Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten




























    Acties geldig bij Zena Megastore Maaseik & Olen en Zena Stores (tijdens FUNKE HOURS).
    Deze artikelen doen niet mee met de huidige verdubbelaar actie.
    Zolang de voorraad strekt en niet cumuleerbaar met andere kortingen en of acties. Meer voorwaarden in de winkel.

    HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

    Comment


      Wat is dit nou weer :o

      Comment


        Hahaha hier had niemand op gerekend!
        16e jaar op vuurwerkcrew!!

        Comment


          Hahaha bedankt! Moet zaterdag weer gaan

          Comment


            Leuke Funke producten! Erg verassend dat ze nu zo laat nog met deze dingen komen. Ik denk dat de meeste mensen ondertussen al helemaal voorzien zijn, maar voor de gene die nog een tripje wilde maken is het perfect! Vooral die Chry Crackling cake is heerlijk, met die willows.

            Comment


              Weer mooie producten in de aanbieding!
              Ik lees trouwens op de Facebook pagina van Zena veel negatieve reacties maar dit zijn toch echt wel mooie cakes vind Ik.

              Comment


                Ik zie alleen maar filmpjes, geen prijzen? Dat mailchi nieuwsbrief gebeureb werkt al helemaal niet

                Comment


                  Maar is het nu alleen te koop tijdens funke hours?
                  Das morgen van 16:00-21:00 dan ken ik nie

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door pyro_11 Bekijk bericht
                    Maar is het nu alleen te koop tijdens funke hours?
                    Das morgen van 16:00-21:00 dan ken ik nie
                    Wat ik er van begrijp heb je in Baarle funke hours en in de megastores kun je de hele dag funke kopen. Zal te maken hebben met bunker capaciteit in Baarle.
                    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door jorisman Bekijk bericht
                      Wat ik er van begrijp heb je in Baarle funke hours en in de megastores kun je de hele dag funke kopen. Zal te maken hebben met bunker capaciteit in Baarle.
                      Ik denk dat je daar inderdaad gelijk mee hebt. Je hebt dan nu ook meer kans dat je je spulletjes nog kan aanschaffen in vergelijking met vorige keer. Dus een goede maatregel van Zena!

                      Comment


                        Wat een coole aktie van Zena om dit voor de fans te regelen. Helaas het budget is op, maar ik ga er vanuit dat ze volgend jaar wel weer Funke gaan opnemen in het assortiment gezien het grote enthousiasme.

                        Comment


                          Als ik daar ben zaterdag en ze hebben kleine potjes zena nog
                          Dan verkopen ze die gewoon hoor

                          Gr

                          Comment


                            Denk ook niet dat dat het punt is,het punt zit hem meer in het feit dat tijdens opgegeven uren voor Baarle men de Funke producten met de kortingsprijs aanbied ipv de normale prijs

                            Comment


                              Toch leuk dat ze in olen snappen dat niet ieders zakken even diep zijn gold bleu voor 6 euri lekkere pot man dat zijn verdomme lidl prijzen lekkerrrrrrrrrr olen danku.

                              Comment


                                Ook hier maar even droppen...

                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20171226-101500.jpg
Vertoningen:2
Grootte:131,1 KB
ID:	1564746

                                Comment

                                Working...
                                X