Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Update!! De rollen die in de lijst staan gaan er niet bij zijn aanstaande zaterdag. Die zijn voor ergens volgende week!

    @Bassie1978 ik ga proberen een lijstje te maken met producten die op zijn.
    niet simpel voor een winkel met zo'n groot assortiment ;)
    HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

    Comment


      het is een beetje jammer dat ik er niet apart hiervoor heen kan rijden.
      Had graag wat trueno's opgehaald. en een chain.
      Maargoed, misschien later dit jaar.
      wel toffe kortingen weer.
      greetzz
      Eer was was was, was was is!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Joyce Bekijk bericht
        Update!! De rollen die in de lijst staan gaan er niet bij zijn aanstaande zaterdag. Die zijn voor ergens volgende week!

        @Bassie1978 ik ga proberen een lijstje te maken met producten die op zijn.
        niet simpel voor een winkel met zo'n groot assortiment ;)
        Toppertje ben je ook! haha
        Nee zou super zijn! En ja ik wet dat het heel wat voeten in aarde heeft hoor.

        Comment


          wou zaterdag misschien gaan kijken bij Zena, zou de voorraad voor de middag er zijn? zal anders morgen eens bellen met ze

          Comment


            Op VWB word gemeld dat alles wat nog binnen komt er in de ochtend is

            Comment


              Gelden die kortingen ook op kartonprijzen? Stel ik neem een karton 12x19shots, krijg ik bovenop die kartonprijzen dan ook nog eens die korting?

              Comment


                Ik heb ergens gelezen van niet. Anders zou men er bijna geld bij moeten doen he?

                Comment


                  Vandaag zijn de bunkers in Olen weer gevuld en wat hebben we nog terug gevonden in de grote bunkers heeeeel ver weg gestopt? 1 karton Warrior,1karton Draco en 2kartons Hydra. Dit zijn de allerallerallerlaatste,dus wie het eerst komt het eerst..........juist!
                  Overige produkten zijn o.a de Aquarius,Uranus,Golden Eagle,Los Diablos,Z134,Ab21,messier,Galaxy en zowat alle nieuwe produkten die nog niet uitverkocht zijn.Hindoerollen zijn er ook weer in alle versies.
                  Dus kom maar naar beneden en sla je slag!!!!


                  Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                  Comment


                    Vanaf januari is het weer mega uitverkoop bij ZENA Vuurwerk.
                    Ga nu langs bij de ZENA Mega Store te Olen en geniet van extreme kortingen tot -80%!
                    *Aanbod is enkel geldig in de vestiging te Olen en t.e.m. 31 januari 2012 EN niet cumuleerbaar met andere kortingen en of acties

                    P.s.: De prijzen in bijlage zijn de huidige prijzen waarop het kortingspercentage nog berekend zal worden.








                    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                    Comment


                      Klopt het dat Olen in januari niet op zaterdag en zondag is geopend, dit staat namelijk op de website van hun, of is dit niet van toepassing ivm de actie die ze hebben lopen ?
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        Op zaterdag zijn ze open in januari (speciaal voor de actie) en zondags gesloten

                        Comment


                          Openinstijden voor deze maanden.
                          Januari t/m Juli
                          maandag t/m vrijdag van 9.30 uur tot 17.00 uur

                          Comment


                            Maar in januarie is zena olen wel open
                            www.zenavuurwerk.com

                            Comment


                              Ehm dat staat hierboven toch ook?
                              Eer was was was, was was is!

                              Comment


                                is er ook een lijst van dingen die uitverkocht zijn?

                                greetz

                                Comment

                                Working...
                                X