Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harry Loots [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik had m afgelopen jaar voor 97e in Nl en heb m dit jaar ook in Nl winkels voor 100e voorbij zien komen. Daarvoor hoef je dus niet naar belgie.
    65e voor de zena cakebox of zelfs 50 met bon zie je dan in nederland echt nergens.

    Risico is er echt nauwelijks. De nl politie maakt zich niet zo druk om vuurwerk uit baarle maar veel meer om spul uit oost europa. Je moet je eerder zorgen maken om de Belgische politie en de 1 kilo regel.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
      Ik moet toch wel bekennen dat als je het goed doet je wel erg goedkoop uit kan zijn in baarle maar wel vooral bij zena. Als je daar een beetje goed oplet op de acties en je maakt nog een dealtje met gijs dan zit je wel erg scherp. Goedkoper dan met goede acties in NL in ieder geval. En ja die sfeer blijft lachen al was ik afgelopen jaar bij breda vuurwerk in de avond en das ook wel erg leuk met die 3 winkels zo dicht bij elkaar.

      Bij loots hebben ze ook wel vaak prima acties maar niet veel beter dan goede acties in Nl.
      Dit ben ik totaal niet met je eens, en het is ook nog eens een topic over Loots.
      De laatste 3 jaar krijg ik betere aanbiedingen en kortingen bij harry dan bij Zena.

      Comment


        Dan doe je iets niet goed.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
          Dan doe je iets niet goed.
          Daar geef ik je gelijk in. Harry is zelf afnemer bij Zena/Original. Dus of Zena vraagt te veel of Harry vraagt te weinig.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
            Dan doe je iets niet goed.
            Als jij denkt dat je bij Zena betere kortingen krijgt moet je dat vooral doen.Als iemand anders denkt bij Loots betere aanbiedingen te krijgen ,ook prima.Iedereen tevreden toch

            Comment


              Ik ben geweest en inderdaad o.a. de pijlen en de fonteinen gehaald (totaal van €275,-). Werd keurig geholpen en geadviseerd. 2 vriendelijke dames en de wat meer ervaren man voldoen prima. Als blijk van waardering een mooie cake en het blikje fris meegekregen.

              Comment


                Cake 3 van de Amazing Set 100 van Piromax. Met recht aanraders.

                FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                Comment


                  Klopt het dat de Weco Corsairs en Chooet Matchcrackers niet meer te verkrijgen zijn bij Loots?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door DeejayTim Bekijk bericht
                    Klopt het dat de Weco Corsairs en Chooet Matchcrackers niet meer te verkrijgen zijn bij Loots?
                    Mailen? ze reageren vaak snel.

                    Comment


                      Weco corsairs zijn inderdaad nergens meer verkrijgbaar :(
                      YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                      Comment


                        Jammer de corsair is toch wel een klassieker dacht ik zo.
                        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door LVT Bekijk bericht
                          Weco corsairs zijn inderdaad nergens meer verkrijgbaar :(
                          Jammer! Ik ga ze missen.
                          Misschien heeft het te maken met het verbod op flashstrijkers vanaf 2017. Volgens de CE-normen mogen er geen strijkers met flashkruit in categorie 2 en 3.

                          Comment


                            Wellicht komt er een goede vervanger met buskruit...
                            Laatst aangepast door DeejayTim; 26 December 2016, 23:13.

                            Comment


                              Gaat goed daar in Baarle... de laatste week van het jaar prijzen van cakeboxen €10 tot €20 verhogen.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
                                Gaat goed daar in Baarle... de laatste week van het jaar prijzen van cakeboxen €10 tot €20 verhogen.
                                Voordeel van vroeg je inkopen gaan doen he!
                                YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                                Comment

                                Working...
                                X