Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harry Loots [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    BIG VIVENDI ASSOTMENT


    Klik op de foto om te vergroten
    [Big Vivendi Assotment]


    50mm (vernieuwde) kogelpijlen (10 stuks) van een uitmuntende kwaliteit die tijdelijk worden aangeboden aan een lanceerprijs !

    art. code: 9147

    €34.16

    Dit staat nog op de alpeco site kan me vergissen??? zie de pijlen sowieso niet meer staan alleen als je via google zoekt dan krijg je op de alpeco site een link maar als je op feestvuurwerk en dan vuurpijlen zoekt vind je ze niet hoop niet dat ze eruit zijn dan ga ik echt huilen.
    Laatst aangepast door vuurwerkk14; 22 May 2009, 17:46.

    Comment


      NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Vivendi gaan eruit :(:(:(. Wat kan ik hier van balen hey jezus de vervanger word twillight. Eerst was het twillight en toen vivendi nu weer twillight heb gebeld en dit is bevestigd.

      Comment


        Opslag vuurwerk
        dinsdag 26 mei 2009

        BAARLE-HERTOG - De bvba Loots heeft een milieuvergunning gekregen voor de opslag van vuurwerk. In een opslagkast mag de vuurwerkwinkel voortaan tot 25kilo knalgoed opslagen. De reeds bestaande vergunning voor 300kilo vuurwerk blijft behouden.

        De bvba Loots heeft een milieuvergunning gekregen voor de opslag van vuurwerk. In een opslagkast mag de vuurwerkwinkel voortaan tot 25kilo knalgoed opslagen. De reeds bestaande vergunning voor 300kilo vuurwerk blijft behouden. (ram)

        Comment


          Zink 905 terug in voorraad! (30/05/2009)

          Deze sierpijl van Duitse makelij, is een pijl die vaak gebruik wordt in professionele vuurwerkshows. Het uiterlijk bevestigt dit, geen mooie verpakking, gewoon een pijl met een code en een gekleurde dop die het effect bepaalt. Met zijn maximale vulling van 75gr, goede burstknal en breed boeket, is het één van de topsierpijlen die wij verkopen.

          1 pijl : €10

          PROMO: 5 pijlen voor €45 en 10 voor €80
          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

          Comment


            Welke kleur doppen zink 905 verkoopt Loots ?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
              Welke kleur doppen zink 905 verkoopt Loots ?
              Ik had twee jaar gelden, de gouden, zilvere, blauwe, witte, zwart en groene dop.
              Laatst aangepast door the cigarman; 31 May 2009, 15:28.
              Kom zei de vis in de vissenkom.

              Comment


                1 pijl : €10
                PROMO: 5 pijlen voor €45 en 10 voor €80





                Iemand een goed filmpje van deze Zink905?

                Comment


                  Blauwe dop:

                  Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


                  Witte dop:

                  Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


                  Gouden dop:

                  www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                  Comment


                    Gouden Dop
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    Groene Dop
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    Blauwe Dop http://www.pietersvuurwerk.nl/2007/7...nk%20blauw.wmv
                    Rode Dop http://www.pietersvuurwerk.nl/2007/6...k%20violet.wmv
                    Witte Dop http://www.pietersvuurwerk.nl/2007/6...%20blinker.wmv
                    Zilveren Dop http://www.pietersvuurwerk.nl/2007/7...ilberweide.wmv (Prachtig)
                    Laatst aangepast door jejestilo074; 31 May 2009, 21:18.

                    Comment


                      zijn die onderste 4 niet van de legale versie ?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door pyrorboy Bekijk bericht
                        zijn die onderste 4 niet van de legale versie ?
                        Ja zijn allemaal legale (legaal in Belgie dan he) zink 905.....75 grams

                        Comment


                          Nieuwsbrief Loots:

                          Het is weer al even geleden sinds jullie nog een nieuwsbrief van ons hebben ontvangen. Maar hier zijn we weer, met veel goed nieuws natuurlijk en dat vooral voor de knalliefhebber deze keer.

                          Sinds kort vindt u in onze winkel 2 nieuwe strijkers. Eén daarvan is de Pirat 3 bang, deze strijker knalt 3 keer achter elkaar. Ze zitten per 100 verpakt in een doosje en je kan ze NU kopen tegen een prijs van €6/doosje. Een echte musthave voor de strijker liefhebber.


                          De tweede strijker die u sinds kort in ons assortiment vindt is de PIRAT zilver, deze strijker gaat een stuk harder dan de normale groene strijkers en heeft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Verpakt per 100 in een doosje, 5€/doosje.


                          Buiten 2 nieuwe strijkers, hebben we ook een nieuwe vlinder in ons assortiment. Het gaat over de Toffee, deze vlinder is gemaakt volgens het spaanse recept, zeer licht, geen beton, uitstekende kruitkwaliteit en een geweldige knal. Verpakt per 10stuks. €9/doosje


                          Verder is ook de Choeêt vlinder terug volop verkrijgbaar. Deze vlinder blijft voor vele, met zijn zeer harde knal toch de topper onder de vlinders.


                          Dit wil zeggen dat u ook terug kan genieten van het voordelige Choeêt pakket. Waarbij u 4 doosjes Choeêt nitraat krijgt en 2 doosjes Choeêt vlinders voor €25 i.p.v. €30.


                          Sinds kort kon u op onze website lezen dat de Zink905, de sierpijl! die vaak wordt gebruikt bij professionele shootings, terug op voorraad is.


                          Comment


                            Hier staat een filmpje(niet van mij):

                            Laatst aangepast door Nitraat12; 29 June 2009, 21:34.
                            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door originalmaster
                              ziet er leuk uit alleen hijj knal slechts 2 keer :P

                              mvg O
                              Dat zag ik inderdaad ook. Ik denk dat de kwaliteit van deze strijkers niet erg hoog ligt. Het filmpje is trouwens niet van mij
                              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                              Comment


                                Harry Loots is altijd in de buurt, lijkt wel. Zo was ik een keer in mei op vakantie in die buurt en dan ga je als liefhebber toch effe buurten bij de shops in Baarle. We stonden hooguit een minuut voor het raam te kijken naar de artikelen toen Harry er al op zijn scooter aan kwam rijden.

                                Ik denk dat als je van ver komt (en niet op de bonnevooi, zoals ik), dat je dan altijd het beste even vooraf belt of emailt over je komst. Geheid dat je iets af kunt spreken.

                                Cameo
                                -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                                Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                                Comment

                                Working...
                                X