Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harry Loots [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heb ze enkele jaren geleden ook gehad. Ze zaten toen per 25 verpakt in een doos, heb er hiervan nog 1 staan. Ga één van deze dagen een voorraad inslaan. Vond het toen en nu nog één van de best kwalitatieve knallers op vuurwerkgebied. Als je de mogelijkheid hebt om ze te kopen, zou ik dat zeker doen. Vind het wel een goeie zet van loots om deze in te kopen, zal hij veel mensne mee blij maken

    Comment


      Zal het weer een van de zo velen verkoop trucen zijn van onze oude vriend harry om er bij te zetten dat het rest partijen zijn.Of is het echt waar.Wat ik me bijna niet voor kan stellen want dit product word pas een jaar of 1,2 gemaakt in deze verpakking.Dus ik denk dat hij ze gewoon heeft ingekocht bij de maker van deze lekkere knallers.Als dat waar is advisier ik harry om zoveel mogelijk van deze lekkere knallers in te kopen want deze gaan over de toonbank vliegen.

      Comment


        leuk om weer "de echte" spaanse knallers terug te zien
        Ook zeer leuk voor mensen die nooit naar Fallas gaan om deze mee te maken.
        Aanrader!
        Raaddebom.nl

        Comment


          Net nog één afgestoken uit een oude doos die ik nog had staan. Wat een dreun dat er van die dingen afkomt. Hoop dat de nieuwe net zo goed zijn als die van een paar jaar terug.

          Comment


            ik heb nooit trueno's gehad, maar wat is het verschil tussen de trueno nr3 en de supero?

            Comment


              ik vindt de trueno veel doffer klinken , mooie lont.
              en gewoon het ouwevertouwde stukje knalwerk.

              Comment


                Zou leuk zijn als Harry ook even meldt als ze weer op zijn

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door kwintos
                  die op zijn site staan zijn geen horsebrand hoor,maar baimapaozhu(white horse) en die zijn van erg slechte kwaliteit.
                  En welk merk is die 100k connector eigenlijk die daar staat?
                  Zie alleen celebration cracker staan... verder niet echt een merknaam volgens mij.

                  Comment


                    hun hadde wel als ik het goed heb een 100k 'connector' alleen dan in 3 stukken die je vast moest knopen, als je die bedoeld is het van original fireworks (hong deng long)

                    en die trueno is zeker het proberen waard leuk dat ze rug zijn was al vanplan om naar baarle te gaan voor de nieuwe knallers van pyrostar dus ga ik maar is wat van deze trueno's inslaan voordat medefreaks ze opmaken en ik daar weer voor jan L.L sta :P
                    Vuurwerk is een vorm van kunst!

                    Comment


                      even ter duidelijk heid ik heb vernomen dat de trueno geen toelatings nummer heeft.En er zit geen 1.8 gram flash meer in maar 1.3 gram er komen foto's dat we het wogen hebbe als bewijs ;) zo dat er niemand over kan zeure dus foto's komen zo spoedig mogelijk....
                      We Love Fireworks

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door leo303
                        Ja die herken ik wel op de foto's van de site van Loots.
                        Maar ik bedoel die connector versie, die uit 4 stukken bestaat. Onbekend label..
                        die zijn van pyrostar
                        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                        Comment


                          @ ricow. Heb vandaag mijn trueno ricasa's gehaald ze zien er in elk geval precies hetzelfde uit als de oude die ik heb van een paar jaar terug. Ben wel benieuwd naar je foto's, maar ik denk niet dat VWC deze zal toelaten op de website, vorig jaar was er ook een topic waar iemand alle knallers had afgewogen en dit was binnen de korste keren verwijderd. Maar gelukkig zijn we er ook al achter dat kruitgewicht alleen niet veel zegt. Ben in elk geval weer blij met mijn nieuwe vlindertjes, straks is één testen :-)

                          Comment


                            tjah maar goed gaat nie alleen om kruit inhoud maar ook te bevestige wat mensen al af vroege waarom ze weer trug zijn en dat blijkt dus dat hij geen toelatings nummer heeft oftewel niet gekeurd maar hij verkoopt ze dus gewoon ;)
                            We Love Fireworks

                            Comment


                              @Terminator wil je die filmen als je de mogelijkheid heb.Ben wel benieuwd naar hoe ze knallen.

                              Comment


                                Heb de nieuwe trueno ricasas nr3 vergeleken met de oude die ik nog had liggen. Naar mijn horen zijn de nieuwe die Loots nu verkoopt nog net iets harder dan die van een paar jaar terug. Wel raar dat er dan minder kruit in zou zitten. Hopelijk hebben jullie iets aan deze info.

                                Comment

                                Working...
                                X