Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harry Loots [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Voor ruim 400 euro sier aangekocht, 1 lullig 19 shotpotje gratis gehad. Vuurwerk was van goede kwaliteit maar de volgende keer sla ik deze winkel over. Voor goede deals moet je hier niet zijn.

    Comment


      Ik heb voor ruim 700 euro in NL gekocht en helemaal niets gratis gehad. Nou en, de prijzen waren beter. Winkels waar je veel gratis krijgt daar betaal je ook meer. Gratis vuurwerk bestaat niet, je betaalt het altijd zelf. Als je bij Loots op de aanbiedingen let kom je er prima uit.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
        Voor ruim 400 euro sier aangekocht, 1 lullig 19 shotpotje gratis gehad. Vuurwerk was van goede kwaliteit maar de volgende keer sla ik deze winkel over. Voor goede deals moet je hier niet zijn.
        Voor ruim 40 euro biefstuk gekocht bij de slager, 1 lullig plakje worst gratis gehad. Biefstuk was van goede kwaliteit maar volgende keer ga ik liever bij een andere slager. Ik eet liever een taaie biefstuk voor een paar euro minder.

        Comment


          Alleen aanbieding gehaald voor 150€ en kreeg (waarschijnlijk) dezelfde 19 sh pot "gratis"

          Comment


            Dit blijft altijd een fijne winkel met een zeer gevarieerd assortiment die bestaat uit alle toppers van verschillende importeurs. Ik ben weer benieuwd naar dit jaar! Eerst lekker uitrusten tot maart, jullie hebben een lange en hardwerkende tijd achter de rug haha.

            Zena een een zeer grote en goede concurrent, maar Loots heeft producten waar zij weer niet tegenop kunnen. Denk hierbij aan de Piromax Titanium Salute, de Salute waaier, de Black Thunder van Tristar en zo nog veel meer.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
              Ik heb voor ruim 700 euro in NL gekocht en helemaal niets gratis gehad. Nou en, de prijzen waren beter. Winkels waar je veel gratis krijgt daar betaal je ook meer. Gratis vuurwerk bestaat niet, je betaalt het altijd zelf. Als je bij Loots op de aanbiedingen let kom je er prima uit.
              Freakactie of losse verkoop?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                Ik zeg ook niet dat je meer moet krijgen of korting moet krijgen. Het is alleen zo dat mijn keuze voor de volgende keer op een andere winkel valt. Ga jij maar lekker met je flappen aan de balie staan in de losse verkoopdagen in NL en laat je uitmelken ;)
                Denk niet dat hij dat doet maar goed dat terzijde. Snap het punt wel je koopt voor veel geld en je wilt iets gratis erbij. Feit is wel dat loots vuurwerk een van duurste winkels is die er in belgie zijn, op pyroshop na dan .Je kan beter meer krijgen voor minder

                Comment


                  Je kunt beter naar Zena gaan dat is wel duidelijk
                  Deze winkel heeft namelijk geen behoefte om te concurreren want mensen kopen toch wel. Klopt er zijn mensen die het niks uitmaakt en daar teert dit ondernemerschap goed op

                  Comment


                    Want bij zena krijg je altijd wel veel gratis vuurwerk als je voor 400 koopt?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
                      Want bij zena krijg je altijd wel veel gratis vuurwerk als je voor 400 koopt?
                      In het verleden in Olen wel.. ben dit jaar niet in Olen geweest.

                      In Baarle Nassau in ieder geval niet.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                        Je kunt beter naar Zena gaan dat is wel duidelijk
                        Deze winkel heeft namelijk geen behoefte om te concurreren want mensen kopen toch wel. Klopt er zijn mensen die het niks uitmaakt en daar teert dit ondernemerschap goed op
                        De ene koopt voor €150 en krijgt een 19 shots potje.
                        De andere koopt voor €400 en krijgt exact hetzelfde potje gratis erbij.

                        Eerlijk is het zeker niet.
                        Hangt ervan af wie er aan de balie staat.
                        Zijn het tijdelijke werknemers ben je sowieso de lul.
                        Hebben de verkopers een slecht humeur, dan ben je ook de lul.

                        Vroegah kreeg je veel gratis erbij.
                        Zowel bij Loots als bij Zena.
                        Dat is nu wel verleden tijd.

                        Als jij met die 400 euro veel gratis denkt te zullen krijgen bij Zena, dan heb je het fout.
                        Als daar 2 LVC acties bijzitten krijg je helemaal niets erbij voor dat bedrag, ook geen lullig 19 shots potje.

                        Comment


                          Wat een onzin dit. In de freak bestellingen in Nederland krijg je helemaal niks gratis erbij. Wees blij dat je een gratis product bij je bestelling krijgt, ze hoeven het niet te doen.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Martin1978 Bekijk bericht
                            Wat een onzin dit. In de freak bestellingen in Nederland krijg je helemaal niks gratis erbij. Wees blij dat je een gratis product bij je bestelling krijgt, ze hoeven het niet te doen.
                            AMEN!!!gezeik over wat gratis krijgen.

                            Comment


                              Ik zoek liever m’n eigen vuurwerk uit en hou de goede aanbiedingen in de gaten dan dat ik (gratis) vuurwerk krijg wat misschien helemaal niet mijn smaak is.

                              Comment


                                Ik zal nogeens wat posten hier haha.

                                Comment

                                Working...
                                X