Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Kan iemand me helpen?
    Ik zou graag vuurwerk gaan halen, maar wat lees ik...Dat je vergunning moet halen als je knallers wil kopen (ik wil nl. kanonslagen kopen).

    Wel, ... vragen ze echt achter de vergunning van gemeente?
    Als ik een pakket koop met een klein pakje knallers in, mag dit dan ook niet -.-?

    Comment


      Officieel moeten Belgische klanten een goedgekeurde aanvraag hebben van de gemeente. Echter, Nederlandse klanten hoeven dit niet te hebben. Dus voor jou geen vrees dat jij geen vuurwerk meekrijgt (mist je 16 jaar bent natuurlijk).

      Comment


        Ik ben Belg en ik ben 16 jaar, en heb nooit een vergunning gevraagt. Ik ga met myn vader het goedje altijd halen.
        Ik ging altijd naar knalgoed maar aangezien Olen veel dichter is zou ik daarnaartoe gaan ...
        Daar vroegen ze nooit achter een of andere vergunning? (knalgoed is nog belgie hoogstraten).

        Dus, heb ik dikke pech en moet ik een vergunning vragen...?
        Heb net een foldertje gekregen waarbij het volgende zegt:
        "voor aankoop van vuurwerk uit deze folder is geen vergunning vereist."
        Deze folder bevat pijlen, pakketen, harde crackling stuff, maar geen nitraten.
        Dus kan ik eigenlijk alles uit de folder kopen zonder vergunning?!

        Comment


          Quote Corné VWB.com 1 Dec'08:
          Vanaf heden zijn er in Olen het vernieuwde pijlenrek en een waxfakkel verkrijgbaar.

          Het pijlenrek is tot tegenstelling van zijn voorganger niet van karton maar van metaal.Dus oneindig te gebruiken




          De prijs voor dit rekje is slechts 10 Eurootjes!!

          Voor sfeer in de tuin of waar dan ook is er vanaf heden de waxtorch.Deze brand echt een uur.




          Deze torchen worden per pakje van twee verkocht voor 3 Eurootjes!!
          Het pijlenrek :
          Een beter versie van de voorgaande, een simpel ontwerp maar nuttig en stefig.

          Foto oudeversie:

          Prijs: 4 euro

          Comment


            Hoe krijgen we Belgie en nederland aan de vuurwerkbril?


            Geplaatst : 21-12-2008

            In alle Zena Vuurwerk verkooppunten kun je sinds 2007 al vuurwerkbrillen kopen. Ze zijn echter niet populair. Iedereen die echt verstand heeft van vuurwerk zal beamen dat zo'n brilletje erg verstandig en comfortabel is om te dragen. Natuurlijk is de kans klein dat je iets in je oog krijgt, maar het zal je maar gebeuren. Bovendien is het ook fijn: op plekken waar flink gestookt wordt, dwarrelen vaak minuscule stukjes papier en andere troep rond. Daar krijg je droge ogen van.

            Als je consumentenvuurwerk afsteekt en je gebruikt een bril, is de kans op blijvende verwondingen vrijwel nihil. Genoeg redenen om dus zo'n bril op te zetten. Maar hoe zorgen we er voor dat iedereen dat ook gaat doen? Gratis weggeven? Verplichten volgens de wet? Er een lampje opzetten zodat het ook handig is? Wie heeft het gouden idee? We horen het heel graag. Stuur je oplossing naar: [email protected]

            Comment




              Vanaf donderdag 23 december heeft Baarle-Hertog er een nieuw plein bij: Het Bunkerplein!
              Het is gelegen achter een van de gezelligste vuurwerkwinkels van de wereld: De Bunker. Het pleintje tussen de Klokkenstraat 6 en 4 is vanaf heden hèt vuurwerkplein voor de echte vuurwerkliefhebber.
              De fanfare wil niet komen omdat ze bang zijn dat de tuba’s worden gebruikt als pijlenrekken en de dansmariekskes blijven ook thuis. Ze zijn op de hoogte van het feit dat de medewerkers van Zena zo scherp zijn als een joekel en verwachten niet dat ze het Bunkerplein weer zonder kleerscheuren kunnen verlaten...

              Het was de bedoeling dat premier Le Terme de officiele opening zou verzorgen maar hij heeft momenteel iets anders aan zijn hoofd. Daarom hebben we Gijs Gans, de directeur van Tabbacotiek, gevraagd om het plein te openen. Op hetzelfde moment zal ook de olliebollenbakker aan de slag gaan in de Zena Bar. Joanne maakt er altijd een feestje van in het bolle halletje achter de Bunker. Naast erwtensoep, koffie en kleine knabbeltjes kun je bij Joanne altijd terecht voor een enerverend kletspraatje.

              Comment


                Nieuwsbrief
                Grote stock verkoop:.

                De gehele maand januari houdt de groothandel Original Fireworks stock verkoop. Er geld een korting van 45% op alle artikelen die voorradig zijn. De gehele maand januari zijn we geopend op werkdagen van 10.00 tot 17.00 uur.

                Nieuwe producten :.

                Er zijn weer nieuwe producten binnen gekomen bij Zena vuurwerk waaronder de L111. Een 25 schots batterij met een finale salvo van 5 schoten. Klik hier voor meer informatie over dit product.
                Daarnaast is ook het Visco lont weer terug en zijn er nu ook vuurwerkbrillen te verkrijgen. Bij Zena Olen verkopen we vanaf heden ook het 76 pyro magazine.

                De kerstdagen zijn inmiddels aangebroken. Dat betekend dat het nog maar een paar dagen is tot de verkoopdagen en nog een paar dagen tot Oud en Nieuw.

                De medewerkers van Original Fireworks, Zena Baarle, LVC Crew en Vuurwerkbelgie Forum crew wensen jullie een vrolijk kerstfeest en een gelukkig en knallend nieuwjaar !!

                Comment


                  De gehele maand januari houdt de groothandel Original Fireworks stock verkoop. Er geld een korting van 45% op alle artikelen die voorradig zijn. De gehele maand januari zijn we geopend op werkdagen van 10.00 tot 17.00 uur.

                  Comment


                    Grote stock verkoop

                    De gehele maand januari houdt de groothandel Original Fireworks stock verkoop. Er geld een korting van 45% op alle artikelen die voorradig zijn. De gehele maand januari zijn we geopend op werkdagen van 10.00 tot 17.00 uur.

                    Comment


                      daarvoor moet je dus wel naar Olen? Of geldt dat dus ook voor de winkels in Baarle en Brugge?

                      Comment


                        Volgens mij is het alleen in Olen, het gaat hierom de groothandel en niet de andere vestigingen,andere vestigingen zijn ook niet de hele week open en in olen wel.

                        Comment


                          Ik wilde het alleen nog even melde. Ik dacht dat mensen het vergaten.

                          Comment


                            Inderdaad, het bericht van Di Resta klopt voor de volle 100%
                            Vanaf volgende week liggen de schappen helemaal vol in Olen

                            Comment


                              Dan is het zeker de moeite waard om deze trip te maken.
                              Scheelt te veel dit, 45% is niet niets.
                              Denk dat heel wat mensen hier gebruik van zullen gaan maken, en gelijk hebben ze.
                              Top actie dit van Original.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Op AVP heeft Corne gepost dat Original in januari nu ook op zaterdag open is van 10.00 - 17.00 uur. Goed nieuws dus voor degene die in t weekend wil gaan!
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X