Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
    Voor de koopjesjagers uit Nederland wil ik nog kwijt dat ik een gerucht gehoord heb dat zena nog plannen heeft om geluidsarm knalvuurwerk en kleurloos sier vuurwerk op de markt wil brengen voor vrijwel niets
    Dummies dus

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
      Voor de koopjesjagers uit Nederland wil ik nog kwijt dat ik een gerucht gehoord heb dat zena nog plannen heeft om geluidsarm knalvuurwerk en kleurloos sier vuurwerk op de markt wil brengen voor vrijwel niets
      De meeste vuurwerkliefhebbers hier op het forum willen niet de volle prijs betalen en zijn continu op zoek naar freak acties. Maar als er wordt gesproken over aanbiedingen bij Zena, zou dit blijkbaar niet kunnen.

      Iedereen denkt aan zijn portemonnee en niemand wil de volle prijs betalen. Kunnen we beter met zijn allen hier op het forum dummies gaan inslaan

      Of er nu aanbiedingen zijn of niet, vuurwerk halen doe ik sowieso. Maar een verdubbelaar of "kerstbalactie" zou zeker mooi zijn.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door C333 Bekijk bericht
        De meeste vuurwerkliefhebbers hier op het forum willen niet de volle prijs betalen en zijn continu op zoek naar freak acties. Maar als er wordt gesproken over aanbiedingen bij Zena, zou dit blijkbaar niet kunnen.

        Iedereen denkt aan zijn portemonnee en niemand wil de volle prijs betalen. Kunnen we beter met zijn allen hier op het forum dummies gaan inslaan

        Of er nu aanbiedingen zijn of niet, vuurwerk halen doe ik sowieso. Maar een verdubbelaar of "kerstbalactie" zou zeker mooi zijn.
        Er zijn zeker goede aanbiedingen geweest dit jaar bij Zena, enkel vallen de laatste weken een beetje tegen. Een voorbeeld hiervan zijn de Bodyguard en de Goldzilla box die voor de korting een veel te hoge prijs hanteren, hierdoor lijkt de korting goed te zijn maar valt het gewoon simpelweg tegen als je het tegen de adviesprijzen zet binnen Nederland of Duitsland

        Comment


          Klopt, de aanbiedingen van de laatste weken zijn niet heel denderend. Toch zijn er al zeker goede aanbiedingen geweest bijvoorbeeld rond de herfstvakantie. Toen was de Time of Glory 21 euro en de jaw breaker 15 euro per cake.

          Comment


            Klopt die aanbiedingen rond de herfstvakantie waren super , maar ook het "black friday weekend" ! Jammer dat er niet meer van dit soort aanbiedingen in november en december (tot nu toe) zijn gekomen. Gewoon mooi stunten met eigen Zena producten

            De funke producten zijn ook voor mooie prijzen verkocht.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
              Voor de koopjesjagers uit Nederland wil ik nog kwijt dat ik een gerucht gehoord heb dat zena nog plannen heeft om geluidsarm knalvuurwerk en kleurloos sier vuurwerk op de markt wil brengen voor vrijwel niets
              Ik snap de grap niet helemaal, zal wel te maken hebben dat ik geen Belg ben. Ik heb zelf een gerucht gehoord dat ze hondebrokken uitdelen aan forumgasten die op kritische klanten reageren.....woef woef!

              Comment


                Hoe zit het met de nieuwe funke schlag zou 4 december komen. Niets

                Comment














                  Acties geldig van 16 december tot en met 17 december bij alle Zena Megastores en indien anders vermeld.
                  Zolang de voorraad strekt en niet cumuleerbaar met andere kortingen en of acties. Meer voorwaarden in de winkel.
                  HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

                  Comment


                    Ongepast vind ik het! Spotten met het christelijk geloof, laag niveau. Dat doen alleen tokkies en linkse atheïsten.

                    Iedereen mag zijn mening geven maar voor een winkel vind ik het zeer onprofessioneel om zoiets naar je klanten te sturen.
                    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                      Ongepast vind ik het! Spotten met het christelijk geloof, laag niveau. Dat doen alleen tokkies en linkse atheïsten.
                      Daar ben ik wel mee eens.
                      Maar de acties zijn wel weer lekker

                      Ik zie trouwens dat de matten er ook weer zijn!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                        Ongepast vind ik het! Spotten met het christelijk geloof, laag niveau. Dat doen alleen tokkies en linkse atheïsten.

                        Iedereen mag zijn mening geven maar voor een winkel vind ik het zeer onprofessioneel om zoiets naar je klanten te sturen.
                        Je hebt wel een puntje maar ik ga zelf naar de ghanese pinkstergemeente die normaal met oud en nieuw in de kerk zit(waaronder mijn vrouw)en ik gewoon mijn Nederlandse oud en nieuw vier, maar een ding wat ik daar wel geleerd heb is dat je het oordelen aan GOD moet overlaten.

                        Comment


                          hoe zit dat met de 50% korting? als ik de cruel traction wil krijg ik daar dan op heel de doos korting of alleen maar voor 1 cake? of voor bv een 19 shots assortiment

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                            Ongepast vind ik het! Spotten met het christelijk geloof, laag niveau. Dat doen alleen tokkies en linkse atheïsten.

                            Iedereen mag zijn mening geven maar voor een winkel vind ik het zeer onprofessioneel om zoiets naar je klanten te sturen.
                            Vindt het inderdaad ook erg lomp! Doe even normaal, dit is onder christenen het belangrijkste christelijke gebed. Wel mooie acties.

                            Comment


                              Ik zie die hele aanbieding weer niet, nooit niet. Niet hier, niet in mn mail, niet in mn brave browser noch in firefox. Dus ik heb geen idee wat er wordt aangeboden.

                              Comment


                                Is die 50% korting ook geldig op de Funke 19sh? In dat geval 6x €29,50 en daar de 50% over?

                                Comment

                                Working...
                                X