Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harry Loots [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Yeah!daar gaan we!

    Comment


      Hoeveel gram zit er in die Color Salute's?

      Comment


        De kruitgewichten daar ben ik ook heel benieuwd naar! Voor de rest ziet heter super mooi en gelikt uit, die nieuwe knallers! Zo loopt het toch nog goed af!

        Comment


          De kleinste vlinders zijn F2, gewoon 0,5 gram.
          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

          Comment


            Misschien een domme vraag, maar die kunnen ook gesteld worden. Hoe zit het precies met die nieuwe categorien. Wat mag je als normale consument wel en niet halen in baarle. Hoe zit het bijv met P3 cakes en knallers?
            我也喜欢年纪较大的烟花

            Comment


              De Color Salute's zit 4 gram in 2 gram voor de vlam en 2 voor de knal

              Gr vvw

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                Misschien een domme vraag, maar die kunnen ook gesteld worden. Hoe zit het precies met die nieuwe categorien. Wat mag je als normale consument wel en niet halen in baarle. Hoe zit het bijv met P3 cakes en knallers?
                Haha P3 bestaat niet, wel P1 en P2. Enkel P1 mag aan iedere consument verkocht worden boven de 18 jaar. En die categorie is zeer gunstig en vele producten kunnen geinterpreteerd worden in de artikelen die mogen, zo zie je dat dus aan de matten en rollen. Er is in P1 iedergeval veel meer mogelijk dan dat Salon Roger en Zena nu verkopen, maar het is zeer tactisch om de overheid tegemoet te komen door de knallers iedergeval te beperken tot 2/3/4 gram flash.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                  Misschien een domme vraag, maar die kunnen ook gesteld worden. Hoe zit het precies met die nieuwe categorien. Wat mag je als normale consument wel en niet halen in baarle. Hoe zit het bijv met P3 cakes en knallers?
                  P3 bestaat niet. Europees gezien zijn P1-artikelen 'overige pyrotechnische artikelen die weinig gevaar opleveren'. In principe zijn deze vrij verkrijgbaar, een paar uitzonderingen daargelaten. P2 is daarentegen alleen bedoeld voor personen met de juiste papieren (net zoals F4).

                  Ik ben vooral benieuwd in hoeverre import en gebruik van P1-nitraten e.d. in Nederland toegestaan is. Volgens onze wet mag P1 uit mijn hoofd niet aangeboden worden aan het 'grote publiek', maar verder ben ik geen restricties tegengekomen. Ik heb ook nooit een tabel gevonden met types P1-artikelen, zoals die er wel zijn voor types 'echt' vuurwerk.

                  Ik vind het eerlijk gezegd een bijzondere situatie. Aangezien P1 technisch gezien geen vuurwerk is, zijn er naar mijn weten dus geen restricties op kruitinhoud en type. Toch lijkt het me heel sterk dat bijna alles mogelijk is, en er moet ergens een duidelijke grens liggen qua wat er wel en niet mogelijk is in P1. Ik start sowieso mijn eigen onderzoekje, maar ik hoor het graag als iemand meer info heeft.

                  Comment


                    Die regels zijn er wel, maar die ga je niet via Google vinden. Je kan mij best een PB sturen als je meer wilt weten. Verder is Nederland altijd weer een apart land op elk gebied en vooral vuurwerk. Wij hebben zelfs een aanpassing op de Europese regelgeving.. maar de Funke blokken zou je bijvoorbeeld wel na 15 december vrij kunnen halen uit Belgie ( mits ze minder dan 25KG bruto wegen natuurlijk ).

                    Comment


                      Hoe zit het momenteel dan met het "importeren" vervoeren vanuit Baarle. Is dit nu wel vrij toegestaan onder de nieuwe regelgeving? mits je onder de 25kg norm blijft natuurlijk..
                      我也喜欢年纪较大的烟花

                      Comment


                        Er is nu al een paar keer vanuit Loots en HQ Fireworks gesproken over dat de Piromax Titanium Salute mogelijk wordt aangepast. Ik ben dan benieuwd als dat zo is en hij komt eind deze maand binnen, dat daar dan eerlijk over tegen de klanten/freaks wordt gecommuniceerd. Piromax Titanium Salute staat voor het product wat ie was en niet voor welke vorm van aanpassing dan ook. Men wilt dat product kopen en geen minder product.

                        Als ie al wordt aangepast, dan zou ik 'm persoonlijk niet eens meer in de verkoop doen.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                          Er is nu al een paar keer vanuit Loots en HQ Fireworks gesproken over dat de Piromax Titanium Salute mogelijk wordt aangepast. Ik ben dan benieuwd als dat zo is en hij komt eind deze maand binnen, dat daar dan eerlijk over tegen de klanten/freaks wordt gecommuniceerd. Piromax Titanium Salute staat voor het product wat ie was en niet voor welke vorm van aanpassing dan ook. Men wilt dat product kopen en geen minder product.

                          Als ie al wordt aangepast, dan zou ik 'm persoonlijk niet eens meer in de verkoop doen.
                          Tsja als dat aanpassen het product verslechtert zou ik 'em ook niet gaan verkopen, maar aanpassen kan ook verbeteren betekenen
                          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Er is nu al een paar keer vanuit Loots en HQ Fireworks gesproken over dat de Piromax Titanium Salute mogelijk wordt aangepast. Ik ben dan benieuwd als dat zo is en hij komt eind deze maand binnen, dat daar dan eerlijk over tegen de klanten/freaks wordt gecommuniceerd. Piromax Titanium Salute staat voor het product wat ie was en niet voor welke vorm van aanpassing dan ook. Men wilt dat product kopen en geen minder product.

                            Als ie al wordt aangepast, dan zou ik 'm persoonlijk niet eens meer in de verkoop doen.
                            Wees gerust, als hij binnen is zullen we hem testen en even op film zetten! We hebben laatst de Salute geschoten das die nieuwe waaier van Piromax die salutes in die cake zijn precies t zelfde als in de Titanium Salute dus waarschijnlijk zit dat wel snor

                            Groetjes!
                            YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door LVT Bekijk bericht
                              Wees gerust, als hij binnen is zullen we hem testen en even op film zetten! We hebben laatst de Salute geschoten das die nieuwe waaier van Piromax die salutes in die cake zijn precies t zelfde als in de Titanium Salute dus waarschijnlijk zit dat wel snor

                              Groetjes!
                              Hehe wel snel wezen dan voordat iedereen ze heeft binnengehaald!

                              Ja die waaier had ik een tijdje geleden aangeraden in dit topic. Leuk dat daar toch wel naar gekeken wordt!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                                Er is nu al een paar keer vanuit Loots en HQ Fireworks gesproken over dat de Piromax Titanium Salute mogelijk wordt aangepast. Ik ben dan benieuwd als dat zo is en hij komt eind deze maand binnen, dat daar dan eerlijk over tegen de klanten/freaks wordt gecommuniceerd. Piromax Titanium Salute staat voor het product wat ie was en niet voor welke vorm van aanpassing dan ook. Men wilt dat product kopen en geen minder product.

                                Als ie al wordt aangepast, dan zou ik 'm persoonlijk niet eens meer in de verkoop doen.
                                Dat zou flink balen zijn... laat ons hopen van niet.
                                Maar de kans lijkt me wel groot als ze het zelf zeggen.

                                Comment

                                Working...
                                X