Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harry Loots [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Tja ik moet er ook wel 5 kwartier voor rijden maar voor een kartonnetje titanium sulute heb ik dat er wel voor over wat een machtige knallen komen daar vanaf
    ☞M~PYRO☞

    Comment


      Sinds kort 'nieuwe' zinkpijlen te koop bij Loots. Zij noemen het de 107. Ze zijn schrikbarend slecht uitgewerkt en totaal tegengesteld van wat op de site staat. Totaal geen burst, en belabberd uitgewerkte effecten.

      Het enige wat hier goed aan is is de Zink naam + afwerking van de pijlen en startmotoren. Hoe goed ook afgewerkt... Het effect blijft érg érg slecht.

      Comment


        Die zijn ook voor de duitse consu markt met max 20 gram.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
          Die zijn ook voor de duitse consu markt met max 20 gram.
          Zet dat dan op de site erbij en maak de prijs hooguit 2 tientjes. Normaliter 50 euro nu introductie 'slechts' 34,50.

          Ik was me vantevoren bewust dat de pijlen gewoon minder burst hebben dan andere 75 grammers, of de 905's, maar dit was toch wel echt heel slecht.


          Tja... Gewoon een miskoop. Had voor de prijs ook bolpijlen kunnen kopen, maar ik wilde ze graag testen voor andere mensen zodat zij wisten of het wel of geen goede aankoop is. Dat is wel gelukt denk ik.

          Comment


            Niet lullig bedoelt ofzo, maar staat al 8maanden n filmpje van de Zink 107 op Youtube

            Laatst aangepast door bassie1978; 20 September 2017, 14:18.
            我也喜欢年纪较大的烟花

            Comment


              Nou ja op de site overdrijft hij misschien wel wat inderdaad over de uitwerking haha.
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                Niet lullig bedoelt ofzo, maar staat al 8maanden n filmpje van de Zink 107 op Youtube https://youtu.be/3xBeN7wQcsU
                Zo vat ik het ook njet op, lees de beschrijving maar eens van mijn video. Daarom staat in de titel ook kat.2 zodat de Duitsers het wellicht ook kunnen vinden.

                Nog een rede waarom ik ze heb geüpload, je weet niet welke productie er al op YouTube staat, de productie die ik had, is dus die nu bij loots ligt .

                En als derde, waarom zou ik niks mogen uploaden wat er al op staat? Dan kan iedereen nu stoppen met video's maken. Ook in mijn bericht hierboven zet ik nieuw in aanhalingstekens, ofwel niet echt nieuw, mar bij loots wel.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                  Nou ja op de site overdrijft hij misschien wel wat inderdaad over de uitwerking haha.
                  Doet die normaal nou nooit haha

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
                    Zo vat ik het ook njet op, lees de beschrijving maar eens van mijn video. Daarom staat in de titel ook kat.2 zodat de Duitsers het wellicht ook kunnen vinden.

                    Nog een rede waarom ik ze heb geüpload, je weet niet welke productie er al op YouTube staat, de productie die ik had, is dus die nu bij loots ligt .

                    En als derde, waarom zou ik niks mogen uploaden wat er al op staat? Dan kan iedereen nu stoppen met video's maken. Ook in mijn bericht hierboven zet ik nieuw in aanhalingstekens, ofwel niet echt nieuw, mar bij loots wel.
                    Hij bedoelt volgens mij dat je al van te voren kon zien hoe ze waren. Ik heb ze verder nooit gehad, maar ik wist ook dat het troep was. Ze zijn voor de Duitse markt gemaakt met maximaal 20 gram kruit, waar de motor geloof ik ook nog vanaf moet gaan.

                    Comment


                      Het goud blijft wel lang gangen

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                        Het goud blijft wel lang gangen
                        Dat is altijd met Zink pijlen

                        Comment


                          Voor 20 gram best redelijk

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
                            Zo vat ik het ook njet op, lees de beschrijving maar eens van mijn video. Daarom staat in de titel ook kat.2 zodat de Duitsers het wellicht ook kunnen vinden.

                            Nog een rede waarom ik ze heb geüpload, je weet niet welke productie er al op YouTube staat, de productie die ik had, is dus die nu bij loots ligt .

                            En als derde, waarom zou ik niks mogen uploaden wat er al op staat? Dan kan iedereen nu stoppen met video's maken. Ook in mijn bericht hierboven zet ik nieuw in aanhalingstekens, ofwel niet echt nieuw, mar bij loots wel.
                            Ik doelde er ook meer op dat je de kwaliteit al wel een beetje kon verwachten.
                            Ik vond het in ieder geval een leuk filmpje, bedankt voor het delen!
                            我也喜欢年纪较大的烟花

                            Comment


                              Hopsakabam!!

                              Comment


                                Mooi nieuws! Perfect voor de knal-liefhebbers. Gipsloze knallers in topkwaliteit kunnen wij allen wel waarderen en daarin onderscheid je je ook goed met de Poolse knallers.

                                Comment

                                Working...
                                X