Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
    Wat een onzin kraam jij uit. Zena heeft soms gewoon een trieste manier van adverteren
    Dat vind ik gelukkig ook over jou. Dus wat dat betreft zitten we dicht bij elkaar
    Ga maar lekker terug in je hokje en betaal dalijk maar de volle mep. Is er een actie is het weer niet goed. Dan snap ik hem niet hoor. Bij alles wat je tegenwordig zegt of doet is meteen iedereen op zijn teentjes getrapt...
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

    Comment


      Batterias?
      Jeder Schuss ein Genuss

      Comment


        Ik had nu ongeveer wel een actie verwacht.
        3 jaar gelden hier in januari wel een grote bestelling gedaan.
        Het nadeel is wel dat je het 12 maanden moet opslaan.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
          Vond vooral de knallers heel goed, funke ook en de matjes.

          Waar ik van geschrokken was waren de effecten van de top3 rockets. Had er 2 pakken van gekocht maar los van de 30 gram pijltjes waren alle andere echt slecht. Slappe burst en kleine boeketten.
          Als hey goed is zijn dit de vervangers voor de cosmopolitan en die waren altijd super !
          Dat is echt zonde om te lezen van die Top Rockets 3.Cosmopolitan was altijd een top pakket.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door faab1234 Bekijk bericht
            Ik had nu ongeveer wel een actie verwacht.
            3 jaar gelden hier in januari wel een grote bestelling gedaan.
            Het nadeel is wel dat je het 12 maanden moet opslaan.
            Sinds vorig jaar doen ze helemaal geen sale meer in januari.

            Comment


              Wanneer komen de nieuwe funke knallers?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                Sinds vorig jaar doen ze helemaal geen sale meer in januari.
                Vorig jaar was volgens Zena de restvoorraad niet voldoende om een sale te kunnen houden.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
                  Vorig jaar was volgens Zena de restvoorraad niet voldoende om een sale te kunnen houden.
                  Nee vorig jaar hadden ze gezeik gehad met controles etc.

                  Comment


                    nog steeds geen nieuws of er een grote uitverkoop komt?

                    Comment


                      Er was nu al een te kort eind december dus dat zal vast niet

                      Comment


                        In zena maaseik topic was al gepost dat er geen uitverkoop komt

                        Comment


                          Al een paar jaar niet meer naar het zuiden geweest. Hier is met de freak acties in Nl ook niet echt reden meer toe. Het funke gebeuren lonkt echter wel een beetje haha.

                          Waarom kan je trouwens niet gewoon online bestellen bij Zena België? Eerst je winkel kiezen. daarna gewoon lekker kiezen welke producten je wilt, lvc nummer voor de korting invoeren, betalen en maximaal 1/2 weken later je spullen ophalen. Niet meer dan normaal anno 2017 toch?

                          Comment


                            Ja daar zat ik laatst ook over te denken, bestellen betalen en aangeven wanneer je komt ophalen.

                            Comment


                              Dit zou idd geen verkeerde zet zijn als zena deze weg zou in slaan

                              Gr vvw

                              Comment


                                En om helemaal bij de tijd te blijven, gemakkelijk kunnen betalen in Bitcoins
                                YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                                Comment

                                Working...
                                X