Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
    Één jaar wat minder vuurwerk kopen. Dat geld in januari het jaar daarna in Olen spenderen voor de collectie van dát jaar. Dan hou je aan het einde weer wat over voor januari het jaar dáárna. Probleem opgelost
    Ja, doe ik komend jaar ook hoor!
    Dit jaar wordt HET jaar denk ik, ga werken, en voor januari wat doen overlaten haha!

    Maar 500-grammers denk het niet veel. Dit hoort niet hier in het topic thuis

    Olen, mijn complimenten hoor! Dat er dit georiganiseerd wordt is echt top. Ze kunnen de cakes ook voor minder korting aanbieden. Maar met zoveel korting, echt top!

    Comment


      Ja wimmers had ook weco,lunich,rubro,hardix en wolff
      www.zenavuurwerk.com

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door hennn Bekijk bericht
        Ja wimmers had ook weco,lunich,rubro,hardix en wolff
        Jullie hebben nu toevallig geen Bonbridge producten ?
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          Misschien kan Original Alpeco overnemen en hun Bonbridge collectie voortzetten?
          Wat een idee
          Het leven is een feest!

          Comment


            Tsja, dan word je vuurwerk in beslag genomen en ook nog een boete erbij.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
              Misschien kan Original Alpeco overnemen en hun Bonbridge collectie voortzetten?
              Wat een idee
              waar is dat feestje
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                haha dan mag Original van mij treft Alpeco en edruco over nemen..
                Ja zeker dan word bonbridge gewoon een lijn net als Herlat, torr, chooet, HDL, enzv..
                Strak plan en goed idee!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                  Ja zeker dan word bonbridge gewoon een lijn net als Herlat, torr, chooet, HDL,
                  Laat mij er lekker buiten, wil je :P
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    Torr, de noorse dondergod

                    Comment


                      torr ? das toch vrouwen vuurwerk

                      sorry torr kon het niet laten

                      Comment


                        Ben er juist geweest. Midgaard en asgaard niet meer te krijgen. Hydra nog wel wat in voorraad, aquarius, mjölnir, lucifer nitrate cake, moeilijke inslandse vulkaan etc allemaal nog volop te krijgen.

                        Geen 5000klappers meer, nitraat 500 en widowmaker ook uitverkocht. 10000 nog wel, chain 500 ook nog te krijgen, 20000klappers hadden ze ook nog geloof ik.

                        En mensen wat die voorraden van Wimmers betreft.. Ben daarstraks thuisgekomen met 6 500grammers voor 85€, daar kan je lang over praten maar dat is echt geeen geld. Dus zij die vandaag of morgen nog kunnen gaan, gewoon doen.. Ben met 3 volle dozen vuurwerk thuisgekomen voor nog geen 230€. Zoiets lukt in geen 1000jaar bij pakweg Alpeco of Edruco.. Voor zover ik weet was alleen de thunderboy van Wimmers niet meer te krijgen.

                        De kleine pijlen waren doorgaans uitverkocht, grote(re) pijlen zijn zeker nog te krijgen. Maar Original is nooit echt m'n pijlenwinkel geweest..

                        En mensen, wat die "lijsten" betreft.. Original hoeft dit soort acties niet te doen he, niemand zegt dat ze daartoe verplicht zijn. Wees gewoon tevreden met wat je kan krijgen, 30% korting (minstens) is echt al veel.
                        Laatst aangepast door reverze; 7 January 2013, 16:09.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door reverze Bekijk bericht
                          Ben er juist geweest. Midgaard en asgaard niet meer te krijgen. Hydra nog wel wat in voorraad, aquarius, mjölnir, lucifer nitrate cake, moeilijke inslandse vulkaan etc allemaal nog volop te krijgen.

                          Geen 5000klappers meer, nitraat 500 en widowmaker ook uitverkocht. 10000 nog wel, chain 500 ook nog te krijgen, 20000klappers hadden ze ook nog geloof ik.

                          En mensen wat die voorraden van Wimmers betreft.. Ben daarstraks thuisgekomen met 6 500grammers voor 85€, daar kan je lang over praten maar dat is echt geeen geld. Dus zij die vandaag of morgen nog kunnen gaan, gewoon doen.. Ben met 3 volle dozen vuurwerk thuisgekomen voor nog geen 230€. Zoiets lukt in geen 1000jaar bij pakweg Alpeco of Edruco.. Voor zover ik weet was alleen de thunderboy van Wimmers niet meer te krijgen.

                          De kleine pijlen waren doorgaans uitverkocht, grote(re) pijlen zijn zeker nog te krijgen. Maar Original is nooit echt m'n pijlenwinkel geweest..

                          En mensen, wat die "lijsten" betreft.. Original hoeft dit soort acties niet te doen he, niemand zegt dat ze daartoe verplicht zijn. Wees gewoon tevreden met wat je kan krijgen, 30% korting (minstens) is echt al veel.
                          Voor ik het vergat te vermelden, Betelgeuze, warrior collection, lionheart, wodan, bifrost, mithrill, Hercules, lynx en zowat alle waaiers zijn ook nog in voorraad.

                          Comment


                            Mensen die langs Tilburg en omstreken komen en willen gaan pm graag

                            Comment


                              messier nog op voorraad ?

                              Comment


                                Nee niet meer oude en nieuwe allebei niet

                                Comment

                                Working...
                                X