Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harry Loots [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
    De ervaring bij Loots Vuurwerk bij mij leert dat ze elk jaar bepaalde producten omlabelen haha! Dit zijn voor 99% zeker de old-newskool potten denk ik!
    Ja dat idee heb ik ook, dat het de oude Oldschool Newschool cakes zijn ( de Big 19 van Wolff ). Aangezien ze nu onder de Oldschool Newschool naam nieuwe cakes hebben.

    Comment


      Grenspaaltjes Nitraat - Loots vuurwerk (Nieuw 2018)

      Comment


        Voor de liefhebber, de Piromax Titanium Salute ( €15,- ) en de Piromax Salute waaier ( €38,50 ) zijn er weer!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
          Voor de liefhebber, de Piromax Titanium Salute ( €15,- ) en de Piromax Salute waaier ( €38,50 ) zijn er weer!
          Oke, die zullen de decembermaand niet gaan halen als het net zo gaat als vorig jaar!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
            Voor de liefhebber, de Piromax Titanium Salute ( €15,- ) en de Piromax Salute waaier ( €38,50 ) zijn er weer!
            Heb er nog 11, dikke beuker. In DE komt die niet meer terug. Daar zei men zelfs dat ze niet meer geproduceerd werden
            Jeder Schuss ein Genuss

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
              Heb er nog 11, dikke beuker. In DE komt die niet meer terug. Daar zei men zelfs dat ze niet meer geproduceerd werden
              Ja ik las ook dat iemand dat zei, maar ze zijn gewoon geproduceerd hoor! 2 weken geleden zijn de Poolse winkels er al mee gevuld en nu ook de Belgische dan. Als het goed is werd er pas een 2018 productie geschoten en die ging exact zoals de 2017 versie, met de ploffers dus.

              Alleen de Piromax Salute waaier heeft helaas dit jaar blinkers in de salutes zitten.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                Voor de liefhebber, de Piromax Titanium Salute ( €15,- ) en de Piromax Salute waaier ( €38,50 ) zijn er weer!
                Inmiddels alweer uitverkocht, staat op de website aangegeven..
                16e jaar op vuurwerkcrew!!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                  Inmiddels alweer uitverkocht, staat op de website aangegeven..
                  Wat nou die halen de decembermaand niet... Wat zeg ik, november niet eens!

                  Gewoon even naar HQ Fireworks in Hoogstraten rijden al je deze nog wilt, die hebben ook veel meer voorraad en bunkercapaciteit!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                    Wat nou die halen de decembermaand niet... Wat zeg ik, november niet eens!

                    Gewoon even naar HQ Fireworks in Hoogstraten rijden al je deze nog wilt, die hebben ook veel meer voorraad en bunkercapaciteit!
                    Daar zijn ze ook al uitverkocht :(
                    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                    Comment


                      ECCHI (エッチ) 19SH 1.2INCH wie heeft hier meer info over ben benieuwd

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Pyrorenaldo Bekijk bericht
                        ECCHI (エッチ) 19SH 1.2INCH wie heeft hier meer info over ben benieuwd
                        Het lijkt erg op de Old/Newskool collection, filmpjes staan op Youtube!

                        Kort samengevat: een heel aardig 19 shots assortiment is maar echt veel te duur is! Je kan in Nederland betere deals sluiten voor dat geld!

                        Ze labelen gewoon elk jaar een bestaand assortiment om, best slim eigenlijk!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyrorenaldo Bekijk bericht
                          ECCHI (エッチ) 19SH 1.2INCH wie heeft hier meer info over ben benieuwd
                          Kans is groot, dat dit assortiment ook bij Wolff vandaan komt.
                          Kom zei de vis in de vissenkom.

                          Comment


                            Oké bedankt voor reactie 👍👍

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyrorenaldo Bekijk bericht
                              Oké bedankt voor reactie ����
                              Alstublieft! En daar hebben we een thanks-knop links onderin voor! Voorkomt een hoop bomvolle pagina's!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                                Alstublieft! En daar hebben we een thanks-knop links onderin voor! Voorkomt een hoop bomvolle pagina's!
                                Kan er dan ook een knop komen voor de reacties met: in Nederland is het veel goedkoper en waar zijn de aanbiedingen van vroeger in België???

                                Comment

                                Working...
                                X