Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harry Loots [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Uit het RACT:

    Batterij enkelschotsbuizen
    shot tube batteries
    effecten als van enkelschotsbuizen

    F2

    500 gram pyrotechnische stoffen of preparaten in totaal; per compartiment maximaal 15 gram pyrotechnische stoffen of preparaten; per compartiment als burstlading of maximaal 10 gram zwart buskruit of maximaal 4 gram nitraat/metaal of maximaal 2 gram perchloraat/metaal;
    knallading is niet toegestaan

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Vanwaar citeer je iets vanuit het RACT? Dit is een cake die niet specifiek bedoelt is voor de Nederlandse markt. Buiten dat, is verder het maximale aantal gram flash enzo hetzelfde. Maar 'knallading' zoals er hier verder verzonnen is in het RACT ( of je nou een burst met of zonder effect hebt.. wat maakt dat nou uit? ) is gewoon volgens de CE regels toegestaan. Deze cake voldoet dus gewoon volledig aan de Europese wetgeving voor categorie 2 vuurwerk.

      Als de Nederlandse keuringen niet zo belachelijk waren, dan hadden wij een cake zoals deze gewoon kunnen hebben.

      Comment


        Mijn post had betrekking op de verwijderde post waarin werd aangegeven dat het product geen f2 was ivm te veel flashlading. Vandaar de uitleg inzake toegestane gewicht.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Dus omdat ik het niet goed heb wordt mijn post meteen verwijderd? Beetje raar aangezien mijn vorige post gewoon netjes was.

          Ontopic;
          Harry Loots is een top winkel. Een breed assortiment met een selectie van alle top merken. Tijd voor een praatje, en het kenmerkende gratis blikje drinken. Mijn favoriete winkel.

          Comment


            hoi iedereen, de titanium salute is weer aanwezig. vanochtend weer top geholpen in deze winkel. een presentje bij mijn bestelling en een blikje drinken voor de terugreis

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door syndikaat Bekijk bericht
              hoi iedereen, de titanium salute is weer aanwezig. vanochtend weer top geholpen in deze winkel. een presentje bij mijn bestelling en een blikje drinken voor de terugreis
              Haha, (standaard) oude recept. Blijft een unieke sfeer in de straten van Baarle. Voor de prijzen hoef je het inmiddels niet meer te doen, zeker niet bij Loots maar kom er vooral nog puur voor de sfeer.

              Ik vind Baarle veel meer sfeer hebben als al dat gehaaste gedoe bij de Nederlandse winkels tijdens de verkoopdagen.

              Comment


                Loots heeft ook gewoon leuke aanbiedingen.Als je liever naar Zena of andere winkels gaat moet je dat gewoon zeggen.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                  Haha, (standaard) oude recept. Blijft een unieke sfeer in de straten van Baarle. Voor de prijzen hoef je het inmiddels niet meer te doen, zeker niet bij Loots maar kom er vooral nog puur voor de sfeer.

                  Ik vind Baarle veel meer sfeer hebben als al dat gehaaste gedoe bij de Nederlandse winkels tijdens de verkoopdagen.
                  vorige week weer top geholpen door harry. Dikke korting op mijn bestelling waar ze bij zena vroeger!!ook een patent op hadden. en natuurlijk het blikje drinken voor de terugreis.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door syndikaat Bekijk bericht
                    vorige week weer top geholpen door harry. Dikke korting op mijn bestelling waar ze bij zena vroeger!!ook een patent op hadden. en natuurlijk het blikje drinken voor de terugreis.
                    Inderdaad! Dat zijn precies de extra's waarvoor je naar Loots gaat!

                    Er zijn tevens weer nieuwe aanbiedingen!

                    Comment


                      Deze is al een tijd te krijgen bij Loots. Op een mooie avond weer eens langs zien komen, wat een tails zeg in de cake. Blijft een toppertje

                      FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                      Comment


                        Ik proef hier een beetje dat men niet heel gecharmeerd meer is van de prijs en het aanbod. Net op het punt dat ik klaar stond om af te reizen. Maar dit zijn toch redelijk unieke producten die je niet even in NL koopt?

                        250grams fontein
                        Professionele fonteinen gemaakt in Zwitserland!DE ABSOLUTE TOP ONDER DE FONTEINEN. Deze strak afgewerkte kegels zijn afgevuld met maar liefst 250 gram...


                        75grams pijlen


                        Of zie ik iets verkeerd?

                        Comment


                          Je hebt gelijk rko voor dingen die je hier niet heb daarvoor ga je die kant op. Voor de pijlen in België maak ik ook altijd een tripje die kant op.Gewoon gaan en je ding daar doen

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door rko Bekijk bericht
                            Ik proef hier een beetje dat men niet heel gecharmeerd meer is van de prijs en het aanbod. Net op het punt dat ik klaar stond om af te reizen. Maar dit zijn toch redelijk unieke producten die je niet even in NL koopt?

                            250grams fontein
                            Professionele fonteinen gemaakt in Zwitserland!DE ABSOLUTE TOP ONDER DE FONTEINEN. Deze strak afgewerkte kegels zijn afgevuld met maar liefst 250 gram...


                            75grams pijlen


                            Of zie ik iets verkeerd?
                            Wil hier nog wel even op reageren want ik vind deze discussie altijd bijzonder interessant!
                            Ik ga inderdaad als ik de freak-acties in Nederland tegenwoordig bekijk niet voor de prijzen naar België maar inderdaad voor de unieke producten (wat straks ook voornamelijk afgelopen is) en de zeer unieke sfeer in de winkels en de gezellige praatjes! Zo simpel is het wat mij betreft!

                            Comment


                              Ik moet toch wel bekennen dat als je het goed doet je wel erg goedkoop uit kan zijn in baarle maar wel vooral bij zena. Als je daar een beetje goed oplet op de acties en je maakt nog een dealtje met gijs dan zit je wel erg scherp. Goedkoper dan met goede acties in NL in ieder geval. En ja die sfeer blijft lachen al was ik afgelopen jaar bij breda vuurwerk in de avond en das ook wel erg leuk met die 3 winkels zo dicht bij elkaar.

                              Bij loots hebben ze ook wel vaak prima acties maar niet veel beter dan goede acties in Nl.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
                                Bij loots hebben ze ook wel vaak prima acties maar niet veel beter dan goede acties in Nl.
                                Cruel Traction voor 100 euro ga je in Nederland ook niet goedkoper vinden. Zo zijn er altijd wel een paar dingen waarvoor je het kan doen. Als je het risico wilt lopen dan is het zeker een optie.

                                Comment

                                Working...
                                X