Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harry Loots [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zonder iets af te kraken, maar als ik die website bekijk vraag ik mij ernstig af hoe zij de VAN prijs bepalen. Veel potten zijn in de "aanbieding" die in Nederland ook gewoon te verkrijgen zijn. Alleen zetten ze de VAN prijs een paar knaken hoger en de aanbieding weer een paar knaken lager waardoor je zo ongeveer op de adviesverkoopprijs uitkomt. Gelukkig laat ik mij niet misleiden.

    Comment


      Als het je niet bevalt dan koop je er toch niks? Iedere keer dat gezeik en geklaag over prijzen en het assortiment.

      Iedere winkelier doet het op zijn eigen manier, ben je het er niet mee eens? Ga dan lekker in een ander topic reageren en laat het hier gewoon over de winkel zelf gaan

      Ontopic, ik zag dat ze nu ook de Cardinal of Souls aanbieden voor 99 euro.. Lijkt mij toch een hele nette prijs!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door RonnieFreak Bekijk bericht
        Zonder iets af te kraken, maar als ik die website bekijk vraag ik mij ernstig af hoe zij de VAN prijs bepalen. Veel potten zijn in de "aanbieding" die in Nederland ook gewoon te verkrijgen zijn. Alleen zetten ze de VAN prijs een paar knaken hoger en de aanbieding weer een paar knaken lager waardoor je zo ongeveer op de adviesverkoopprijs uitkomt. Gelukkig laat ik mij niet misleiden.
        Haha klopt neem het buurt assortiment kost daar in de aanbieding 99 euro nou in nederland kost ie het hele jaar 99 euro

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Carat Bekijk bericht
          Als het je niet bevalt dan koop je er toch niks? Iedere keer dat gezeik en geklaag over prijzen en het assortiment.

          Iedere winkelier doet het op zijn eigen manier, ben je het er niet mee eens? Ga dan lekker in een ander topic reageren en laat het hier gewoon over de winkel zelf gaan

          Ontopic, ik zag dat ze nu ook de Cardinal of Souls aanbieden voor 99 euro.. Lijkt mij toch een hele nette prijs!
          Voor zover ik het zie reageer ik toch on topic. Ik constateer iets, in dit geval wellicht wat mensen als negatief kunnen ervaren, en deel het met jullie. Net zoals jij de actie van de cardinal of souls constateerde en deelde. Dank daarvoor. Wat overigens een super mooie aanbieding is.

          Comment


            De van voor prijs is gewoon marketing. Dat is in heel veel winkels zo met aanbiedingen of reclame. Neem als voorbeeld de mediamarkt. Heel het jaar kost een tv of mobiele telefoon een bedrag x. Een paar weken voor black friday, wordt de prijs in de winkel onaangekondigd verhoogd met €50,- (ik noem maar wat). En als het dan black friday is zet de mediamarkt in hun folder, of in de reclame commercial op tv, het oude bedrag x neer. Hierbij zetten ze "de van voor prijs" en een paar woorden als "megastunt" en "spotgoedkoop" en jij als consument denkt: zo dat is een hoge korting.
            Dat is de truuk, zo werkt het. En heel veel mensen trappen er in en bijna elke winkel heeft zulke acties. Zelfs de supermarkt waar je wekelijks komt...

            Comment


              Ik vin het wel netjes van jou RonnieFreak dat je dat aan bot brengt er zijn toch ook mensen die dit niet zouden weten is niks mis mee wat je hier aan gaf

              Gr vvw

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                Haha klopt neem het buurt assortiment kost daar in de aanbieding 99 euro nou in nederland kost ie het hele jaar 99 euro
                alleen kan je het niet het hele jaar in Nederland afhalen..

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door RonnieFreak Bekijk bericht
                  Zonder iets af te kraken, maar als ik die website bekijk vraag ik mij ernstig af hoe zij de VAN prijs bepalen. Veel potten zijn in de "aanbieding" die in Nederland ook gewoon te verkrijgen zijn. Alleen zetten ze de VAN prijs een paar knaken hoger en de aanbieding weer een paar knaken lager waardoor je zo ongeveer op de adviesverkoopprijs uitkomt. Gelukkig laat ik mij niet misleiden.
                  +1, precies wat je zegt. Over het algemeen veel duurder dan dezelfde producten op de nederlandse (freak)markt. Daarnaast word ik een beetje moet van begrippen als 'introductieprijs van 25 euro' die al 3 jaar bij de crazy whistling comets staat. Vrije lange introductie...

                  Comment


                    Ook bij Loots is de Titanium Salute weer verkrijgbaar!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Arnoud PyroFan Bekijk bericht
                      Ook bij Loots is de Titanium Salute weer verkrijgbaar!
                      https://www.lootsvuurwerk.nl/index.php?c=98&pr=565
                      Voor een paar dagen waarschijnlijk, we gaan het zien!

                      Comment


                        Ik zal morgen wel even maiłen om te vragen hoeveel kartons ze hebben ingekocht. Ik las ergens dat de levering van half oktober, 48 kartons was.

                        Comment


                          Reactie van Loots op mijn mail (zie post hierboven):

                          "Er zijn 150 kartons titanium salute binnengekomen en 40% is al verkocht. Snel erbij zijn is de boodschap. "

                          40% is al weg in ongeveer 1 dag!!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Arnoud PyroFan Bekijk bericht
                            Reactie van Loots op mijn mail (zie post hierboven):

                            "Er zijn 150 kartons titanium salute binnengekomen en 40% is al verkocht. Snel erbij zijn is de boodschap. "

                            40% is al weg in ongeveer 1 dag!!
                            haha wauwwwww, misschien morgen maar een tripje maken.
                            16e jaar op vuurwerkcrew!!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door HJB Bekijk bericht
                              Heeft iemand filmpjes van de Ecchi serie die nu in de aanbieding is bij Harry Loots of is het een omlabbeling van de old newskool collectie?
                              Ik heb die Ecchi serie ook besteld,maar die waren er niet eens,kreeg er het buurt assortiment inplaats voor.
                              Ze zeiden dat ze die duur hebben ingekocht,daar ging ik niet mee akkoord toen kreeg ik de Drunk serie als vervanger.

                              Comment


                                Tis vandaag wapen stilstand dag in België, iemand enig idee of dit van invloed is mbt openingstijden?
                                16e jaar op vuurwerkcrew!!

                                Comment

                                Working...
                                X