatterij in ons assortiment, genaamd nitrate cake en hij heeft zijn naam niet gestolen, ondanks hij een heel stuk kleiner is dan de andere knalbatterijen uit ons assortiment overtreft hij de andere toch bij knal. Hij gaat echt loeihard. Bovendien is dit 16 shots potje enorm goed geprijs en ligt hij bij ons voor €7.50 in de winkel.
                  2011, denk!

                  Comment


                    #84
                    Vanaf 22 december zal onze vestiging in de Molenstraat elke dag geopend zijn minstens tussen 10.00u en 18.00u. Verder zal er tot 28 december in onze winkel in de Molenstraat elke dag een andere knalactie plaatsvinden zodat wij onze klanten ook op het einde van het jaar extra kunnen verwennen.

                    dagacties
                    22 december: 3 doosjes thumping thunder nitraat voor 25€ i.p.v €30
                    23 december: 10 doosjes spanish thunder 408 voor €25 i.p.v €30
                    24 december: 4 blackboys voor €15 i.p.v 20€
                    26 december: 4 doosjes choeêt nitraat voor 10€ i.p.v. 14€
                    27 december: Nitrate thunder, 4 halen, 3 betalen
                    28 december: 3 doosjes crèpe nitraat voor €30 i.p.v €25

                    Comment


                      #85
                      Ik heb al een filmpje klaar

                      http://www.youtube.com/watch?v=oSpPK3-ifpA

                      Comment


                        #86
                        Op de site van loost staat openingstijden tot en met augustes gesloten maar je kan wel afspraak maken. Maar ik weet wat ik nodig heb maar moet ik dat door de telefoon doorgeven of kan ik gewoon zeggen dan en dan kom ik en ben je dan open of kan je dan open gaan. Of wat moet ik doen? Iemand die me kan helpen?

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
                          Op de site van loost staat openingstijden tot en met augustes gesloten maar je kan wel afspraak maken. Maar ik weet wat ik nodig heb maar moet ik dat door de telefoon doorgeven of kan ik gewoon zeggen dan en dan kom ik en ben je dan open of kan je dan open gaan. Of wat moet ik doen? Iemand die me kan helpen?
                          Hoi, gelukkig bellen harry en ik elkaar genoeg op.
                          harry is nu weer in wind bezig met producten aan het zoeken.
                          Als hij een (nieuw) product heeft gevonden krijg je dat in de nieuwsbrief.
                          Bel niet een week van te voren om te zeggen dat je volgende week vuurwerk wilt gaan halen. Hij weet nl. zelf ook niet of ie dan tijd voor je heeft, want wie weet heeft hij iets belangrijkers te doen.
                          Bel een dag van te voren of nog op diezelfde dag dat je je vuurwerk wilt gaan halen.
                          dan zegt hij dat hij kan of niet en als het niet kan dan zegt hij waneer hij wel kan.
                          Maar dat is dus niet een week later, maar een dagje later.
                          Zou ik hoop dat je het snapt.
                          2011, denk!

                          Comment


                            #88
                            31 maart zouden de prijswinnaars tog bekend worden gemaakt van de vuurwerkshow lootsvuurwerk film wedstrijd?
                            wie hebben gewonnen, want ik heb zelf ook een filmpje ingezonden en ik wil weten wie er hebben gewonnen

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door ThunderboyBas Bekijk bericht
                              31 maart zouden de prijswinnaars tog bekend worden gemaakt van de vuurwerkshow lootsvuurwerk film wedstrijd?
                              wie hebben gewonnen, want ik heb zelf ook een filmpje ingezonden en ik wil weten wie er hebben gewonnen
                              Ik zou hier over ff bellen
                              E-mails andwoord hij nu niet op.

                              Comment


                                #90
                                Harry Loots zelf antwoord nooit op de emails. Dat doet zijn zoon.

                                Comment

                                Working...
                                X