Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harry Loots [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Mijnheer Loots heeft vaak leuke acties.
    Maar geeft Loots ook kortingen bij grotere afnames?
    Iemand hier ervaring mee?
    hij is meer van de kadootjes, zoals hijzelf het zegt, korting geeft hij niet graag, maar wel gratis producten. maar dat is bij harry niet altijd vanzelf sprekend.
    https://youtube.com/c/EindjePyro

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door DW2000 Bekijk bericht
      hij is meer van de kadootjes, zoals hijzelf het zegt, korting geeft hij niet graag, maar wel gratis producten. maar dat is bij harry niet altijd vanzelf sprekend.
      ja idd, ging ff langs om wat dingetjes te halen (€90, best weinig)
      Kreeg ik een Coloured Ring Thunder pijl van €7 cadeau! aardige vent
      Als ik voor €200 bij hem uitgeef, zou ik toch best een pakje TT gratis krijge?
      [I]Zonder [B]vuur[/B] geen [B]werk![/B][/I]

      Comment


        Dan had je geluk ik had voor 150 bij Harry en kreeg niks.Bij Zena maar voor 100 en ik kreeg 1 Galaxy a er bij.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door DW2000 Bekijk bericht
          kwa tijdsduur en knal, komt het met de thundering heaven overeen, 11 schoten meer voor €4. voor de rest niet zoveel verschil
          Ik wou de Super Thunderboy meenemen maar Loots zei me dat dat ik beter deze kon nemen. Echt niet dus. Had nog een Thunderboy van vorig jaar maar gaat stukken harder!

          Comment


            In de maand maart verwennen we onze kleine klanten met extra acties!!

            zaterdag 28/02/2009:13.00u tot 17.00u
            actie: gratis doosje blackboy t.w.v. €5 (hardste black bermuda driehoek op de markt) bij aankoop van €25 vuurwerk

            zaterdag 07/03/2009: 13.00u tot 17.00u actie: gratis doosje choeêt nitraat 5st t.w.v. €3.50 (hardste nitraat in ons assortiment) bij aankoop van €25 vuurwerk

            zaterdag 14/03/2009: 13.00u tot 17.00u actie: gratis doosje vernieuwde Big Spanish Cracker t.w.v. €4 (hardste vlinder in ons assortiment) bij aankoop van €25 vuurwerk

            zaterdag 21/03/2009: 13.00u tot 17.00u actie: gratis doosje silver cracker 10st t.w.v. €5 (kleine zeer harde knaller) bij aankoop van €25 vuurwerk.

            zondag 29/03/2009: 13.00 tot 17.00 actie gratis messier potje t.w.v. €8.50 (klein potje, 16 shots met verschillende effecten en grote uitwerking) bij aankoop van €50 vuurwerk.

            Comment


              het is mij opgevallen dat de vrouw van harry een stuk minder korting geeft dan harry zelf, van harry kreeg ik zo'n 30 euro korting en een pakje tit. thunders gratis terwijl mijn maat (die ernaast stond) werd geholpen door harry's vrouw een pakje minivlinders kreeg terwijl we beiden rond de 180 euro zaten...

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Johnno Bekijk bericht
                het is mij opgevallen dat de vrouw van harry een stuk minder korting geeft dan harry zelf, van harry kreeg ik zo'n 30 euro korting en een pakje tit. thunders gratis terwijl mijn maat (die ernaast stond) werd geholpen door harry's vrouw een pakje minivlinders kreeg terwijl we beiden rond de 180 euro zaten...
                Niet iedere winkel hoeft korting en/of gratis vuurwerk te geven.
                Kom zei de vis in de vissenkom.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door teun48
                  Nee, maar dat zal ik ook verwachten. Ze moeten wel goed hun best doen om hun concurrent Zena "bij te houden".
                  Loots heeft trouwens een hele hoop andere producten als Zena. Veel van Bonbridge ook. Ze richten zich beide op andere merken.

                  Loots heeft ook wel wat Thor en Original. Maar ook genoeg Bonbridge.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                    Niet iedere winkel hoeft korting en/of gratis vuurwerk te geven.
                    Hoe bedoel je? Het was gewoon in dezelfde winkel hoor op hetzelfde tijdstip

                    Comment


                      Als je een beetje leuk wilt onderhandelen moet je ook altijd zorgen dat je Harry zelf hebt en niet zijn vrouw of zijn zoon. Harry zelf wilt nog wel eens ( flink ) wat van de prijs af halen, kan je best goeie deals mee maken.

                      Comment


                        nou apollo ik kom er regel matig en heb zowel de vrouw als harry en als de zoon ontmoet.
                        en krijg altijd wat van de prijs!
                        vorrig jaar flink wat van de prijs gekregen en kreeg ook nog vuurwerk geratis!
                        heb nooit klagen bij harry;)

                        Comment


                          Er zijn weer wat pijlen aan het assortiment toegevoegd...



                          Showtime
                          pijlenpakket van 6 pijlen, 35gr per pijl.

                          Harde burst en mooie boeketten. Zie de filmpjes en oordeel zelf.

                          Prijs: €12,50 per pakket





                          blister

                          4 leuke pijlen in een blister

                          normaal €10 => NU! €8


                          Verder ook nog wat Pijlen van Original. Waaronder diverse Assorted rockets en Big 3.
                          Laatst aangepast door ilvan; 7 April 2009, 16:14.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door ilvan Bekijk bericht
                            Er zijn weer wat pijlen aan het assortiment toegevoegd...

                            image


                            Showtime
                            pijlenpakket van 6 pijlen, 35gr per pijl.

                            Harde burst en mooie boeketten. Zie de filmpjes en oordeel zelf.

                            Prijs: €12,50 per pakket

                            http://www.youtube.com/view_play_lis...90204E7178D3C9:
                            Als je in goed naar t plaatje kijkt zie je dat i.i.g. 1 pijl van de Diamond Collection is. Maar misschien zijn t wel allemaal Diamond pijlen.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                              Als je in goed naar t plaatje kijkt zie je dat i.i.g. 1 pijl van de Diamond Collection is. Maar misschien zijn t wel allemaal Diamond pijlen.
                              Ik zie op 2 pijlen Diamond staan en hun logo, waarschijnijk zijn het dus allemaal Diamond pijlen. Of niet, want ze liggen precies in spiegelbeeld van elkaar dus als het 3x2 pijlen zijn kan het zijn dat alleen die pijl enkel van Diamond is.

                              Comment


                                de show time pijlen zijn van diamond en vind ik niet zo denderend (waren 2weken geleden uit verkocht!)
                                de blister pijlen kan ik je van harte aan raden!!!!
                                zijn van SVEA!
                                efecten zijn:
                                green peony/gold palm
                                green glitering crysanthium peony
                                red wave (vond ik meer silver to red peony)
                                en silver peony!
                                allen 35 gram.
                                btw het zijn hoog vliegers en hebben een zeer goede burst!

                                Comment

                                Working...
                                X